تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران

دوره 14، شماره 28، مرداد 1401، صفحه 261-292

10.22034/jbar.2022.17616.4094

هلا یوسف؛ بهمن حاجی پور؛ غلامحسین خورشیدی؛ محمدرضا حمیدی زاده


طراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسب‌وکارهای صادراتی

دوره 15، شماره 33، آذر 1402، صفحه 263-295

10.22034/jbar.2023.19577.4268

سیدعلی حسینی؛ فریدون امیدی؛ قاسم رکابدار


طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید

دوره 14، شماره 29، آذر 1401، صفحه 277-317

10.22034/jbar.2023.14037.3537

شیرین خسروزاده؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش


تبیین تجارت‌ الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری

دوره 14، شماره 28، مرداد 1401، صفحه 293-332

10.22034/jbar.2022.13524.3433

مهرداد رحیمیان؛ فرشید نمامیان؛ فخرالدین معروفی؛ علیرضا مرادی