کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%AE%D8%B4 %D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86
تبیین بخش‌بندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده

دوره 12، شماره 24، اسفند 1399، صفحه 1-18

10.22034/bar.2021.4273.1534

آفرین اخوان؛ فرزانه جهادی نائینی؛ محمدحسین ابویی


بخش بندی خوشه ای مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)

دوره 5، شماره 9، اردیبهشت 1392، صفحه 39-64

محمدتقی تقوی فرد؛ سمانه خواجوند