کلیدواژه‌ها = قصد خرید مجدد
تعداد مقالات: 2
1. تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک برای مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مهر 1398

مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ محسن اکبری؛ سیده صدف وشکائی نژاد


2. عوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید‌ مجدد مصرف‌کنندگان

دوره 10، شماره 20، پاییز و زمستان 1397، صفحه 215-242

مهدی سبک رو؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ محمدرضا غلامی