%0 Journal Article %T شکل‌گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد %J کاوش‌های مدیریت بازرگانی %I دانشگاه یزد %Z 2645-386X %A عباسی, عباس %A رستم پور شهیدی, نیایش %A بازیار حمزه خانی, اسماعیل %D 2017 %\ 05/22/2017 %V 9 %N 17 %P 175-196 %! شکل‌گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد %K تجربه مقصد %K تصویر مقصد %K رضایت گردشگر %K وفاداری به مقصد %R 10.29252/bar.9.17.175 %X هدف از انجام پژوهش حاضر، شکل‌گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد در شهر شیراز است. جهت گردآوری داده­های موردنیاز از پرسشنامه استفاده شده است و داده­های گردآوری شده از نمونه مورد بررسی (گردشگران داخلی و خارجی هتل‌های پنج ستاره کلاس A شهر شیراز) نیز با استفاده از آمار توصیفی (نرم افزار SPSS) مدل‌سازی معادلات ساختاری مبتنی با رویکرد حداقل مربعات جزئی (نرم افزار Smart PLS) مورد تحلیل قرار گرفتند. تعداد نمونه این پژوهش با توجه به محدودیت‌های تحقیق 82 نفر بوده است. این تحقیق دارای 5 فرضیه می­باشد که هر 5 فرضیه آن مورد تأیید قرار گرفت. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد تصویر از مقصد تأثیر مثبت بر رضایت از مقصد و وفاداری به مقصد دارد، همچنین تجربه از مقصد تأثیر مثبت بر رضایت از مقصد و وفاداری به مقصد دارد و درنهایت رضایت از مقصد موجب افزایش رضایت مشتری می‌شود. %U https://bar.yazd.ac.ir/article_987_b1db266e2f256a1405569b7f5a0731b8.pdf