1- انصاری رنانی، قاسم و ناصحی فر، وحید (1386). "الگوی کارآمد بازاریابی خدمات مالی در بورس اوراق بهادار تهران"، مطالعات مدیریت» شماره 56 صفحه 123.
3- تقی پوریان (1389). "ارزیابی رضایت سهامداران از سرمایه گذاری در بورس با رویکرد فازی". دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی، تهران.
4- حجت الاسلامی، فخرالدین(1385). بررسی عوامل موثربر رضایت سهامداران از سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار در چارچوب مدل SERVQUAL پایان نامة کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکدة حسابداری و مدیریت.
5- Darlington Yvonne - Scott Dorothy (2002). qualitative research in practice story from the file, Allen& unwin
6- Easingwood, C. (1986). New product development for service companies . Journal of Product Innovation Management , Vol 4 .
7- Fok, D., Paap, R., and Franses. PH. (2003) . Econometrics, 16, 2223-256.
8- Fiordelisi.Franco, Ricci. Ornella (2009). “Bancassurance efficiency gains in the insurance industry: the Italian case”, Paper presented at wolpertinger, european association of university teachers of banking and finance, italy, september 2009
9- Goldsmith, Ronald. (1999). The personalized market place: beyond the 4P,S , Marketing Intelligence and Planning, 17(4): 178-185.
10- Harrison, T. (2000). Financial services marketing, Person Education.
11- Houman, H. (2006). Practical guide for qualitative research. Tehran, Tehran
12- John W.Creswell (2007). Qualitative inquiry and research design
13- Merton, R. (1987). A simple model of capital market equilibrium with incomplete information. Journal of Finance (July), 483-510.
14- Miles M.B. and Huberman (1994). "Qualitative Data Analysis."
15- .Mohammadi, B. (2008). introducing qualitative research methods, Tehran social research and studies center
16- Padwal, S.M. and R.K. Parchure (2004). "Banassurance in India". Pune: NIBM Publication
17- Robbins, Stephen P. (1991). Organizational Behavior, Fifth Edition, New Jersey: Prentice Hall.
18- Rajagopal (2008). Effects of customer services efficiency and market effectiveness on dealer performance .
www.ssrn.com .
19- Ritchie and Lewis (2003). Qualitative Research Practice: A Guide for SocialScience Students and Researchers.
20- Ross, S. (1989). Institutional market, Financial marketing, and Financial Innovation. Journal of Finance (July), 541-556.