نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیم‌زاده پزشکی، رضا رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 71-96]
  • ابوالقاسمی، مهدی رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 71-96]
  • احمدی، سینا رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 71-96]
  • اخلاص، مریم نقش ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالای تعمیم‌یافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل روانشناسی مصرف‌کننده از برند [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 1-26]
  • الفت، دکتر لعیا مدل تعاملی روابط زنجیره‌ی تامین در شرکت‌های کوچک و متوسط صنعت قطعه‌سازی خودرو [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 47-70]
  • الهی، شعبان تبیین پدیده تداوم نامنظم بهره‌گیری از سیستم‌های اطلاعات کسب و کار [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 119-152]
  • امیری، مقصود مدل تعاملی روابط زنجیره‌ی تامین در شرکت‌های کوچک و متوسط صنعت قطعه‌سازی خودرو [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 47-70]
  • انصاری، عبدالمهدی تحلیل محتوای اطلاعاتی صورت سود وزیان تهیه شده با روش بهایابی متغیر [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 105-118]

ب

  • بامداد صوفی، جهانیار مدل تعاملی روابط زنجیره‌ی تامین در شرکت‌های کوچک و متوسط صنعت قطعه‌سازی خودرو [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 47-70]
  • براتی، مسعود مدل تعاملی روابط زنجیره‌ی تامین در شرکت‌های کوچک و متوسط صنعت قطعه‌سازی خودرو [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 47-70]
  • بصیری نژاد، فاطمه تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 97-118]

پ

  • پاشایی رازیان، سمیه ارزیابی منافع تنوع سازی در مدیریت سرمایه گذاری در ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 27-46]
  • پیری، پرویز ارزیابی منافع تنوع سازی در مدیریت سرمایه گذاری در ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 27-46]

ت

  • تقوی فرد، محمدتقی بخش بندی خوشه ای مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 39-64]

ج

  • جلیلیان، نگار شکل دهی خدمات بانکی با رویکرد طراحی آزمایشات تاگوچی و مدل کانو [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 119-137]
  • جمالی عباسعلی، خدیجه تبیین وتحلیل ارزیابی استراتژی های صنعت خودرو سازی ایران در ورود به بازارهای خارجی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 85-104]

ح

  • حاج ملک، مریم تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 97-118]
  • حسینی، میرزا‌حسن ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 21-38]
  • حمیدیان‌پور، فخریه ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]

خ

  • خواجوند، سمانه بخش بندی خوشه ای مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 39-64]

د

  • دهبان، بهنام ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 21-38]

ر

  • رادپور، پگاه تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 97-118]

ز

  • زنجیرچی، سید محمود شکل دهی خدمات بانکی با رویکرد طراحی آزمایشات تاگوچی و مدل کانو [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 119-137]

س

  • سعیدا اردکانی، محمد ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
  • سهرابی، بابک تبیین پدیده تداوم نامنظم بهره‌گیری از سیستم‌های اطلاعات کسب و کار [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 119-152]

ش

  • شامی زنجانی، مهدی تبیین پدیده تداوم نامنظم بهره‌گیری از سیستم‌های اطلاعات کسب و کار [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 119-152]
  • شیرازی، علی تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 97-118]
  • شرکت، محمدحسین تبیین پدیده تداوم نامنظم بهره‌گیری از سیستم‌های اطلاعات کسب و کار [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 119-152]

ص

ض

  • ضیایی‌بیده، علیرضا ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]

ط

  • طباطبایی‌نسب، سید محمد نقش ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالای تعمیم‌یافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل روانشناسی مصرف‌کننده از برند [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 1-26]

ق

  • قاسمیه، رحیم تأثیر سرمایه فکری بر کارایی درآمد در صنعت بانکداری ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 153-181]

ک

  • کرباسی یزدی، ناهید تحلیل محتوای اطلاعاتی صورت سود وزیان تهیه شده با روش بهایابی متغیر [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 105-118]

م

  • متولی، مریم ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 21-38]
  • ملک اخلاق، دکتر اسماعیل تبیین وتحلیل ارزیابی استراتژی های صنعت خودرو سازی ایران در ورود به بازارهای خارجی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 85-104]
  • منصورفر، غلامرضا ارزیابی منافع تنوع سازی در مدیریت سرمایه گذاری در ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 27-46]

ن

  • نامدار زنگنه، سودابه بررسی نقش سرمایه فکری و زیر مجموعه های آن بر اثربخشی مبتنی برتقلید صرف و تقلید نوآورانه درپروژه های انتقال تکنولوژی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 65-84]
  • نعمت الهی، زعیمه تأثیر سرمایه فکری بر کارایی درآمد در صنعت بانکداری ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 153-181]
  • نوری، ابوالفضل نقش ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالای تعمیم‌یافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل روانشناسی مصرف‌کننده از برند [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 1-26]
  • نوع‏پسند اصیل، سید محمد تبیین وتحلیل ارزیابی استراتژی های صنعت خودرو سازی ایران در ورود به بازارهای خارجی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 85-104]