کلیدواژه‌ها = برند
الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگی‌های فردی و اشتغال فارغ‌التحصیلان

دوره 14، شماره 27، اردیبهشت 1401، صفحه 233-253

10.22034/jbar.2022.17762.4116

محمدرضا طاهری؛ محمدرضا حمیدی زاده؛ احمدعلی یزدان پناه؛ کامیار کاوش


نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها

دوره 10، شماره 20، بهمن 1397، صفحه 329-351

10.29252/bar.2019.1332

سعید سعیدا اردکانی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ سیدمهدی الحسینی المدرسی؛ محمدرضا دهقانی فیروزآبادی