نویسنده = %D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86 %D8%B1%D8%B6%D8%A7%D8%A6%DB%8C %D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA %D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%A7%DB%8C
تبیین کارکردهای ساختاری، رفتاری و زمینه ای بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد

دوره 15، شماره 31، خرداد 1402، صفحه 79-95

10.22034/jbar.2023.17794.4119

علی دادوند؛ علی صنایعی؛ حسین رضائی دولت آبادی؛ آذرنوش انصاری


تحلیل تاثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر پاسخ‌های مشتری

دوره 11، شماره 21، شهریور 1398، صفحه 45-68

10.22034/jbar.2019.1549

حسین رضائی دولت آبادای؛ مجید محمدشفیعی؛ سیده نفیسه حسینی