آ
-
آتشگر، کریم
مدیریت تجربه مشتری بانکها و بهبود شاخصهای عملکردی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 399-423]
-
آقازاده، هاشم
تبیین عملکرد صادراتی با تعهد صادرات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 85-114]
ا
-
ابراهیم پور ازبری، مصطفی
تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 259-289]
-
ابویی، محمدحسین
تبیین بخشبندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 1-18]
-
احمدی، غلامحسین
شناسایی و تبیین موفقیت در مراکز خرید [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 195-215]
-
احمدی زاد، آرمان
اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکتهای بیمه [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 165-183]
-
اخوان، آفرین
تبیین بخشبندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 1-18]
-
اسماعیل پور، حسن
تبیین مدل خوشههای صادراتی با رویکرد کارآفرینی بینالمللی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 309-337]
-
اسماعیل پور، مجید
تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرفکننده با نگرش به تبلیغ و برند [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 347-368]
-
اسماعیل پور، مجید
تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 339-364]
-
اشکانی، مهدی
تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران) [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 445-471]
-
اصفهانی زنجانی، محمد
تبیین فراتحلیل مسائل پایداری زنجیره تأمین و مدیریت ریسک [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 217-254]
-
اکبری، محسن
تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 259-289]
-
الوداری، حسن
تدوین الگوی شبکهسازی در بخش خدمات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 417-444]
-
انصاری سامانی، حبیب
بررسی تأثیر ترتیب ورود به بازار و جهتگیریهای استراتژیک بر عملکرد مالی شرکت [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 59-83]
ب
-
بیات، فاطمه
قابلیت مشتریمحوری و مزیت رقابتی با نوآوری ارائه خدمات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 239-257]
-
باشکوه، محمد
رفتارشناسی بازاریابی ویروسی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 255-276]
-
باقری، روح اله
چالشهای ارتقای سطح اثربخشی بنگاه های خدمات الکترونیک از نگاه سیاستگذاران دولتی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 447-487]
-
بامداد صوفی، جهانیار
نگاشت شناختی مؤلفههای نوآوری در محصولات فراسودمند غذایی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 489-509]
-
بحرینی زاد، منیژه
تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرفکننده با نگرش به تبلیغ و برند [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 347-368]
-
بختیار نصرآبادی، حسینعلی
تبیین دوگانگیهای شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 1-33]
-
برزگری اردکانی، محسن
نگاشت شناختی مؤلفههای نوآوری در محصولات فراسودمند غذایی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 489-509]
-
بلوچی، حسین
تبیین عملکرد صادراتی با تعهد صادرات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 85-114]
-
بلوچی، حسین
ارزیابی نگرش به خرید کالاهای تقلبی و تمایل خرید از بازار خاکستری [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 133-163]
-
بندریان، رضا
تبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 185-213]
-
بهمنی، اکبر
ارزیابی نگرش به خرید کالاهای تقلبی و تمایل خرید از بازار خاکستری [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 133-163]
پ
-
پناهی، کیوان
تاثیر جهت گیریهای راهبردی سازمان بر عملکرد مالی توسعه محصول جدید [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 319-346]
-
پوراشرف، یاسان اله
تأثیر انگیزه های مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک با رفتار مصرف اخلاقی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 77-105]
ج
-
جزایری موسوی، سید محمد حسین
تبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 185-213]
-
جلیلیان، نگار
مدیریت ریسک نقدینگی و مشارکت مشتریان در تأمین نقدینگی بانکی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 115-146]
-
جهادی نائینی، فرزانه
تبیین بخشبندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 1-18]
ح
-
حاجی حیدری، نسترن
تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران) [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 445-471]
-
حسینی، سید محمود
تبیین الگوی تابآوری بنگاههای تولیدی صنعت شوینده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 35-58]
-
حسینی، میرزا حسن
طراحی و تبیین الگوی بهبود خرید برخط فرایند تصمیمگیری مشتری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 277-308]
-
حسین آبادی، وحید
تبیین الگوی تابآوری بنگاههای تولیدی صنعت شوینده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 35-58]
-
حسین زاده شهری، معصومه
تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 511-538]
-
حسنقلی پور، طهمورث
تبیین دوگانگیهای شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 1-33]
-
حمیدیان پور، فخریه
تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 339-364]
خ
-
خدادادحسینی، سیدحمید
تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 511-538]
-
خسرویزاده، اسفندیار
تأثیر محیط نهادی و کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب وکارهای ورزشی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 291-317]
ر
-
رحمانی، سهراب
تبیین مدل خوشههای صادراتی با رویکرد کارآفرینی بینالمللی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 309-337]
-
رحمتی، محمدحسین
آسیب شناسی شبکه توزیع سوهان در قم [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 369-398]
-
رحیمی جونقانی، زهره
تبیین عملکرد صادراتی با تعهد صادرات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 85-114]
-
رسولی، رضا
تدوین الگوی شبکهسازی در بخش خدمات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 417-444]
-
رنجبریان، بهرام
شناسایی و تبیین موفقیت در مراکز خرید [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 195-215]
ز
-
زارعی، عظیم
طراحی فضای داخلی فروشگاهها بر اساس شبیهسازی الگوی حرکتی افراد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 425-445]
-
زارعی الوندی، سعید
بررسی تأثیر ترتیب ورود به بازار و جهتگیریهای استراتژیک بر عملکرد مالی شرکت [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 59-83]
-
زاهدی، فاطمه
تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرفکننده با نگرش به تبلیغ و برند [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 347-368]
-
زنجیرچی، سید محمود
مدیریت ریسک نقدینگی و مشارکت مشتریان در تأمین نقدینگی بانکی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 115-146]
-
زنوزی، سید جعفر
توسعه محصولات جدید مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری و گرایش کارآفرینی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 215-238]
س
-
سیدکباری، بنفشه
تجزیه و تحلیل کاربردپذیری وبسایتهای بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 391-416]
ش
-
شجاع، علی
بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 107-131]
-
شیری، قاسمعلی
تأثیر انگیزه های مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک با رفتار مصرف اخلاقی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 77-105]
-
شریفی، روح اله
تدوین الگوی شبکهسازی در بخش خدمات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 417-444]
-
شریفی، فاطمه
بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 107-131]
-
شفیعی، نوید
آسیب شناسی شبکه توزیع سوهان در قم [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 369-398]
-
شمس، سعیده
شناسایی و مدل سازی توانمندسازهای مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنایع کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 169-193]
-
شهبازی، میثم
آسیب شناسی شبکه توزیع سوهان در قم [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 369-398]
-
شهریاری، مهری
طراحی فضای داخلی فروشگاهها بر اساس شبیهسازی الگوی حرکتی افراد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 425-445]
-
شوندی، زهرا
تبیین مزایای همکاری-رقابت صنعت فرش دستباف ایران [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 365-389]
ص
-
صادق وزیری، فراز
بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 107-131]
ط
-
طباطبائیان، سید حبیباله
نگاشت شناختی مؤلفههای نوآوری در محصولات فراسودمند غذایی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 489-509]
ع
-
عابدی، احسان
تجزیه و تحلیل کاربردپذیری وبسایتهای بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 391-416]
-
عارف منش، زهره
بررسی تأثیر ترتیب ورود به بازار و جهتگیریهای استراتژیک بر عملکرد مالی شرکت [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 59-83]
-
عالم تبریز، اکبر
قابلیت مشتریمحوری و مزیت رقابتی با نوآوری ارائه خدمات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 239-257]
-
عباس پور، حیدر
تأثیر انگیزه های مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک با رفتار مصرف اخلاقی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 77-105]
-
عبدالوند، ندا
تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 511-538]
-
عسگرنژاد نوری، باقر
رفتارشناسی بازاریابی ویروسی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 255-276]
-
عندلیب، داوود
شناسایی و مدل سازی توانمندسازهای مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنایع کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 169-193]
غ
-
غفاری آشتیانی، پیمان
شناسایی و ساختاردهی عوامل موثر بر توسعه تجارت [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 19-48]
-
غفوریان شاگردی، امیر
تأثیر سبک زندگی ایرانی، اسلامی بر رفتار مصرف کننده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 147-168]
ف
-
فرمانی، مهدی
آسیب شناسی شبکه توزیع سوهان در قم [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 369-398]
-
فروزنده دهکری، لطف اله
طراحی و تبیین الگوی بهبود خرید برخط فرایند تصمیمگیری مشتری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 277-308]
-
فیض، داود
طراحی فضای داخلی فروشگاهها بر اساس شبیهسازی الگوی حرکتی افراد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 425-445]
ق
-
قره چه، منیژه
تبیین الگوی تابآوری بنگاههای تولیدی صنعت شوینده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 35-58]
-
قلی پورسلیمانی، علی
تأثیر قصد خرید محصولات سبز بر خرید واقعی محصولات با تعدیلگی درآمد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 49-75]
-
قلیچ لی، بهروز
قابلیت مشتریمحوری و مزیت رقابتی با نوآوری ارائه خدمات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 239-257]
-
قهرمانپور، پریسا
توسعه محصولات جدید مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری و گرایش کارآفرینی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 215-238]
-
قویدل، فرشته
تأثیر قصد خرید محصولات سبز بر خرید واقعی محصولات با تعدیلگی درآمد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 49-75]
ک
-
کیارزم، آمنه
طراحی و تبیین الگوی بهبود خرید برخط فرایند تصمیمگیری مشتری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 277-308]
-
کاشی، احسان
طراحی فضای داخلی فروشگاهها بر اساس شبیهسازی الگوی حرکتی افراد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 425-445]
-
کاظمی، علی
شناسایی و تبیین موفقیت در مراکز خرید [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 195-215]
-
کزازی، ابوالفضل
نگاشت شناختی مؤلفههای نوآوری در محصولات فراسودمند غذایی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 489-509]
-
کیشانی، پیام
تأثیر محیط نهادی و کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب وکارهای ورزشی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 291-317]
-
کشاورز رضایی، مریم
شناسایی و ساختاردهی عوامل موثر بر توسعه تجارت [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 19-48]
-
کیماسی، مسعود
تجزیه و تحلیل کاربردپذیری وبسایتهای بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 391-416]
ل
-
لگزیان، محمد
چالشهای ارتقای سطح اثربخشی بنگاه های خدمات الکترونیک از نگاه سیاستگذاران دولتی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 447-487]
م
-
محمدی، حیدر
اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکتهای بیمه [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 165-183]
-
محمدی، زهرا
تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 339-364]
-
محمدی، نبی اله
تبیین فراتحلیل مسائل پایداری زنجیره تأمین و مدیریت ریسک [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 217-254]
-
محمدیانی، زهرا
تأثیر سبک زندگی ایرانی، اسلامی بر رفتار مصرف کننده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 147-168]
-
محمودی میمند، محمد
طراحی و تبیین الگوی بهبود خرید برخط فرایند تصمیمگیری مشتری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 277-308]
-
میرا، ابوالقاسم
تبیین دوگانگیهای شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 1-33]
-
مرادی، بهروز
اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکتهای بیمه [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 165-183]
-
میرشفیعی، فاطمه
مدیریت تجربه مشتری بانکها و بهبود شاخصهای عملکردی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 399-423]
-
مزروعی نصرآبادی، اسماعیل
تبیین مزایای همکاری-رقابت صنعت فرش دستباف ایران [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 365-389]
-
معروفی، فخرالدین
اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکتهای بیمه [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 165-183]
-
منتظری، محمد
تدوین الگوی شبکهسازی در بخش خدمات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 417-444]
-
مندعلی زاده، زینب
تأثیر محیط نهادی و کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب وکارهای ورزشی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 291-317]
-
موسوی، نجم الدین
تأثیر سبک زندگی ایرانی، اسلامی بر رفتار مصرف کننده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 147-168]
ن
-
ناصر صدرابادی، علیرضا
مدیریت ریسک نقدینگی و مشارکت مشتریان در تأمین نقدینگی بانکی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 115-146]
-
نجفی، امیر
تبیین فراتحلیل مسائل پایداری زنجیره تأمین و مدیریت ریسک [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 217-254]
-
نجفی، سعید
تاثیر جهت گیریهای راهبردی سازمان بر عملکرد مالی توسعه محصول جدید [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 319-346]
-
نعامی، عبدالله
تبیین مدل خوشههای صادراتی با رویکرد کارآفرینی بینالمللی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 309-337]
-
نقیلو، احمد
تبیین فراتحلیل مسائل پایداری زنجیره تأمین و مدیریت ریسک [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 217-254]
-
نوروزی نیک، یاسمن
چالشهای ارتقای سطح اثربخشی بنگاه های خدمات الکترونیک از نگاه سیاستگذاران دولتی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 447-487]
و
-
وحیدی نیا، الهام
تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 511-538]
-
ودادهیر، ابوعلی
تبیین دوگانگیهای شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 1-33]
-
وشکائی نژاد، سیده صدف
تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 259-289]
ه
-
هزاوه حصار مسکن، بابک
تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران) [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 445-471]
-
هندیجانی، رزا
تجزیه و تحلیل کاربردپذیری وبسایتهای بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 391-416]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد