ا
-
ابراهیمزاده پزشکی، رضا
رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 71-96]
-
ابوالقاسمی، مهدی
رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 71-96]
-
احمدی، سینا
رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 71-96]
-
اخلاص، مریم
نقش ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالای تعمیمیافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل روانشناسی مصرفکننده از برند [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 1-26]
-
الفت، دکتر لعیا
مدل تعاملی روابط زنجیرهی تامین در شرکتهای کوچک و متوسط صنعت قطعهسازی خودرو [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 47-70]
-
الهی، شعبان
تبیین پدیده تداوم نامنظم بهرهگیری از سیستمهای اطلاعات کسب و کار [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 119-152]
-
امیری، مقصود
مدل تعاملی روابط زنجیرهی تامین در شرکتهای کوچک و متوسط صنعت قطعهسازی خودرو [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 47-70]
-
انصاری، عبدالمهدی
تحلیل محتوای اطلاعاتی صورت سود وزیان تهیه شده با روش بهایابی متغیر [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 105-118]
ب
-
بامداد صوفی، جهانیار
مدل تعاملی روابط زنجیرهی تامین در شرکتهای کوچک و متوسط صنعت قطعهسازی خودرو [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 47-70]
-
براتی، مسعود
مدل تعاملی روابط زنجیرهی تامین در شرکتهای کوچک و متوسط صنعت قطعهسازی خودرو [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 47-70]
-
بصیری نژاد، فاطمه
تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 97-118]
پ
-
پاشایی رازیان، سمیه
ارزیابی منافع تنوع سازی در مدیریت سرمایه گذاری در ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 27-46]
-
پیری، پرویز
ارزیابی منافع تنوع سازی در مدیریت سرمایه گذاری در ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 27-46]
ت
-
تقوی فرد، محمدتقی
بخش بندی خوشه ای مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 39-64]
ج
-
جلیلیان، نگار
شکل دهی خدمات بانکی با رویکرد طراحی آزمایشات تاگوچی و مدل کانو [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 119-137]
-
جمالی عباسعلی، خدیجه
تبیین وتحلیل ارزیابی استراتژی های صنعت خودرو سازی ایران در ورود به بازارهای خارجی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 85-104]
ح
-
حاج ملک، مریم
تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 97-118]
-
حسینی، میرزاحسن
ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 21-38]
-
حمیدیانپور، فخریه
ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدلسازی معادله ساختاری [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
خ
-
خواجوند، سمانه
بخش بندی خوشه ای مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 39-64]
د
-
دهبان، بهنام
ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 21-38]
ر
-
رادپور، پگاه
تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 97-118]
ز
-
زنجیرچی، سید محمود
شکل دهی خدمات بانکی با رویکرد طراحی آزمایشات تاگوچی و مدل کانو [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 119-137]
س
-
سعیدا اردکانی، محمد
ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدلسازی معادله ساختاری [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
-
سهرابی، بابک
تبیین پدیده تداوم نامنظم بهرهگیری از سیستمهای اطلاعات کسب و کار [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 119-152]
ش
-
شامی زنجانی، مهدی
تبیین پدیده تداوم نامنظم بهرهگیری از سیستمهای اطلاعات کسب و کار [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 119-152]
-
شیرازی، علی
تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 97-118]
-
شرکت، محمدحسین
تبیین پدیده تداوم نامنظم بهرهگیری از سیستمهای اطلاعات کسب و کار [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 119-152]
ص
-
صدرآبادی، علی ناصر
رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 71-96]
ض
-
ضیاییبیده، علیرضا
ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدلسازی معادله ساختاری [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
ط
-
طباطبایینسب، سید محمد
نقش ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالای تعمیمیافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل روانشناسی مصرفکننده از برند [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 1-26]
ق
-
قاسمیه، رحیم
تأثیر سرمایه فکری بر کارایی درآمد در صنعت بانکداری ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 153-181]
ک
-
کرباسی یزدی، ناهید
تحلیل محتوای اطلاعاتی صورت سود وزیان تهیه شده با روش بهایابی متغیر [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 105-118]
م
-
متولی، مریم
ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 21-38]
-
ملک اخلاق، دکتر اسماعیل
تبیین وتحلیل ارزیابی استراتژی های صنعت خودرو سازی ایران در ورود به بازارهای خارجی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 85-104]
-
منصورفر، غلامرضا
ارزیابی منافع تنوع سازی در مدیریت سرمایه گذاری در ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 27-46]
ن
-
نامدار زنگنه، سودابه
بررسی نقش سرمایه فکری و زیر مجموعه های آن بر اثربخشی مبتنی برتقلید صرف و تقلید نوآورانه درپروژه های انتقال تکنولوژی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 65-84]
-
نعمت الهی، زعیمه
تأثیر سرمایه فکری بر کارایی درآمد در صنعت بانکداری ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 153-181]
-
نوری، ابوالفضل
نقش ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالای تعمیمیافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل روانشناسی مصرفکننده از برند [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 1-26]
-
نوعپسند اصیل، سید محمد
تبیین وتحلیل ارزیابی استراتژی های صنعت خودرو سازی ایران در ورود به بازارهای خارجی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 85-104]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد