تعداد دوره‌ها 15
تعداد شماره‌ها 32
تعداد مقالات 361
تعداد نویسندگان 898
تعداد مشاهده مقاله 657,406
تعداد دریافت فایل اصل مقاله 619,344
نسبت مشاهده بر مقاله 1821.07
نسبت دریافت فایل بر مقاله 1715.63
تعداد مقالات ارسال شده 3,422
تعداد مقالات رد شده 2,882
درصد عدم پذیرش 84
تعداد مقالات پذیرفته شده 302
درصد پذیرش 9
تعداد پایگاه های نمایه شده 16
تعداد داوران 317

نشریه علمی کاوش‌های مدیریت بازرگانی  برای پرورش، ارتقا و توسعه نظریه‌ها، مدل‌ها و الگوهای حوزه مدیریت بازرگانی براساس سیاست وزارت علوم و فناوری مبادرت به انتشار مقالات پژوهشی می‌کند.

عنوان خلاصه استاندارد: JBAR

ناشر: دانشگاه یزد

ترتیب انتشار: فصلنامه (علمی)

زبان انتشار: فارسی با خلاصه انگلیسی

میانگین زمان داوری: 7هفته

نرخ پذیرش: 9 درصد 

نوع داوری: دو سو ناشناس

سیاست انتشار:  دسترسی آزاد به تمامی مقالات

 رتبه نشریه براساس آخرین ارزیابی وزارت علوم: ب (پرتال نشریات علمی)

ضریب تاثیر درپایگاه استنادی علوم جهان اسلام: 0/329 (مشاهده جزئیات)

استفاده از مشابه یابی قبل از ارسال به داوری: دارد (سامانه مشابه یاب متون سمیم نور

هزینه انتشار: لطفا به بخش راهنمای نویسندگان مراجعه کنید.

"نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتة اخلاق در انتشار (COPE) می باشدو از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید."

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License

شماره جاری: دوره 15، شماره 33، آذر 1402 

محرک‌های توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانم‌های جوان

صفحه 35-62

10.22034/jbar.2023.19883.4295

مجتبی کریمیان؛ حمیدرضا ایرانی؛ علی اکبر جعفری؛ اسداله کردنائیج؛ حمید رضا یزدانی


گونه‌شناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی

صفحه 85-111

10.22034/jbar.2023.19296.4242

نوید خانجان زاده کاکرودی؛ میثم شیرخدایی؛ بهاره عابدین


دستیابی به هوشمندی نام‌ونشان با فناوری‌های مالی در خدمات پرداخت

صفحه 165-195

10.22034/jbar.2023.19449.4257

مریم ورمقانی؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه


ابر واژگان