نویسنده = %D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7 %DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85%DB%8C %D8%B9%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%AC%D9%87
خرده ‌فرهنگ‌ها و سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف کنندگان (پژوهش بین فرهنگی: سنندج و تبریز)

دوره 10، شماره 19، شهریور 1397، صفحه 343-360

محمدرضا کریمی علویجه؛ رامینه کلهر؛ محمدمهدی احمدی


تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی

دوره 8، شماره 15، فروردین 1395، صفحه 133-163

محمدرضا کریمی علویجه؛ مصطفی افشارنژاد