کلیدواژه‌ها = اعتماد به برند
تعداد مقالات: 3
1. تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای

دوره 13، شماره 26، پاییز و زمستان 1400، صفحه 145-163

مریم نکوئی زاده؛ علیرضا امینی؛ فرناز سادات طباطبایی نیم آورد


2. تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند

دوره 13، شماره 25، بهار و تابستان 1400، صفحه 235-260

نسیم کریم زاده؛ مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی زاد