توالی انتشار نشریه دوفصلنامه می باشد که در ابتدای هر فصل (بهار و پاییز) در وبگاه نشریه منتشر می گردد.
حوزههای علمی- پژوهشی نشریه
تدوین ایدهها و نظریههای نوین و اصیل با آموزههای پژوهشی حوزهها و قلمروهای مدیریت بازرگانی؛
پرورش و توسعه مفاهیم، الگوها، مدلها و راهبردهای مدیریت بازرگانی با گرایشهای مرتبط در قلمروهای فعالیتی بنگاهها؛
تدوین، بهبود و توسعه ساختار، سازوکارها و فرایندهای بازرگانی متناسب با حوزههای مرتبط؛
طراحی و تبیین کارکردهای مدیریت بازرگانی برای بنگاهها و نهادهای بخش خصوصی و عمومی در حوزههای درون و برون محیطی، ملی، منطقهای و بینالمللی؛
تدوین و توسعه راهبردهای تعالی حوزههای علمی و تجربی مدیریت بازرگانی؛
تدوین و توسعه برنامههای عملیاتی، سازوکارها و فرایندهای ارزیابی و کنترل حوزههای علمی و تجربی مدیریت بازرگانی
عنوان نشریه: کاوشهای مدیریت بازرگانی
نوع نشریه: دو فصلنامه علمی
صاحب امتیاز: دانشگاه یزد
شاپا الکترونیکی: 3878-2645
مدیر مسئول: دکتر حجت الله صادقی
سردبیر: دکتر محمدرضا حمیدی زاده
کارشناس: الهام اردکانی
هزینه انتشار: 400000تومان (200000 تومان زمان پذیرش مقاله و 200000 تومان قبل از انتشار رسمی مقاله)
ویراستار: مهران بادیندهش و شیما جُنگ
آدرس: دانشگاه یزد- ساختمان استقلال- دفتر نشریات
پست الکترونیک: jbar@journals.yazd.ac.ir