نویسنده = محمدرضا حمیدی زاده
تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران

دوره 14، شماره 28، مرداد 1401، صفحه 261-292

10.22034/jbar.2022.17616.4094

هلا یوسف؛ بهمن حاجی پور؛ غلامحسین خورشیدی؛ محمدرضا حمیدی زاده


الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگی‌های فردی و اشتغال فارغ‌التحصیلان

دوره 14، شماره 27، اردیبهشت 1401، صفحه 233-253

10.22034/jbar.2022.17762.4116

محمدرضا طاهری؛ محمدرضا حمیدی زاده؛ احمدعلی یزدان پناه؛ کامیار کاوش


کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی

دوره 11، شماره 21، شهریور 1398، صفحه 403-425

10.22034/jbar.2019.1563

سیده سروناز سلیلی؛ محمدرضا حمیدی زاده؛ منیژه قره چه؛ عباسعلی حاجی کریمی


طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا

دوره 10، شماره 20، بهمن 1397، صفحه 353-377

10.29252/bar.2019.1316

مهدی محمدی؛ بهمن حاجی پور؛ محمدرضا حمیدی زاده