1- تاجزاده نمین، ابوالفضل. اله یاری، سمیرا. تاجزاده نمین، آیدین (1389). "بررسی وفاداری مشتریان". پژوهشگر، (مدیریت)، شماره7 : 1- 17.
2- جوانمرد، حبیب الله. سلطانزاده، علی اکبر (1388). "بررسی ویژگیهای برند اینترنتی و وب سایتها و تاثیرآن بر اعتماد وفاداری مشتریان". فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 53: 225-256.
3- حمیدیزاده، محمد رضا. غمخواری، معصومه (1387). "تعیین سطح وفاداری مشتریان با استفاده از مدل سازمانهای پاسخگو سریع". پژوهشهای مدیریت: شماره دوم.
4- رنجبریان، بهرام . غلامی، کریم محمود (1387). "بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک دولتی".پژوهشهای مدیریت: شماره دوم.
5– فلاحی، احمد. اسدی، حسن. خبیری، محمد ( 1388). "مقایسه عوامل مؤثر بر حضور تماشاچیان گاهگاهی منظم و متعصب در مسابقات لیگ برتر فوتبال". نشریه مدیریت ورزشی: دوره 1، شماره 20.
6- کاظمی، محمد رضا. تندنویس، فریدون. خبیری، محمد (1386). "بررسی عنصر قیمت از عناصر آمیخته بازاریابی ورزشی در لیگ حرفهای فوتبال ومقایسه وضعیت موجود با لیگهای کره جنوبی وژاپن". نشریه علوم حرکتی و ورزش: شماره 11، 132-121.
7- منصوری، علیرضا. یاوری، زهرا (1382) ." QFDابزاری برای انتقال صدای مشتری به فرآیند طراحی و توسعه محصول". مجله پژوهشی شیخ بهایی.
8– نوربخش، کامران. ارغوانی، علی (1387)." بررسی تاثیر نام تجاری بر روی نگرش". فصلنامه بصیرت: شماره40.
9- یوسفی، بهرام. طاهری، حمیدرضا. شجاعی، وحی د(1386). "بررسی وضعیت بازاریابی ورزشی از طریق اینترنت در ایران با تاکید بر عناصر 4". پژوهش در علوم ورزشی، شماره 15: 33-39.
10 - Choi, Deok-hwan (2002). "The realation beatween sport-brand image and the level of sport-brand loyalty perceived by sport consumer s ".the Korean Journal of physical education : 41)3) : 217-226.
11-Dahlgren, Susanna (2011)."Brand loyalty and involvement in different customer levels of a service concept brand".
12-Hamza Salim Kraim (2011)".The Influence of Brand Loyalty on Cosmetics Buying Behavior of UAE Female Consumers". International Journal of marketing Studies: 3(2): 123-133.
13-Kotler, P )1997(."Marketing Management: Analysis planning, Implementation and control". 8th Edition, prentice –Hall Inc,New Jersey.
14 - Lau, M.M, Chang, M.S , MoonK, & liu, w.s (2006)".The Brand Loyalty in Hong Kong", Journal teaxtilil and apparel, Technology and management :( 5):1-13.
15- Lin Yun-Tsan, Lin Chen-Hsien, (2008). "Factors Influencing Brand Loyalty In Professional Sports Fans" .Global Journal of Business Research.(2) (1).
16-Oliver, R.L. (1999). "Whence Consumer Loyalty. Journal of Marketing". (63): 33-34.
17- Leong, R. M., Edwin, M. Abu Bakar, A.R. Ira Meilita, I. Veerappan, G. Rajamanickam, Sh )2012(."A Study of the Influence of Customer Loyalty on Sportswear Buying Behaviour of Malaysian Male Consumers". European Journal of Social Sciences , Vol.28 No1, pp 50-63.
18-Taleghani, M. Taghizadeh Jourshari, M. )2012(. "Assessment of Gender Differences in Brand Loyalty of SportswearConsumers- Case Study: A Sport Shops in the City of Rasht". Journal of Basic and Applied Scientific Research.2 (3):2138-2144.
19- Wong Foong Yee, Yahyah sidek. (2008). "Influence of Brand Loyalty on Consumer Sportswear". Int. Journal of Economics and Management, (2)(2):221-236.