نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی نژاد، مصطفی الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-26]

ج

  • جباری، یاسر بررسی تأثیر نوجویی مصرف کننده، دانش محصول و اعتماد به شناسۀ والد بر پذیرش توسعۀ شناسه [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 27-47]

ح

  • حاتمی نسب، سیدحسن تبیین وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 48-77]

خ

  • خان بیوکی، روح الله تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 78-94]

د

  • دهقانی تفتی، محمدعلی تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 78-94]

ز

  • زارع احمدآبادی، حبیب تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 78-94]

ط

  • طالعی فر، رضا تبیین وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 48-77]

ع

  • عزیزی، شهریار بررسی تأثیر نوجویی مصرف کننده، دانش محصول و اعتماد به شناسۀ والد بر پذیرش توسعۀ شناسه [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 27-47]

ف

  • فرید، داریوش تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 78-94]
  • فروزنده، لطف اله الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-26]

ق

  • قره چه، منیژه بررسی تأثیر نوجویی مصرف کننده، دانش محصول و اعتماد به شناسۀ والد بر پذیرش توسعۀ شناسه [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 27-47]

م