نمایه نویسندگان

ا

  • ابویی، فاطمه ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
  • ایرانمنش، مژده الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]
  • اسعدی، میرمحمد بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
  • اسلامی، سعید ارزیابی انعطاف‌پذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
  • اشرف گنجویی، فریده ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]
  • افشارنژاد، مصطفی تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]
  • الحسینی المدرسی، سید مهدی خریدهای اینترنتی و ارزش مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 59-82]
  • امیری عقدایی، سید فتح الله آسیب شناسی پیاده‌سازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
  • امینی ولاشانی، مائده اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]
  • اولیا، محمدصالح ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]

پ

  • پویان فرد، علیرضا ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]

ت

ج

  • جعفری، مصطفی مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 79-98]
  • جنگ، عباس تبیین الگوهای جهانی‌شدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]

ح

  • حاتمی نسب، سید حسن آسیب شناسی پیاده‌سازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
  • حمیدی‏ زاده، محمدرضا تبیین و ارزیابی استراتژی‌های کسب و کار دانشی و استراتژی‌های توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]

خ

  • خاتمی، علی ارزیابی انعطاف‌پذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
  • خدایاریان، مسعود رضا ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
  • خواجه دهدشتی، معصومه بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرف‌کننده و خرده‌فروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]

د

  • داودی، معصومه بررسی و تحلیل سبد بازار و چیدمان محصولات فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 161-184]

ر

  • ربیعی، علی الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 1-20]
  • رستمی، خدامراد دورکاری و ارتقای عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 141-159]
  • رضایی، داود تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 21-38]
  • رضایی، فاطمه مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 79-98]
  • رفیعی امام، محبوبه تبیین الگوی خوشه‌بندی بازار هدف [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 17-36]

ز

  • زارعی، عظیم اله تاثیر گرایش کارآفرینانه برعملکرد کسب و کار منتج از ظرفیت جذب و آشفتگی بازار [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 109-131]
  • زارع احمدآبادی، حبیب تبیین الگوی خوشه‌بندی بازار هدف [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 17-36]

س

  • سعیدا اردکانی، سعید بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]

ش

  • شیخ زاده، محمد تأثیرپذیری ادراک موانع توسعه صادرات منطقه‌ای از خصایص صادرکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 165-184]
  • شریفیان، اسماعیل الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]
  • شعبانی، اکرم مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 121-140]
  • شعبانی، عاطفه تاثیر گرایش کارآفرینانه برعملکرد کسب و کار منتج از ظرفیت جذب و آشفتگی بازار [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 109-131]
  • شفیعی، میثم ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]

ص

  • صادقی شریف، سید چلال آمیخته بازاریابی مالی 7P در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 233-283]
  • صفاری، علی ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
  • صنایعی، علی آسیب شناسی پیاده‌سازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
  • صنایعی، علی اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]

ع

  • عارفی، امین تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
  • عبدلی یزدی، نوشین ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]
  • عروجی، مرجان آمیخته بازاریابی مالی 7P در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 233-283]
  • عسگرزاده، محمد هادی بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
  • علیپور، مهرداد آمیخته بازاریابی مالی 7P در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 233-283]
  • عندلیب اردکانی، داود دورکاری و ارتقای عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 141-159]

غ

  • غفاری آشتیانی، پیمان بررسی و تحلیل سبد بازار و چیدمان محصولات فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 161-184]

ف

  • فیض، داود تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
  • فیضی، کامران ارزیابی انعطاف‌پذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]

ق

ک

  • کاظمی، علی آسیب شناسی پیاده‌سازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
  • کردنائیج، اسداله تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 21-38]
  • کریمی علویجه، محمدرضا تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]
  • کزازی، ابوالفضل ارزیابی انعطاف‌پذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
  • کهیاری حقیقت، امین تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]

م

  • محمدی، فاطمه خریدهای اینترنتی و ارزش مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 59-82]
  • محمدیان، محمود بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرف‌کننده و خرده‌فروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
  • محمد شفیعی، مجید اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]
  • میرفخر الدینی، سید حیدر مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 121-140]
  • مشبکی، اصغر تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 21-38]
  • مفردی، ساناز تأثیرپذیری ادراک موانع توسعه صادرات منطقه‌ای از خصایص صادرکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 165-184]
  • مقصودی نژاد، حسین بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]

ن

ه

  • هاشمی زاده، بتول بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
  • هلاکوپور، مریم تبیین و ارزیابی استراتژی‌های کسب و کار دانشی و استراتژی‌های توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]