نویسنده = ابوالقاسم ابراهیمی
تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان

دوره 15، شماره 32، شهریور 1402، صفحه 242-274

10.22034/jbar.2023.18457.4175

امین نیکبخت؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ محمدامین بلندپرواز؛ زهرا کاظمی


طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک

دوره 14، شماره 29، آذر 1401، صفحه 25-54

10.22034/jbar.2023.15357.3786

شبنم زارع؛ عباس عباسی؛ ابوالقاسم ابراهیمی


مدل کسب‌وکار دوره‌های بر خط آزاد انبوه در ایران

دوره 14، شماره 27، اردیبهشت 1401، صفحه 181-206

10.22034/jbar.2022.14097.3579

میلاد راسخ؛ محمود اقتصادی فرد؛ محمدحسین رونقی؛ ابوالقاسم ابراهیمی


بخش‌بندی خوشه‌ای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه

دوره 13، شماره 25، شهریور 1400، صفحه 557-585

10.22034/bar.2021.15232.3764

ابوالقاسم ابراهیمی؛ کاظم عسکری فر؛ امین نیکبخت