کلیدواژه‌ها = %D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF %D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C
کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی

دوره 11، شماره 21، شهریور 1398، صفحه 403-425

10.22034/jbar.2019.1563

سیده سروناز سلیلی؛ محمدرضا حمیدی زاده؛ منیژه قره چه؛ عباسعلی حاجی کریمی


مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران

دوره 8، شماره 16، آذر 1395، صفحه 79-98

مصطفی جعفری؛ فاطمه رضایی


دورکاری و ارتقای عملکرد سازمانی

دوره 8، شماره 16، آذر 1395، صفحه 141-159

داود عندلیب اردکانی؛ خدامراد رستمی