1- امیرشاهی، م. ا. شیرازی، م. پارسا، س. (1390). بررسی تاثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد. نشریه مدیریت بازرگانی، (10)3، 34- 19.
2- بخشی زاده، ا. قلی پور، ر. آقازاده، ه. (1394). ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمه گذاران بیمه های عمر. دو فصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی. (14)7. 57- 33.
3- بلوچی، ح. حسنقلی پور، ط. ملکی، مین باش رزگاه، م. سیاه سرانی کجوری، م. ع. (1394). بررسی تاثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند. دو فصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی. (14)7. 80- 59.
4- خدمتگزار، ح. ر. حنفی زاده، پ. کیانپور، ر. (1389). نقش ابعاد ریسک ادراک شدۀ مشتریان بانک ها در پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران. فصلنامه علوم مدیریت ایران، (20)5، 68- 49.
5- دیواندری، ع. حقیقی، م. الهیاری، ا. (1390). بررسی رابطۀ بین تصور از عناصر معنا بخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری. نشریه مدیریت بازرگانی. (10)3. 92- 75.
6- رحیم نیا، ف. فاطمی، س. ز. (1391). بررسی نقش واسط ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در تاثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتلهای 5 ستاره مشهد. فصلنامه تحقیقات بازار یابی نوین. (1)2، 92- 73.
7- عزیزی، ش. حسنی نژاد، م. دینی، ا. امیدیان، آ. فرهیخته، ف. (1391). شناسایی ویژگیهای ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک. نشریه تحقیقات بازاریابی نوین. 36- 21.
8- قندهاری، م. خزایی پول، ج. بهارستان، ا. بالویی جام خانه، ه. کیالاشکی، ج. (1391). سنجش کارایی ارزش ویژۀ برند با استفاده از مدل ترکیبیSEM-DEA. مدیریت بازرگانی. (3)4. 154- 137.
9- کلر، ک. (1391). مدیریت استراتژیک برند. ترجمه عطیه بطحایی. تهران: انتشارات سیته.
میرا، س.ا.، و کریمی هریسی، س. (1391). بررسی تاثیر تبلیغات رسانهای و غیر رسانهای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری. نشریه مدیریت بازرگانی، 4(4)، 126- 107.
10- نخعی، آ. خیری، ب. (1391). بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز. نشریه مدیریت بازاریابی. 15.
11- AbdulQader, I. K. (2008). Intention to purchase electronic green products amongst lecturers: an empirical evidence, Master Thesis, University Sanis Malaysia, Malaysia.
12- Arvola, A., Vassallo, M. & Dean, M (2008). Predicting intentions to purchase organic food: the role of affective and moral attitudes in the theory of planned behavior, Appetite, 50, pp. 443-454.
13- Baek, T.H. & King, K.W. (2011). Exploring the consequences of brand credibility in services. Journal of Servicess Marketing, 25(4), 272-260.
14- Baumgarth, C., & Schmidt, M. (2010). How Strong is the Business-to- Business Brand inthe Workforce? An Empirically-Tested Model of ‘Internal Brand Equity’ In a Business-To-Business Setting. Industrial Marketing Management, 39, 1250–1260.
15- Belch G.E. (2008). Advertising and promotion: Integrated marketing communication(6th ed.). Australia: McGraw- Hill.
16- Berry, L.L. (2000). Cultivating service brand equity. Journal of the Academy of Marketing Science, 28(1), 128-37.
17- Dahlén, M., & Rosengren, S. (2005). Brands affect slogans affect brands? Competitive interference, brand equity, and the brand slogan link. Journal of Brand Management, 12(3), 151−164.
18- Erdem, T. and Swait, J. (1998). Brand equity as a signaling phenomenon. Journal of Consumer Psychology, 7(2), 131-57.
19- Erdem, T. and Swait, J. (2004). Brand credibility, brand consideration, and choice. Journal of Consumer Research, 31(1), 191-8.
20- Hackley Ch. (2005). Advertising and Promotion Communicating Brands. London: SAGE Publications.
21- He, H., & Li, Y. (2010). CSR and Service Brand: The Mediating Effect of Brand Identification and Moderating Effect of Service Quality. Journal of Business Ethics, 100(4), 673-688.
22- Hu, Y. (2010). An investigation on the linkage between purchase intention and service quality in the E-commerce context, International Conference on Innovative Computing and Communication and 2010 Asia-Pacific Conference on Information Technology and Ocean Engineering,304 - 307.
23- Kohli, C., & Leuthesser, L.,& Suri. R. (2007). Got slogan? Guidelines for creating effective slogans. Business Horizons. 50, 415–422.
24- Kotler, P., and Keller, K.L. (2012). Marketing Management. 14 Edition, New Jersey: Prentice Hall.
25- Lagerwerf, L. (2002). Deliberate ambiguity in slogans. Document Design Journal of Research and Problem Solving in Organizational Communication, 3(3), 244−262.
26- Littler, D. & Melanthiou, D. (2006). Consumer perceptions of risk and uncertainty and the implications for behavior towards innovative retail services: the case of internet banking. Journal of Retailing and Consumer Services, 13, 431-443.
27- Marin, L., Ruiz, S., & Rubio, A. (2009). The Role of Identity Salience in the Effects of Corporate Social Responsibility on Consumer Behavior. Journal of Business Ethics, 84(1), 65–78.
28- O’Cass, A. and Grace, D. (2003). An exploratory perspective of service brand associations. Journal of Services Marketing, 17(5), 452-75.
29- Sweeney, j. & Swait, j. (2008). The effect of brand credibility on customer loyalty. Journal of Retailing and Consumer Services, 15, 53-35.
30- Wantar, P. (2015). The Relationships among Service Quality, Customer Satisfaction, and Customer Loyalty in Library Services, International Journal of Economics and Financial Issues. 5, 264-269.
31- Yoo B. Donthu N. (2001). Developing and validating multidimensional consumer-based brand equity scale. Journal of Marketing Science, 25(1), 1-14.