ا
-
ابویی، فاطمه
ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
-
ایرانمنش، مژده
الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]
-
اسعدی، میرمحمد
بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
-
اسلامی، سعید
ارزیابی انعطافپذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
-
اشرف گنجویی، فریده
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکدههای تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]
-
افشارنژاد، مصطفی
تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]
-
الحسینی المدرسی، سید مهدی
خریدهای اینترنتی و ارزش مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 59-82]
-
امیری عقدایی، سید فتح الله
آسیب شناسی پیادهسازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
-
امینی ولاشانی، مائده
اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]
-
اولیا، محمدصالح
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکدههای تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]
پ
-
پویان فرد، علیرضا
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکدههای تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]
ج
-
جعفری، مصطفی
مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 79-98]
-
جنگ، عباس
تبیین الگوهای جهانیشدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]
ح
-
حاتمی نسب، سید حسن
آسیب شناسی پیادهسازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
تبیین و ارزیابی استراتژیهای کسب و کار دانشی و استراتژیهای توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
خ
-
خاتمی، علی
ارزیابی انعطافپذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
-
خدایاریان، مسعود رضا
ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
-
خواجه دهدشتی، معصومه
بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرفکننده و خردهفروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
د
-
داودی، معصومه
بررسی و تحلیل سبد بازار و چیدمان محصولات فروشگاههای زنجیرهای [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 161-184]
ر
-
ربیعی، علی
الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 1-20]
-
رستمی، خدامراد
دورکاری و ارتقای عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 141-159]
-
رضایی، داود
تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 21-38]
-
رضایی، فاطمه
مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 79-98]
-
رفیعی امام، محبوبه
تبیین الگوی خوشهبندی بازار هدف [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 17-36]
ز
-
زارعی، عظیم اله
تاثیر گرایش کارآفرینانه برعملکرد کسب و کار منتج از ظرفیت جذب و آشفتگی بازار [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 109-131]
-
زارع احمدآبادی، حبیب
تبیین الگوی خوشهبندی بازار هدف [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 17-36]
س
-
سعیدا اردکانی، سعید
بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
ش
-
شیخ زاده، محمد
تأثیرپذیری ادراک موانع توسعه صادرات منطقهای از خصایص صادرکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 165-184]
-
شریفیان، اسماعیل
الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]
-
شعبانی، اکرم
مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 121-140]
-
شعبانی، عاطفه
تاثیر گرایش کارآفرینانه برعملکرد کسب و کار منتج از ظرفیت جذب و آشفتگی بازار [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 109-131]
-
شفیعی، میثم
ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
ص
-
صادقی شریف، سید چلال
آمیخته بازاریابی مالی 7P در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 233-283]
-
صفاری، علی
ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
-
صنایعی، علی
آسیب شناسی پیادهسازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
-
صنایعی، علی
اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]
ع
-
عارفی، امین
تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
-
عبدلی یزدی، نوشین
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکدههای تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]
-
عروجی، مرجان
آمیخته بازاریابی مالی 7P در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 233-283]
-
عسگرزاده، محمد هادی
بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
-
علیپور، مهرداد
آمیخته بازاریابی مالی 7P در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 233-283]
-
عندلیب اردکانی، داود
دورکاری و ارتقای عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 141-159]
غ
-
غفاری آشتیانی، پیمان
بررسی و تحلیل سبد بازار و چیدمان محصولات فروشگاههای زنجیرهای [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 161-184]
ف
-
فیض، داود
تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
-
فیضی، کامران
ارزیابی انعطافپذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
ق
-
قهرمان تبریزی، کوروش
الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]
ک
-
کاظمی، علی
آسیب شناسی پیادهسازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
-
کردنائیج، اسداله
تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 21-38]
-
کریمی علویجه، محمدرضا
تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]
-
کزازی، ابوالفضل
ارزیابی انعطافپذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
-
کهیاری حقیقت، امین
تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
م
-
محمدی، فاطمه
خریدهای اینترنتی و ارزش مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 59-82]
-
محمدیان، محمود
بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرفکننده و خردهفروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
-
محمد شفیعی، مجید
اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]
-
میرفخر الدینی، سید حیدر
مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 121-140]
-
مشبکی، اصغر
تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 21-38]
-
مفردی، ساناز
تأثیرپذیری ادراک موانع توسعه صادرات منطقهای از خصایص صادرکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 165-184]
-
مقصودی نژاد، حسین
بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
ه
-
هاشمی زاده، بتول
بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
-
هلاکوپور، مریم
تبیین و ارزیابی استراتژیهای کسب و کار دانشی و استراتژیهای توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد