کلیدواژه‌ها = %DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA
تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید

دوره 14، شماره 27، اردیبهشت 1401، صفحه 1-26

10.22034/jbar.2022.3495.1421

نیما سلطانی نژاد؛ مرتضی سلطانی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ غلامرضا جندقی


سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی

دوره 7، شماره 14، دی 1394، صفحه 55-76

داریوش فرید؛ الهام دهقان طزرجانی


تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایت‌مندی و ارزش درک شدۀ مشتری

دوره 7، شماره 13، اردیبهشت 1394، صفحه 183-203

امیرمحمد فکور ثقیه؛ سیما حدادیان؛ یگانه کلیدری


رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات

دوره 5، شماره 10، آذر 1392، صفحه 71-96

علی ناصر صدرآبادی؛ رضا ابراهیم‌زاده پزشکی؛ مهدی ابوالقاسمی؛ سینا احمدی


تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual)

دوره 1، شماره 2، اسفند 1388، صفحه 78-94

داریوش فرید؛ حبیب زارع احمدآبادی؛ محمدعلی دهقانی تفتی؛ روح الله خان بیوکی