ا
-
ارزیابی عملکرد
تبیین وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 48-77]
ب
-
بانکداری اینترنتی
الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-26]
-
بورس اوراق بهادار
تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 78-94]
د
-
دفاتر کارگزاری
تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 78-94]
ر
-
ریسک ادراکی
الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-26]
س
-
سروکوآل
تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 78-94]
ش
-
شرکت پیشگامان کویر یزد
تبیین وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 48-77]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
تبیین وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 48-77]
-
کیفیت خدمات
تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 78-94]
م
-
مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
تبیین وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 48-77]
-
مدل یابی معادلات ساختاری
الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-26]
-
مدل تحلیل شکاف
تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاریها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 78-94]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد