کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87 %D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84 %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF
پیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانش‌بنیان

دوره 14، شماره 27، اردیبهشت 1401، صفحه 27-45

10.22034/jbar.2022.10875.2830

نورمحمد یعقوبی؛ مسعود دهقانی؛ عبدالناصر درخشان؛ نگین قیاسی؛ ملیحه امیدوار


مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید

دوره 8، شماره 16، آذر 1395، صفحه 121-140

سید حیدر میرفخر الدینی؛ اکرم شعبانی