کلیدواژه‌ها = %DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA %D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87
تاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 14، شماره 27، اردیبهشت 1401، صفحه 127-158

10.22034/jbar.2022.12571.3222

کریم پناهی؛ هوشنگ تقی زاده؛ سلیمان ایران زاده


تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی

دوره 13، شماره 25، شهریور 1400، صفحه 133-158

10.22034/bar.2021.2415

کریم زهره وندیان؛ ایمان غفاری؛ محمد زهره وندیان


تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور

دوره 8، شماره 15، فروردین 1395، صفحه 21-38

داود رضایی؛ اسداله کردنائیج؛ اصغر مشبکی