کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1 %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF
تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید

دوره 14، شماره 27، اردیبهشت 1401، صفحه 1-26

10.22034/jbar.2022.3495.1421

نیما سلطانی نژاد؛ مرتضی سلطانی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ غلامرضا جندقی


تحلیل تاثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر پاسخ‌های مشتری

دوره 11، شماره 21، شهریور 1398، صفحه 45-68

10.22034/jbar.2019.1549

حسین رضائی دولت آبادای؛ مجید محمدشفیعی؛ سیده نفیسه حسینی