تأثیر مسئولیت‌ اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان

دوره 14، شماره 28، مرداد 1401، صفحه 203-228

10.22034/jbar.2022.16444.3940

علی عزیززاده؛ حسین مهدی‌زاده؛ نعمت اله شیری


تبیین ویژگی‌های کلامی و بصری سکو‌های فروشگاه‌های برخط بر اساس تجربه زیسته مشتریان

دوره 15، شماره 33، آذر 1402، صفحه 230-262

10.22034/jbar.2023.19529.4264

بابک رشیدی آشتیانی؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ بیت اله اکبری مقدم


تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران

دوره 14، شماره 28، مرداد 1401، صفحه 261-292

10.22034/jbar.2022.17616.4094

هلا یوسف؛ بهمن حاجی پور؛ غلامحسین خورشیدی؛ محمدرضا حمیدی زاده


طراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسب‌وکارهای صادراتی

دوره 15، شماره 33، آذر 1402، صفحه 263-295

10.22034/jbar.2023.19577.4268

سیدعلی حسینی؛ فریدون امیدی؛ قاسم رکابدار


طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید

دوره 14، شماره 29، آذر 1401، صفحه 277-317

10.22034/jbar.2023.14037.3537

شیرین خسروزاده؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش


تبیین تجارت‌ الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری

دوره 14، شماره 28، مرداد 1401، صفحه 293-332

10.22034/jbar.2022.13524.3433

مهرداد رحیمیان؛ فرشید نمامیان؛ فخرالدین معروفی؛ علیرضا مرادی


تاثیرتبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی و هنجارهای ذهنی بر ارزش ویژه برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 خرداد 1402

10.22034/jbar.2023.19744.4286

سولماز جهان بخش ثمر خزان؛ محمد فاریابی؛ فرزانه فاطمی


کهن الگوهای برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 خرداد 1402

10.22034/jbar.2023.19731.4285

فوزیه طاهری مینا؛ تحفه قبادی لموکی؛ میثم لطیفی؛ حسین حاجی بابایی


تحریم برند در صنعت بانکداری: شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 خرداد 1402

10.22034/jbar.2023.19929.4298

وحید شرفی؛ محمد رسول فیض؛ سیما فقیهی