1- پوراشرف، یاسان الله (1393)، "تبیین مشکلات و موانع فراروی صادرات استان ایلام". مدیریت بازرگانی، 6 (1): 20-1.
2- حسنقلیپور، طهمورث و اصانلو، بهاره و سلامی، علیرضا (1387)، "شناسایی و رتبهبندی مشکلات و موانع صادرات خودرو در کشور". مجله دانش و توسعه، 15 (23): ص 40-21.
3- خداداد حسینی، حمید و خدامی، سهیلا (1389)،"اثر اینترنت بر جهتدهی کانالهای صادراتی در شرکتهای کوچک و متوسط". کاوشهای مدیریت بازرگانی،2 (3): ص 31-1.
4- سعیدا اردکانی، سعید و صیادی تورانلو،حسین(1391)، "تحلیل چالشها و راهکارهای توسعه صادرات غیرنفتی مطالعه موردی: صنایع نساجی استان یزد". مدیریت فرهنگ سازمانی، 10(2): ص 128-109.
5- کلانتری، مختار(1377)، بررسی توسعه صادرات تخممرغ نطفهدار گوشتی و تخمگذار، کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه تهران.
6- ملکاخلاق، اسماعیل و نوع پسند اصیل، محمد و جمالی عباسعلی، خدیجه (1392)،"تبیین و تحلیل ارزیابی استراتژیهای صنعت خودروسازی ایران در ورود به بازارهای خارجی". کاوشهای مدیریت بازرگانی، 5(9): ص104-85.
7- مشبکی، اصغر و سرفراز، امیرهمایون و زارع، حبیب و شهریان، محمدعلی (1389)، "تحلیل موانع بهکارگیری تجارت الکترونیکی در صنایع غذایی ایران مطالعه موردی: صنایع غذایی استان یزد". کاوشهای مدیریت بازرگانی، 2 (4): ص91-74.
8- ناطق، محمد و نیاکان، نازیلا (1388)، "بسترسازی توسعه صادرات با تأکید بر محدودیتها، محرکها و عملکرد صادراتی". نشریه بررسیهای بازرگانی، 7(37): ص 55-43.
9- ولیبیگی، حسن(1385)، "اولویتبندی بازارهای هدف صادراتی و موانع حضور در آنها مطالعه موردی منتخبی از محصولات صادراتی مواد غذایی". فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی،11 (41): ص 89-53.
1- Bishnu p. sharma , shiva r.adhikari , tara p.bhusal , bhuma pande , kumar bhattarai , dispak b.adhikari , anata r.dahal (2014). an assessment of export barriers of nepalese products to india, tribhuvan university , Nepal.
2-Chris milner and Evieu zgovu (2006). “a natural experiment for identifying the impact of natural trade barriers on exports”.journal of development economics,80(1): 251-268.
3- Freund, c., pierola,m.d.(2012). “Export surges” .journal of development economics , 97(2): 387-395.
4- Leonidas c. leonidou (2004).”an analysis of the barriers hindering small business export development”. Journal of small business management,42(3): 279-302.
5- Tesfom , G. , clemens , L. (2006).” a classification of export marketing problems of small an medium sized manufacturing firms in developing countries”. international journal of emerging markets , 1(3) : 262-281.