1- بازرگان، عباس؛ فتح آبادی، جلیل و عین الهی، بهرام (1379). "رویکرد مناسب ارزیابی درونی برای ارتقاء کیفیت گروههای آموزشی در دانشگاههای علوم پزشکی". مجله روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تهران)، سال پنجم (2)، ص7-26.
2- توفیقی شهرام، صادقی فر جمیل، حموزاده پژمان، افشاری سعیده، فروزان فر فائزه، تقوی شهری سید محمود (1390). کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان؛ مدل سروکوال. دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی. 4 (1) :21-26
3- رضا جمالی، محمدصالح اولیا (1388). الگوی بهبود کیفیت خدمات در موسسات اموزش عالی مطالعه موردی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد، هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
4- روشن،احمدرضا (1388). "رهیافتهایی برای تامین مالی دانشگاههای دولتی"،مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی توسعه نظام تامین مالی در ایران.
5- شمس لیدا، محمودی سعید، ملکی محمدرضا، عاملی الهام، موسوی سیدمیثم (1393). بررسی کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی تهران: دیدگاه دانشجویان. مجله علوم پزشکی رازی. 21 (124) :37-46
6- عنایتی نوین فر لی، یوسفی افراشته مجید، صیامی لیلا، جواهری دانشمند محمد (1390) ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور همدان براساس مدل سرکوآل، پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، دوره 17، شماره 3(61)، ص 135-151.
7- قورچیان، نادر قلی (1380). تحلیلی بر مکعب کیفیت در نظام آموزشی، فصلنامه پژوهشی و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره 7 و 8، سال دوم.
8- Aldridge, S., Rowley, J. (1998). Measuring customer satisfaction in higher education. Quality Assurance in Education, 6(4): 197-204.
9- Allen, J., David, D. (1991). Searching for excellence in marketing education: The relationship between service quality and three outcome variables. Journal of Marketing Education, 3: 47-54.
10- Babbar, S. (1995). Applying total quality management to educational instruction: A case study from a US public university. International Journal of Public Sector Management, 8(7): 35-55.
11- Badri Masood A. (2005). Information technology center service quality: Assessment and application of Servqul, The International Journal of Quality & Reliability Management Vol 22 No 8/9.
12- Canic, M.J., McCarthy, P.M. (2000). Service quality and higher education do mix: A case study. Quality Progress, 33(9): 41-46.
13- Chua, C. (2004). Perception of quality in higher education. Australian Universities Quality Forum (AUQF), Adelaide, 7-9 July.
14- Craft, A. (1994). International Developments in Assuring Quality in Higher Education: Selected Papers from an International Conference, Montreal, 1993. Falmer Press.
15- Cuthbert, P.F. (1996). Managing service quality in HE: is SERVQUAL the answer? Part 2. Managing Service Quality, 6(3): 31-35.
16- Dehgan, A. (2006). Relationship between Service Quality and Customer Satisfaction, Master Thesis, Tarbiat Modares University Faculty of Engineering & Department of Industrial Engineering Luela University of Technology,.
17-
Firdaus, A. ( 2006). Measuring Service Quality In Higher Education: Three Instruments Compared ,International Journal of Research & Method in Education, v29 n1 p71-89 Apr
18- Galloway, L. (1998). Quality perceptions of internal and external customers: A case study in educational administration. The TQM Magazine, 10(1): 20-26.
19- Grasmlor and etall (2007). "education quality in University USA" international journal of public sector management, vol 8, 7, pp: 35-55
20- Joseph, M., Yakhou, M., Stone, G. (2005). An educational institution's quest for service quality: Customers' perspective. Quality Assurance in Education, 13(1): 66-82.
21- Parasuraman, A., Zeithaml, V.A., Berry, L.L. (1988). SERVQUAL: A multi-item scale for measuring consumer perceptions of the service quality. Journal of Retailing, 64(1): 12-40.
22- Sahney, S., Banwet, D.K., Karunes, S. (2004). Conceptualizing total quality management in higher education. The TQM Magazine, 16(2): 145-159.
23- Thomas, E., 2003. Strategies for teacher education and training in the context of global change. Plenary Paper Presented at the International Conference on Teaching and Teacher Education, Islamic International University, Kuala Lumpur, Malaysia, Sept.16-18th, 2003.