نویسنده = سیدحمید خدادادحسینی
تأثیر تفکر استراتژیک بر تعالی بازاریابی دیجیتال بانکداری با رسانه اجتماعی و جوّ نوآوری

دوره 16، شماره 37، آذر 1403، صفحه 148-164

10.22034/jbar.2024.22381.4490

مریم یعقوب پور؛ حسین جنتی فر؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ رسول ثانوی فرد


الگوی پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی شرکت‎های بیمه

دوره 16، شماره 37، آذر 1403، صفحه 165-185

10.22034/jbar.2025.21585.4432

زهرا قربانی؛ آمنه خدیور؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ لیلی نیاکان


تبیین ویژگی‌های کلامی و بصری سکو‌های فروشگاه‌های برخط بر اساس تجربه زیسته مشتریان

دوره 15، شماره 33، آذر 1402، صفحه 230-262

10.22034/jbar.2023.19529.4264

بابک رشیدی آشتیانی؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ بیت اله اکبری مقدم


تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات

دوره 12، شماره 24، اسفند 1399، صفحه 511-538

10.22034/bar.2021.14350.3605

الهام وحیدی نیا؛ معصومه حسین زاده شهری؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ ندا عبدالوند


قابلیت‌های پویا در استراتژی کسب مزیت رقابتی رابطه محور، مورد مطالعه صنعت ساختمان

دوره 10، شماره 19، شهریور 1397، صفحه 99-121

اسماعیل شاه طهماسبی؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ اسدالله کردنائیج


بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیل‌گری تهدید اقتصادی ادراک شده

دوره 7، شماره 13، اردیبهشت 1394، صفحه 159-181

سید حمید خداداد حسینی؛ اسماعیل شاه طهماسبی؛ مهدیه منصوری


طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران

دوره 6، شماره 11، اردیبهشت 1393، صفحه 1-26

میثم شفیعی رودپشتی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیج؛ محمود محمدیان


الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی

دوره 6، شماره 11، اردیبهشت 1393، صفحه 53-84

الهه تقوی شوازی؛ پرویز احمدی؛ سید حمید خداداد حسینی


اثر اینترنت بر جهت دهی کانال های صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط

دوره 2، شماره 3، شهریور 1389، صفحه 1-26

سید حمید خداداد حسینی؛ سهیلا خادمی