• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter Telegram
کاوشهای مدیریت بازرگانی
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 11 (1398)
دوره دوره 10 (1397)
دوره دوره 9 (1396)
دوره دوره 8 (1395)
دوره دوره 7 (1394)
دوره دوره 6 (1393)
دوره دوره 5 (1392)
دوره دوره 4 (1391)
دوره دوره 3 (1390)
شماره شماره 6
شماره شماره 5
دوره دوره 2 (1389)
دوره دوره 1 (1388)
مروتی, علی, کشور شاهی, محمدکاظم, رستگار, مهسا. (1390). ارتباط ابعاد ارزش ویژه‌ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE. کاوشهای مدیریت بازرگانی, 3(6), 1-22.
علی مروتی; محمدکاظم کشور شاهی; مهسا رستگار. "ارتباط ابعاد ارزش ویژه‌ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE". کاوشهای مدیریت بازرگانی, 3, 6, 1390, 1-22.
مروتی, علی, کشور شاهی, محمدکاظم, رستگار, مهسا. (1390). 'ارتباط ابعاد ارزش ویژه‌ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE', کاوشهای مدیریت بازرگانی, 3(6), pp. 1-22.
مروتی, علی, کشور شاهی, محمدکاظم, رستگار, مهسا. ارتباط ابعاد ارزش ویژه‌ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE. کاوشهای مدیریت بازرگانی, 1390; 3(6): 1-22.

ارتباط ابعاد ارزش ویژه‌ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE

مقاله 1، دوره 3، شماره 6، پاییز و زمستان 1390، صفحه 1-22  XML اصل مقاله (311 K)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسندگان
علی مروتی1؛ محمدکاظم کشور شاهی2؛ مهسا رستگار* 2
1استادیار گروه مدیریت، دانشگاه یزد
2دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
چکیده
مدیریت برند یکی از ابزارهای کارآمد در دست مدیران بازاریابی در خصوص تدوین استراتژی­ها و برنامه های بازاریابی است. ارزیابی برند با استفاده از مفهوم ارزش ویژه‌ی برند امکان پذیر است. عواملی چون کیفیت ادراک شده، تمایل به پرداخت قیمت بالاتر، محبوبیت برند، منحصر به فرد بودن و... ابعاد تشکیل‌دهنده‌ی ارزش ویژه‌ی برند هستند. نگارندگان این مقاله سعی در آزمودن ارتباط میان ارزش ویژه‌ی برند و عملکرد شرکت داشته و در جهت رسیدن به این مهم، بازار رقابتی بیمه­ی بدنه را برای آزمون فوق انتخاب کرده‌اند. برای انجام این پژوهش، از ضریب همبستگی میان ارزش ویژه‌ی برند از دیدگاه مشتریان و تعداد بیمه­ی بدنه فروش رفته شرکت‌های بیمه استفاده شده است. در خروجی کار، ارتباط بالای ارزش ویژه‌ی برند و عملکرد شرکت (فروش) مشاهده شد. این امر به معنای آن است که شرکت های بیمه ای که از ارزش ویژه­ی بالاتری در ذهن مشتریان برخوردارند، عملکرد بهتری نیز داشته اند.
کلیدواژه ها
عملکرد سازمان؛ ارزش ویژه‌ی برند مشتری‌گرا (CBBE)؛ نتایج مالی
عنوان مقاله [English]
Investigating the relationship between Customer Based Brand Equity and Performance of Insurance Corporations
نویسندگان [English]
ali morovati1؛ mohammadkazem keshvar shahi2؛ mahsa rastgar2
چکیده [English]
This
E-citizen compared to traditional citizen experiences a more modern life has more confidence for living in the age of information and communication; and will defend his/her citizen rights with more capability. Learning e-citizen skills increases the ability of using new communication technologies which in turn increases their readiness in employing electronic government facilities and services. In this way and with an aim of studying the factors influencing on e-city, after review of existing literature and interviews with experts of e-commerce, information and communication technology, the most important indicators of e-city establishment have been extracted and their important priorities have been determined by using a questionnaire from the point of view the IT active managers in the Yazd province. Results have been analyzed by the use of MADM techniques (both traditional and fuzzy) and the most important factors have also  been determined and  prioritized. Findings imply that factors such as e-procurement, e- transactions and long-term strategic thinking at the country macro-level are the factors with the highest importance in establishment of Yazd e-city from viewpoint of  Information Technology managers and experts in Yazd province. Also, the two dimensions of IT governance and Customer Relationship Management have been identified as the most important dimensions.
کلیدواژه ها [English]
e-City, perspective of Information and Communication Technology Managers, Fuzzy
مراجع
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 3,282
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,005
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Journal Management System. Designed by sinaweb.