آ
-
آب پیکر، محمدصادق
بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاههای کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]
-
آذر، عادل
طراحی مدل کسبوکار انطباقی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
-
آقازاده، هاشم
ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمهگذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
-
آقازاده، هاشم
بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 121-146]
ا
-
احمدی، پرویز
قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
-
اسعدی، میرمحمد
ارائه مدلی پویا جهت توسعه گردشگری تاریخی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 147-167]
-
امین آشوری، زهره
ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانکها [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 247-266]
ب
-
بیات، روح الله
تبیین شخصیت برند و بودجه مصرفکننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]
-
بخشی زاده، الهه
ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمهگذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
-
بذرافشان، مرتضی بذرافشان
نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 25-50]
-
بردبار، غلامرضا
تبیین بیگانگی کاری با ویژگیهای شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
-
بستام، هادی
طراحی مدل کسبوکار انطباقی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
-
بلوچی، حسین
بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
-
بهبودی، امید
بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
پ
-
پریش، فاطمه
بررسی نگرش به تبلیغات مصرف کنندگان جوان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-23]
-
پزشکی نجف ابادی، فرشته
تبیین بیگانگی کاری با ویژگیهای شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
ت
-
تقوی فرد، محمد تقی
بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
ح
-
حدادیان، سیما
تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایتمندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
-
حدادیان، علیرضا
اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزشهای فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
-
حسنقلی پور، طهمورث
بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
-
حسن قلیپور یاسوری، طهمورث
مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاههای اینترنتی به وسیلهی نگاشتهای شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]
خ
-
خداداد حسینی، سید حمید
بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیلگری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]
د
-
دژکام، جاسم
تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
-
ده یادگاری، سعید
قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
-
دهقان، نبی اله
نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 25-50]
-
دهقان طزرجانی، الهام
سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 55-76]
ر
-
رحیمی، مهدی
شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
-
رشیدی، محمدرضا
نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 25-50]
-
رنجبریان، بهرام
تبیین مدل ریسک ادراکشده مشتریان خدمات سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
ز
-
زارعی، عظیم الله
شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
-
زندیه، مصطفی
تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
س
-
سیاه سرانی کجوری، محمد علی
بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
-
سعیدا اردکانی، سعید
خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
-
سعیدا اردکانی، سعید
ارائه مدلی پویا جهت توسعه گردشگری تاریخی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 147-167]
ش
-
شاه طهماسبی، اسماعیل
بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیلگری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]
-
شیخ، رضا
تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت های هواپیمایی کشور [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 51-72]
-
شهرکی مقدم، ایمان
تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت های هواپیمایی کشور [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 51-72]
ع
-
عالم تبریز، اکبر
تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
-
عونی اسبفروشانی، آرزو
اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزشهای فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
غ
-
غفوریان شاگردی، امیر
بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
ف
-
فتحی، سعید
تبیین مدل ریسک ادراکشده مشتریان خدمات سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
-
فراست، فرشید
مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاههای اینترنتی به وسیلهی نگاشتهای شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]
-
فرید، داریوش
سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 55-76]
-
فرقانی پیله رود، سانیا
تبیین شخصیت برند و بودجه مصرفکننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]
-
فکور ثقیه، امیرمحمد
تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایتمندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
ق
-
قاسمی، افشین
خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
-
قلی پور، رحمت اله
ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمهگذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
ک
-
کرد، حامد
تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
-
کردنائیج، اسدالله
طراحی مدل کسبوکار انطباقی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
-
کردنائیج، اسداله
قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
-
کلیدری، یگانه
تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایتمندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
-
کنجکاو منفرد، امیررضا
تبیین مدل ریسک ادراکشده مشتریان خدمات سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
م
-
محمدی، عفت
تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت های هواپیمایی کشور [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 51-72]
-
مرادی، الناز
تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
-
مرادزاده، عبدالباسط
تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
-
میرغفوری، سید حبیب اله
ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانکها [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 247-266]
-
مشبکی، اصغر
قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
-
مشبکی اصفهانی، اصغر
طراحی مدل کسبوکار انطباقی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
-
مقبل باعرض، عباس
بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاههای کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]
-
ملکی، مرتضی
شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
-
منصوری، مهدیه
بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیلگری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]
-
موسوی جد، محمد
خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
ن
-
نادری بنی، محمود
تبیین بیگانگی کاری با ویژگیهای شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
ی
-
یزدانی، سجاد
بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 121-146]
-
یعقوبی، نورمحمد
تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
-
یونسی، دل ارام
خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد