کلیدواژه‌ها = رضایت مشتری
تعداد مقالات: 6
1. تاثیر ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با میانجی‌گری مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 شهریور 1398

نسیم کریم زاده؛ مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی زاد


3. کارکردهای مسئولیت اجتماعی بر ارتقای سطح عملکرد کسب و کارها

دوره 10، شماره 20، پاییز و زمستان 1397، صفحه 91-114

سید محمود حسینی امیری؛ زهرا خراسانی اجبارکلایی


4. تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان

دوره 5، شماره 10، پاییز و زمستان 1392، صفحه 97-118

علی شیرازی؛ مریم حاج ملک؛ فاطمه بصیری نژاد؛ پگاه رادپور


5. شکل دهی خدمات بانکی با رویکرد طراحی آزمایشات تاگوچی و مدل کانو

دوره 5، شماره 9، بهار و تابستان 1392، صفحه 119-137

سید محمود زنجیرچی؛ نگار جلیلیان


6. ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر)

دوره 4، شماره 7، بهار و تابستان 1391، صفحه 1-19

مهرداد استیری؛ فرشید حسینی؛ حمیدرضا یزدانی؛ مجید قلی پور؛ حمزه رایج