کلیدواژه‌ها = %D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%C2%AD %D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C
فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری

دوره 13، شماره 26، بهمن 1400، صفحه 533-560

10.22034/bar.2022.14729.3675

عباسعلی رستگار؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ هادی قزوینی