کلیدواژه‌ها = %D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF %D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86
همسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان

دوره 14، شماره 28، مرداد 1401، صفحه 139-169

10.29252/bar.2021.13380.3379

مازیار گنجو؛ سهراب خلیلی شورینی؛ محمود البرزی؛ سید محمد زرگر


ارتباط ابعاد ارزش ویژه‌ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE

دوره 3، شماره 6، اسفند 1390، صفحه 1-22

علی مروتی؛ محمدکاظم کشور شاهی؛ مهسا رستگار