آ
                
                
                                    - 
                    
                                                    آب پیکر، محمدصادق 
                        
                                                    بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاههای کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]
                                            
- 
                    
                                                    آذر، عادل 
                        
                                                    طراحی مدل کسبوکار انطباقی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
                                            
- 
                    
                                                    آقازاده، هاشم 
                        
                                                    ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمهگذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
                                            
- 
                    
                                                    آقازاده، هاشم 
                        
                                                    بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 121-146]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ا
                
                
                                    - 
                    
                                                    احمدی، پرویز 
                        
                                                    قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
                                            
- 
                    
                                                    اسعدی، میرمحمد 
                        
                                                    ارائه مدلی پویا جهت توسعه گردشگری تاریخی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 147-167]
                                            
- 
                    
                                                    امین آشوری، زهره 
                        
                                                    ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانکها [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 247-266]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ب
                
                
                                    - 
                    
                                                    بیات، روح الله 
                        
                                                    تبیین شخصیت برند و بودجه مصرفکننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]
                                            
- 
                    
                                                    بخشی زاده، الهه 
                        
                                                    ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمهگذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
                                            
- 
                    
                                                    بذرافشان، مرتضی بذرافشان 
                        
                                                    نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 25-50]
                                            
- 
                    
                                                    بردبار، غلامرضا 
                        
                                                    تبیین بیگانگی کاری با ویژگیهای شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
                                            
- 
                    
                                                    بستام، هادی 
                        
                                                    طراحی مدل کسبوکار انطباقی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
                                            
- 
                    
                                                    بلوچی، حسین 
                        
                                                    بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
                                            
- 
                    
                                                    بهبودی، امید 
                        
                                                    بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
پ
                
                
                                    - 
                    
                                                    پریش، فاطمه 
                        
                                                    بررسی نگرش به تبلیغات مصرف کنندگان جوان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-23]
                                            
- 
                    
                                                    پزشکی نجف ابادی، فرشته 
                        
                                                    تبیین بیگانگی کاری با ویژگیهای شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ت
                
                
                                    - 
                    
                                                    تقوی فرد، محمد تقی 
                        
                                                    بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ح
                
                
                                    - 
                    
                                                    حدادیان، سیما 
                        
                                                    تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایتمندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
                                            
- 
                    
                                                    حدادیان، علیرضا 
                        
                                                    اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزشهای فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
                                            
- 
                    
                                                    حسنقلی پور، طهمورث 
                        
                                                    بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
                                            
- 
                    
                                                    حسن قلیپور یاسوری، طهمورث 
                        
                                                    مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاههای اینترنتی به وسیلهی نگاشتهای شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
خ
                
                
                                    - 
                    
                                                    خداداد حسینی، سید حمید 
                        
                                                    بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیلگری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
د
                
                
                                    - 
                    
                                                    دژکام، جاسم 
                        
                                                    تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
                                            
- 
                    
                                                    ده یادگاری، سعید 
                        
                                                    قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
                                            
- 
                    
                                                    دهقان، نبی اله 
                        
                                                    نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 25-50]
                                            
- 
                    
                                                    دهقان طزرجانی، الهام 
                        
                                                    سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 55-76]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ر
                
                
                                    - 
                    
                                                    رحیمی، مهدی 
                        
                                                    شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
                                            
- 
                    
                                                    رشیدی، محمدرضا 
                        
                                                    نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 25-50]
                                            
- 
                    
                                                    رنجبریان، بهرام 
                        
                                                    تبیین مدل ریسک ادراکشده مشتریان خدمات سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ز
                
                
                                    - 
                    
                                                    زارعی، عظیم الله 
                        
                                                    شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
                                            
- 
                    
                                                    زندیه، مصطفی 
                        
                                                    تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
س
                
                
                                    - 
                    
                                                    سیاه سرانی کجوری، محمد علی 
                        
                                                    بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
                                            
- 
                    
                                                    سعیدا اردکانی، سعید 
                        
                                                    خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
                                            
- 
                    
                                                    سعیدا اردکانی، سعید 
                        
                                                    ارائه مدلی پویا جهت توسعه گردشگری تاریخی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 147-167]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ش
                
                
                                    - 
                    
                                                    شاه طهماسبی، اسماعیل 
                        
                                                    بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیلگری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]
                                            
- 
                    
                                                    شیخ، رضا 
                        
                                                    تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت های هواپیمایی کشور [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 51-72]
                                            
- 
                    
                                                    شهرکی مقدم، ایمان 
                        
                                                    تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت های هواپیمایی کشور [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 51-72]
                                            
 
         
     
    
    
    
    
    
    
        
            
                
                    
ع
                
                
                                    - 
                    
                                                    عالم تبریز، اکبر 
                        
                                                    تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
                                            
- 
                    
                                                    عونی اسبفروشانی، آرزو 
                        
                                                    اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزشهای فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
غ
                
                
                                    - 
                    
                                                    غفوریان شاگردی، امیر 
                        
                                                    بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ف
                
                
                                    - 
                    
                                                    فتحی، سعید 
                        
                                                    تبیین مدل ریسک ادراکشده مشتریان خدمات سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
                                            
- 
                    
                                                    فراست، فرشید 
                        
                                                    مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاههای اینترنتی به وسیلهی نگاشتهای شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]
                                            
- 
                    
                                                    فرید، داریوش 
                        
                                                    سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 55-76]
                                            
- 
                    
                                                    فرقانی پیله رود، سانیا 
                        
                                                    تبیین شخصیت برند و بودجه مصرفکننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]
                                            
- 
                    
                                                    فکور ثقیه، امیرمحمد 
                        
                                                    تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایتمندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ق
                
                
                                    - 
                    
                                                    قاسمی، افشین 
                        
                                                    خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
                                            
- 
                    
                                                    قلی پور، رحمت اله 
                        
                                                    ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمهگذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ک
                
                
                                    - 
                    
                                                    کرد، حامد 
                        
                                                    تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
                                            
- 
                    
                                                    کردنائیج، اسدالله 
                        
                                                    طراحی مدل کسبوکار انطباقی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
                                            
- 
                    
                                                    کردنائیج، اسداله 
                        
                                                    قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
                                            
- 
                    
                                                    کلیدری، یگانه 
                        
                                                    تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایتمندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
                                            
- 
                    
                                                    کنجکاو منفرد، امیررضا 
                        
                                                    تبیین مدل ریسک ادراکشده مشتریان خدمات سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
م
                
                
                                    - 
                    
                                                    محمدی، عفت 
                        
                                                    تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت های هواپیمایی کشور [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 51-72]
                                            
- 
                    
                                                    مرادی، الناز 
                        
                                                    تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
                                            
- 
                    
                                                    مرادزاده، عبدالباسط 
                        
                                                    تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
                                            
- 
                    
                                                    میرغفوری، سید حبیب اله 
                        
                                                    ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانکها [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 247-266]
                                            
- 
                    
                                                    مشبکی، اصغر 
                        
                                                    قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
                                            
- 
                    
                                                    مشبکی اصفهانی، اصغر 
                        
                                                    طراحی مدل کسبوکار انطباقی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
                                            
- 
                    
                                                    مقبل باعرض، عباس 
                        
                                                    بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاههای کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]
                                            
- 
                    
                                                    ملکی، مرتضی 
                        
                                                    شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
                                            
- 
                    
                                                    ملکی مین باش رزگاه، مرتضی 
                        
                                                    بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
                                            
- 
                    
                                                    منصوری، مهدیه 
                        
                                                    بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیلگری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]
                                            
- 
                    
                                                    موسوی جد، محمد 
                        
                                                    خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ن
                
                
                                    - 
                    
                                                    نادری بنی، محمود 
                        
                                                    تبیین بیگانگی کاری با ویژگیهای شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ی
                
                
                                    - 
                    
                                                    یزدانی، سجاد 
                        
                                                    بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 121-146]
                                            
- 
                    
                                                    یعقوبی، نورمحمد 
                        
                                                    تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
                                            
- 
                    
                                                    یونسی، دل ارام 
                        
                                                    خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
                                            
 
         
     
    
    
 
    عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد