1- احمدخانی، هادی (1390). بررسی و شناسایی موانع اجرای موفقیتامیز استراتژیهای کسب و کار در شرکتهای صنعتی استان فارس،. پایاننامه کارشناسی ارشد. استاد راهنما: علی ملاحسینی، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشکده مدیریت و اقتصاد.
2- حمیدیزاده، محمدرضا (1394). تبیین الگوهای بومی توسعه دانش. مطالعات مدیریت راهبردی، سال ششم، شماره 21، صص 249-211.
3- حمیدیزاده، محمدرضا(1393)، برنامهریزی استراتژیک و بلندمدت، تهران: سمت.
4- حمیدیزاده، محمدرضا (1390). مدیریت دانش و دانایی(ساختار، فرایندها . سازوکارها)، چاپ دوم، تهران: انتشارات یاقوت.
5- رضائیان، علی (1390). مبانی سازمان و مدیریت، چاپ چهاردهم، انتشارات سمت: تهران.
6- قاضینوری نائینی، سروش (1390). ارتباط پیکربندیهای توام استراتژیهای تولید، تکنولوژی و کسب وکار با عملکرد سازمان، پایاننامه کارشناسی ارشد، استاد راهنما: لعیا الفت، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده حسابداری و مدیریت.
7- قلایچی، مسعود (1389). تجزیه و تحلیل هماهنگی بین استراتژیهای نوآوری و استراتژیهای کسب و کار و تاثیر آن بر عملکرد (مطالعه موردی، صنایع دفاعی ایران)، پایاننامه کارشناسی ارشد، استاد راهنما: بهزاد مشعلی. دانشگاه علم و فرهنگ.
8- منصوریان، تالین. و حاجیکریمی (1386). ضرورت توسعه استراتژی مبتنی بر دانش به عنوان عنصر کلیدی در موفقیت سازمانهای عصر نوین، اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش. تهران.
9- هنریمنتیزبرگ و رابرت ام. جیمز (1997). مدیریت استراتژیک، ترجمة محمد صائبی. تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.
10- نظافتی، نوید. رادفر، رضا. و ورعی، فاطمه (1391). استراتژی مدیریت دانش کسب و کار، مطالعات مدیریت راهبردی، شماره 10، صص 123-109.
11- نقوی، میرعلی، سهرابی، شهلا (1392). الگوی نطابق استراتژیهای مدیریت دانش با استراتژیهای کسب و کار و منابع انسانی، دهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک، انجمن مدیریت راهبردی ایران.
12- وفایی، شهربانو (1381). سیمای میراث فرهنگی مازندران، تهران، سازمان میراث فرهنگی کشور.
13- هانگر، جی. د. و ویلن، تی. ال. (1381). مبانی مدیریت استراتژیک، ترجمه سید محمد اعرابی و داود ایزدی،چاپ اول، تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
14- Alfred D. Chandler, Jr. (1962), Strategy and Structure: Chapters in the History of the Industrial Enterprise (Cambridge, Mas.: MIT Press, 1962), p. 13.
15- David. F. R. (2001), Strategic Management: Concepts and Cases, New York: Prentice Hall.
16- Garvin, D. A. (994), “Building a learning organization”, Business Credit, January, Vol. 96, No. 1, Pp. 19-28.
17- Shanker, R. , et al.(2003), Work Place, Strategic Planning foe Knowledge management Implementation in engineering firms, J. K. M. , Vol. 52, No. 4, Pp. 190-200.
18- Slater, S. F. & Olson, E. M. (2000). “Strategy type and performance: The influence of sales forces management”, Strategic Management Journal, 21 (8), pp. 813-829.
19- Paris, S. and Sasson, L. (2002). “ Leveraging knowledge management across strategic alliances”, Ivery Business Journal, March /April, Available At: www.ivry.uwo.ca/ibj/
20- Zuckerman, A. and Buell, H. (1998), IS the world ready for knowledge management? , Quality Progress, Vol. 31, No. 6, Pp.81-84.