ا
-
احمدی نژاد، مصطفی
الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-26]
ج
-
جباری، یاسر
بررسی تأثیر نوجویی مصرف کننده، دانش محصول و اعتماد به شناسۀ والد بر پذیرش توسعۀ شناسه [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 27-47]
ح
-
حاتمی نسب، سیدحسن
تبیین وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 48-77]
خ
-
خان بیوکی، روح الله
تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 78-94]
د
-
دهقانی تفتی، محمدعلی
تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 78-94]
ز
-
زارع احمدآبادی، حبیب
تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 78-94]
ط
-
طالعی فر، رضا
تبیین وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 48-77]
ع
-
عزیزی، شهریار
بررسی تأثیر نوجویی مصرف کننده، دانش محصول و اعتماد به شناسۀ والد بر پذیرش توسعۀ شناسه [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 27-47]
ف
-
فرید، داریوش
تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 78-94]
-
فروزنده، لطف اله
الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-26]
ق
-
قره چه، منیژه
بررسی تأثیر نوجویی مصرف کننده، دانش محصول و اعتماد به شناسۀ والد بر پذیرش توسعۀ شناسه [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 27-47]
م
-
محمودی میمند، محمد
الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-26]
-
میرفخرالدینی، سید حیدر
تبیین وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 48-77]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد