1- الماسی، حسین. و یزدانی، محسن (1390). دوماهنامه علمی- پژوهشی دانشگاه شاهد، شماره50، سال هجدهم، ص20 تا 38.
2- باتمان قلیچ، آرش (1388). دورکاری (کار از راه دور): مزایا و راهکارها، مجله راهکار مدیریت، سال 11، ش 7 و 8، ص 35 تا 41.
3- بی نام (1388). کیفیت زندگی کاری به نقل از سامانه فکرنو، سامانه خلاقیت، نوآوری . کارآفرینی ص 52 تا 64.
4- پور افکاری نصرت اله (۱۳۸۰). فرهنگ جامع روان شناسی -روان پزشکی، انگلیسی -فارسی، جلد اول، چاپ سوم، تهران، فرهنگ معاصر.
5- تهوری، زهره (1392). دورکاری در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، تهران: فصلنامه کتاب، ش23، ص 74تا.93
6- توکلی، آرمین، حسینی، علی، شیرازی، فرزاد (1391). دورکاری: راهکارها و نقاط ضعف و قدرت، مجله راهکار مدیریت، سال11، ش10، ص 30تا38.
7- جلالی، علی اکبر، (1391). ماهنامه تحلیلگران عصر اطلاعات، شماره مسلسل 18، سال 1391، ص 23 تا 41.
8- جوادین، رامین. و مرادی، ساسان (1385). فرسودگی شغلی در شرکت حفارنفت جنوب، فصلنامه علوم مدیریت ایران، دورهی اول، شماره 2، ص 63 تا 87.
9- ربیعی، علیرضا. و امینی، پویا (1392). رابطه دورکاری با بهبود توازن میان کار و زندگی اجتماعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تهران: فصلنامه علمی- پژوهشی رفاه اجتماعی، ش51، سال13.
10- رهنورد، فرهاد (1387). عوامل مؤثر بر ارتقای عملکرد سازمانهای بخش دولتی ایران، پژوهشنامه مدیریت، سال8، ش4، ص79.
11- ساراسون، ایروین جی. ساراسون، باربارا آر (۱۳۷۱). روان شناسی مرضی، مترجم، بهمن نجاریان و همکاران، جلد اول، چاپ اول، رشد، تهران ص 71.
12- ساعتچی، محمود (۱۳۸۲). عوامل درون سازمانی مر تبط با فرسو دگی شغلی "کارگران نساجی تهران"، مؤسسه ی کار و تامین اجتماعی ص 75 تا 90.
13- ساعتچی، محمود (1388). روانشناسی بهرهوری، ویرایش دوم، تهران، نشر ویرایش ص 82.
14- عباسی، حسین، فصلنامه مدیریت، سال نهم، شماره 45، بهار 1390 ص 4 تا 18.
15- غلامی، علی (1388). عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری در سازمان، ماهنامه توسعه انسانی پلیس، شماره24، سال ششم، مرداد1388 ص 20 تا 33.
16- فتحیان، حسن. و جهانی، محسن (1390). دوماهنامه علمی- پژوهشی دانشگاه شاهد، شماره50، سال هجدهم، دی 1390 ص 61 تا 80.
17- فولاد بند، فرزانه( ۱۳۸۵). خستگی شغلی، علل و راه حل، هفتهنامهی سلامت، شمارهی صدو شش، سال سوم، ص ۸.
18- کردشولی، حسین. و سقاپور، آریا (1390). طراحی الگوی ارزشیابی عملکرد کارکنان مبتنی بر الگوهای های مدیریت عملکرد سازمانی، ماهنامه چشمانداز مدیریت دولتی، شماره6 ، ص 95 تا 114.
19- میرسپاسی، ناصر، تاثیر متقابل بهرهوری . کیفیت زندگی کاری، مجله اقتصاد مدیریت، شماره 15 ص 3 تا 21.
20- یاوری، وحید. و زاهدی، شاهین (1392). طراحی مفهومی مدیریت عملکرد سازمانی، تهران: ماهنامه اندیشه مدیریت راهبردی، شماره اول، سال هفتم، ص 79 تا122.
21- Breman, F. kreni, D. (2012). Job Burnout. Annual Review of Psychology, 50, pp79-96
22- Kelliher, C., & Anderson, D, (2010). Doing more with less? Flexible working practices and the intensification of work, humanrelations, 63(1), pp 83–106.
23- Mamdoohi, A.R., & Ardeshiri, A. (2011), an Approach for the Estimation of Aggregate Potential Telecommuting Demand, IJE Transactions A: Basics Vol. 24, No. 4, pp 331-340.
24- Maslach, C. (2003). Job Burnout: New Directions In Research and Intervention. Current Directions in Psychological Science, 12, pp181-198.
25- Peters K, kreni D, (2009) Teleworking: Frameworks for Organizational Research, Journal of Management Studies, vol. 38, issue 8, pp 60-95.
26- Petter, E., Paskal, F., (2012). Telecommuting: The future of work, corporate culture, and American society. Journal of Labor Research. pp 30-45.
27- Preze, M.P., Sanchez, A.M., Carnicer, M.P.L., and Jimenez, M.J.V. (2010). The environmental impacts of teleworking: a model of urban analysis and a case study, Management of Environmental Quality: An International Journal, 15, 6; pp97-111
28- Schweitzer, Linda; Duxbury, Linda (2006). Benchmarking the use of telework arrangements in Canada; Canadian Journal of Administrative Sciences; Vol 23 (2), pp. 105-117.
29- Taskin & Edwards. (2007). The possibilities and limits of telework in a bureaucratic environment. New Technology, Work and Employment, pp 195-207.
30- Whittle, A., Mueller, F. (2009). I could be dead for two weeks and my boss would never know: telework and the politics of representationntwe, New Technology, Work and Employment, 24:2; pp 131-144.