کلیدواژه‌ها = %D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA %D9%86%D9%88%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C
کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی

دوره 11، شماره 21، شهریور 1398، صفحه 403-425

10.22034/jbar.2019.1563

سیده سروناز سلیلی؛ محمدرضا حمیدی زاده؛ منیژه قره چه؛ عباسعلی حاجی کریمی


تاثیر قابلیت پویا و قابلیت نوآوری بر مزیت رقابتی

دوره 10، شماره 19، شهریور 1397، صفحه 123-141

معصومه حسین زاده شهری؛ صاحبه شاهینی