1.باقری، صدیقه و ایزدپناه، محمد کریم (1392). ارائه مدلی به منظور بررسی تأثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتریان. کنفرانس مدیریت چالشها و راهکارها، شیراز، ایران.
2.تقیزاده، م. (1390). ارزیابی شاخصهای اندازهگیری رضایت مشتری و تبیین شاخص بومی برای ایران. فصلنامه دیدگاه مهندسین صنایع 5 (17): 10-18.
3.تقیزاده، هوشنگ. تقیپوریان، محمدجواد. و خزائی پول، امیر (1391). بررسی تأثیر رضایت مشتری بر تبلیغات دهان به دهان و تمایل به تغییر (مطالعۀ موردی: شعبات بانک ملی استان مازندران). چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، تهران، ایران.
4.حقیقی، محمد. سعیدنیا، حمیدرضا. و کیانوش قویم، غزال (1390). نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط باکیفیت خدمت در صنعت هتلداری. مجله مدیریت بازاریابی 6 (12): 45-62.
5.زارعی، احسان.، عرب، محمد.، رشیدیان، آرش.، طباطبایی، محمود.، فروشانی، عباس (1391). رابطه بین کیفیت خدمات ارائهشده با ارزش ادراک شده توسط بیماران بستری در بیمارستان. مجله دانشگاه پزشکی مازندران 22(98):112-105.
6.صمدی، م.، حاجی پور ، ب. و فارسی زاده، ح (1387). نارسایی در ارائه خدمات، استراتژی احیاء خدمات و تأثیر آنها بر رفتار مصرف کننده. نشریۀ مدیریت بازرگانی 1(1): 71-86.
7.طالقانی، محمد. فلاح چای، مونا. و یزدان بخش قدسیان، مهدیه (1392). تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر افزایش سطح رضایتمندی و وفاداری مشتریان. دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، گرگان، ایران.
8.محسنین، شهریار. و اسفیدانی، محمدرحیم (1393). مدلسازی معادلات ساختاری به کمک نرمافزار لیزرل. تهران، نشر کتاب مهربان.
9.محمدپور زرندی، محمدابراهیم. و نجفی، موسی (1391). بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایتمندی مشتریان. فصلنامه مدیریت (پژوهشگر) 9(26): 29-42.
10. مؤمنی، منصور. و فعال قیومی، علی (1390). تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS، تهران، انتشارات مؤمنی.
11. نجفی، فرزانه. و خیری، بهرام (1391). بررسی تأثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرفکننده ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان. مدیریت بازاریابی 7 (17): 37-60 .
12. Barutcu, S. & Dogan, H. & Unguren, E. (2011). "Tourists' perception and satisfaction of shopping in Alanya region: A comparative analysis of different nationalities". Procedia Social and Behavioral Science 24: 1049-1059.
13. Bitner, M. J. (1990). "Evaluating Service Encounters: The Effects of Physical Surroundings and Employee Responses". Journal of Marketing 54: 69-82.
14. Carter, L. L. (2009). "Consumer receptivity of foreign products: The roles of country-of-origin, consumer ethnocentrism and animosity", Thesis (Ph.D.), Old Dominion University, Norfolk, Virginia, United States.
15. Chan, Y. Y. Y. & Ngai, E. W. T. (2011). "Conceptualising electronic word of mouth activity: An inputprocess-output perspective". Marketing Intelligence & Planning 29(5): 488-516.
16. Chen, C. F. (2008). "Investigating structural relationships between service quality, perceived value, satisfaction, and behavioral intentions for air passengers: evidence from Taiwan". Transport. Res. Part A 42(4): 709–717.
17. Chen, P. T. & Hu, H. H. (2010). "The effect of relational benefits on perceived value in relation to customer loyalty: An empirical study in the Australian coffee outlets industry". International Journal of Hospitality Management 29(3): 405-412.
18. Choudhury, K. (2008). "Service Quality: Insights From The Indian Banking Scenario". Australasian Marketing Journal 16(1):41-68.
19. Cronin, J.J. Jr & Brady, M.K. & Hult, T.M. (2000). "Assessing the effects of quality, value, customer satisfaction on consumer behavioral intentions in service environment". Journal of Retailing 76(2): 193-216.
20. Gremler, D.D. & Gwinner, K.P. (2000). "Customer-employee rapport in service relationships". Journal of Service Research 3: 82-104.
21. Grönroos, C. (1984). "A service quality model and its marketing implications". European Journal of Marketing 18(4): 36–44.
22. Ishtiaq, I. M. (2012). "Perceived value, service quality, corporate image and customer loyalty: Empirical assessment from Pakistan". Serbian Journal of Management 7(1): 25-36.
23. Kayeser Fatima, J. & Abdur Razzaque, M. (2014). "Service quality and satisfaction in the banking sector". International Journal of Quality & Reliability Management 31(4): 367-379.
24. Lewis, B. R. & Soureli, M. (2006). "The antecedents of consumer loyalty in retail banking". Journal of Consumer Behaviour 5: 15–31.
25. Maiyaki, A. A. & Mokhtar, S. S. M. (2012). "Determinants of customer behavioural responses in the Nigerian banks: structural equation modeling approach". African Journal of Business Management 6(4): 1652-1659.
26. McDougall, G. H. G. & Levesque, T. (2000). "Customer satisfaction with services: putting perceived value into the equation". Journal of Services Marketing 14(5): 392-410.
27. Ndubisi, N. O. & Wah, C. K. (2005). "Factorial and discriminant analyses of the underpinnings of relationship marketing and customer satisfaction". International Journal of Bank Marketing 23(7): 542-557.
28. Olorunniwo, F. & Hsu, M. & Udo, G. (2006). "Service quality, customer satisfaction, and behavioral intentions in the service factory". Journal of Services Marketing 20(1): 59-72.
29. Parasuraman, A. & Zeithaml, V.A. & Berry, L.L. (1985). "A conceptual model of service quality and its implications for future research". Journal of Marketing 49(4): 41-50.
30. Parasuraman, A. & Zeithaml, V.A. & Berry, L.L. (1988). "SERVQUAL: a multiple-item scale for measuring consumer perceptions of service quality". Journal of Retailing 64(1): 12-40.
31. Petrick, J. F. (2004). "The roles of quality, value and satisfaction in predicting cruise passengers’ behavioral intentions". Journal of Travel Res. 42(4): 397-407.
32. Petrick, J. F. & Backman, S. J. (2002). "An examination of the construct of perceived value for the prediction of golf travelers’ intentions to revisit". Journal of Travel Res. 41(1): 38-45.
33. Qin, H. & Prybutok, V. R. (2009). "Service quality, customer satisfaction, and behavioral intentions in fast food restaurants". International Journal of Quality and Service Sciences 1(1): 78-95.
34. Quan, S. (2010). "Assessing the Effects of e-Service Quality and e-Satisfaction on Internet Banking Loyalty in China". International Conference on E-Business and E-Government (ICEE), China.
35. Ravichandran, K. & Mani, B.T. & Kumar, S.A. & Prabhakaran, S. (2010). "Influence of service quality on customer satisfaction application of SERVQUAL model". International Journal of Business and Management 5(4): 117-124.
36. Ross, I. & Juwaheer, A. (2004). "Service quality and store performance: some evidence from Greece". managing service quality 5(1): 24-50.
37. Schumacker, R. E. & Lomax,
R. G. (2012). A beginner's guide to structural equation modeling:Third Edition. :Taylor & Francis.
38. Smith J. B & Barclay D. W. (1997). "The Effects of Organizational Differences and Trust on the Effectiveness of Selling Partner Relationships". Journal of Marketing 61: 3-21.
39. Smith, A. & Reynolds, N. (2009). "Affect & cognition as predictors of behavioral intention to wards Service". International Marketing Review 26(6): 582.
40. Sweeney, J. & Soutar, G. (2001). "Consumer perceived value: the development of a multiple item scale". Journal of Retailing 77(2): 203–220.
41. Tarn, Jackie L. M. (1999). "The Effects of Service Quality, Perceived Value and Customer Satisfaction on Behavioral Intentions". Journal of Hospitality & Leisure Marketing 6(4): 31-43.
42. Vera, J. & Trujillo, A. (2013). "Service quality dimensions and superior customer perceived value in retail banks: An empirical study on Mexican consumers". Journal of Retailing and Consumer Services 20(6): 579-586.
43. Westbrook, R.A. & Oliver, R.L. (1991). "The dimensionality of consumption emotion patterns and consumer satisfaction". Journal of Consumer Research 18(1): 84-91.
44. Zeithaml, V.A. (1988). "Consumer perceptions of price, quality and value: a means- end model and synthesis of evidence". Journal of Marketing 52: 2–22.
45. Zeithaml, V.A. & Berry, L.L. & Parasuraman, A. (1996). "The behavioral consequences of service quality". Journal of Marketing 60(2): 31-46.