نویسنده = محمد فاریابی
تاثیرتبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی و هنجارهای ذهنی بر ارزش ویژه برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 خرداد 1402

10.22034/jbar.2023.19744.4286

سولماز جهان بخش ثمر خزان؛ محمد فاریابی؛ فرزانه فاطمی


مشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخ‌های رفتاری و غیررفتاری آنان

دوره 14، شماره 30، بهمن 1401، صفحه 155-184

10.22034/jbar.2023.17440.4091

عاطفه صبوری سیس؛ محمد فاریابی؛ یونس جبارزاده