کلیدواژه‌ها = ارزش ادراک شده
طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید

دوره 14، شماره 29، آذر 1401، صفحه 277-317

10.22034/jbar.2023.14037.3537

شیرین خسروزاده؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش


تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید

دوره 14، شماره 27، اردیبهشت 1401، صفحه 1-26

10.22034/jbar.2022.3495.1421

نیما سلطانی نژاد؛ مرتضی سلطانی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ غلامرضا جندقی


فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری

دوره 13، شماره 26، بهمن 1400، صفحه 533-560

10.22034/bar.2022.14729.3675

عباسعلی رستگار؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ هادی قزوینی