موضوعات = راهبردهای بازرگانی
مدل رفتاری ‌اشتراک‌گذاری دانش مشتریان در کسب‌وکارهای الکترونیک

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اردیبهشت 1403

10.22034/jbar.2024.19024.4221

احسان ملیحی؛ سمانه حسن بیگی


تأثیرتبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی و هنجارهای ذهنی بر ارزش ویژه نام و نشان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 خرداد 1402

10.22034/jbar.2023.19744.4286

سولماز جهان بخش ثمر خزان؛ محمد فاریابی؛ فرزانه فاطمی


صلاحیت‌های متخصصین آینده بازاریابی جهت توسعه صنعت بیمه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اردیبهشت 1403

10.22034/jbar.2024.19759.4288

مریم ربیعی؛ کامبیز شاهرودی؛ ابراهیم چیرانی؛ سید محمود شبگو منصف


بخش‌بندی مراکز خرید و مشتریان شرکت فودسنتر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اردیبهشت 1403

10.22034/jbar.2024.19963.4303

محبوبه خاکسفیدی؛ منصور اسماعیل زاده


تقویت هوش فرهنگی در تعاملات تجاری بین‌المللی

دوره 15، شماره 34، اسفند 1402، صفحه 84-110

10.22034/jbar.2024.19969.4301

جواد حکیمی طوسی؛ امیر ذاکری


تحریم برند در صنعت بانکداری: شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار

دوره 15، شماره 34، اسفند 1402، صفحه 177-204

10.22034/jbar.2023.19929.4298

وحید شرفی؛ محمد رسول فیض؛ سیما فقیهی


طراحی مدل کهن الگوهای تکوین پیشین نام‌ونشان

دوره 15، شماره 34، اسفند 1402، صفحه 205-241

10.22034/jbar.2023.19731.4285

فوزیه طاهری مینا؛ تحفه قبادی لموکی؛ میثم لطیفی؛ حسین حاجی بابایی


گونه‌شناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی

دوره 15، شماره 33، آذر 1402، صفحه 85-111

10.22034/jbar.2023.19296.4242

نوید خانجان زاده کاکرودی؛ میثم شیرخدایی؛ بهاره عابدین


دستیابی به هوشمندی نام‌ونشان با فناوری‌های مالی در خدمات پرداخت

دوره 15، شماره 33، آذر 1402، صفحه 165-195

10.22034/jbar.2023.19449.4257

مریم ورمقانی؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه


تبیین ویژگی‌های کلامی و بصری سکو‌های فروشگاه‌های برخط بر اساس تجربه زیسته مشتریان

دوره 15، شماره 33، آذر 1402، صفحه 230-262

10.22034/jbar.2023.19529.4264

بابک رشیدی آشتیانی؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ بیت اله اکبری مقدم


تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان

دوره 15، شماره 32، شهریور 1402، صفحه 242-274

10.22034/jbar.2023.18457.4175

امین نیکبخت؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ محمدامین بلندپرواز؛ زهرا کاظمی