1- احمدوند، فرزانه و سرداری، احمد (1393). بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخهای مصرفکنندگان.” دو فصلنامه راهبردهای بازرگانی- دانشور رفتار، سال 21، شماره 4.
2- احمدی، پرویز؛ جعفرزاده کناری، مهدی و بخشی زاده، علیرضا (1393). نگاهی به هویت برند و تأثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت تولیدکننده محصولات لبنی و فرآوردههای گوشتی کاله). فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی سال 71.
3- حسین زاده شهری، معصومه و خسروی، مریم (1392). تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار). نشریه مدیریت بازرگانی، سال 5، شماره 3.
4- خیری، بهرام و فتحعلی، متینه (1394). بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس. مجله مدیریت بازاریابی، سال 26.
5- سلیمانی بشلی، علی (1389). شاخصهای مالی در ردیابی وضعیت و ارزش برند، ماهنامه اقتصاد و بیمه، شماره: 5.
6- شیرخدایی، میثم؛ نوری پور، امیرحسین و شریعتی، فاطمه (1392). اندازه گیری تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی برمشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال دربازارهای کلیدی اروپا. پژوهشنامه مدیریت بازرگانی، سال 1، شماره 1.
7- علوی، موسی (1392). مدل یابی معادلات ساختاری در پژوهش های مرتبط با آموزش علوم سلامت: معرفی روش و کاربرد آن. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی.
8- محجوب، حسین (1393). بررسی تاثیر همخوانی شخصیت برند-مشتری بر وفاداری به برند در صنعت تلفن همراه، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس
9- محمدی، جیران؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی؛ فاخر، اسلام و کافی کنگ، نسرین (1393). بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراکشده و وجهه برند بر وفاداری به برند. دوفصلنامه راهبردهای بازرگانی-دانشور رفتار، سال 21، شماره 3.
10- Aaker D.A; (1991). ” Managing Brand Equity”, New York: The Free Press.
11- Aaker, D. A. (1996). “Measuring brand equity across products and markets”.,California Management Review. Vol:38(3)..
12- Barber, Nelson. (2012). "Consumers' Intention to Purchase Environmentally Friendly Wines: A Segmentation Approach." International Journal of Hospitality & Tourism Administration 13, no.1
13- Cătălin, M. C, and Andreea P., (2014). "Brands as a mean of consumer self-expression and desired personal lifestyle" Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2ndWorld Conference on Business, Economics and Management.,Vol:109
14- Das, G. (2014). "Linkages of retaile rawareness,retailer association,retailer perceived quality and retailer loyalty with purchase intention:A study of Indian food retail brands"., Journal of Retailing and Consumer Services.,Vol: 21
15- Erenkol, H., Anil, D., Duygun, A., (2010). “Customers’ Perceived Brand Equity and A Research on the Customers of Bellona Which is a Turkish Furniture Brand”., TheJournal of American Academy of Business., Vol:16(1)
16- Ericksen, M.K. (1996). “Using Self-Congruence and Ideal Congruence to Predict Purchase Intention: a European Perspective”, Journal of EuroMarketing., Vol: 6(1).
17- Esch, F. R., Langner, T., Schmitt, B. H. and Geus, P., (2006). “Are Brands Forever? How Brand Knowledge and Relationships Affect Current and Future Purchases”.,Journal of Product & Brand Management., Vol:15(2).
18- Evans, F.B.(1968). ” Automobiles and self-imagery: comment”. The Journal of Business., Vol:41
19- Fornell, C., and Larcker, D. F.(1981). “Evaluating Structural Equation Models with Unobservable Variables and Measurement Error,” Journal of Marketing Research (18:1).
20- Good, L.K. & Yun, Z.S.(2007). “Developing customer loyalty from e-tail store image attributes. Marketing Service Quality"
21- Graeff, T.R.(1996). “Using Promotional Messages to Manage the Effects of Brand and SelfImage on Brand Evaluations”, Journal of Consumer Marketing., Vol: 13(3)
22- Hosany, S. and Martin, D.(2012). “Self-image congruence in consumer behavior”., Journal of Business Research., Vol:65
23- Hulland, J.(1999). “Use of Partial Least Squares (PLS) in Strategic Management Research: A Review of Four Recent Studies,” Strategic Management Journal (20:2)
24- Hussain Shah, S.S., Ahsan, R., Jaffari, J.A .,Waris,S ., Ejaz,W .,Fatima ,M and Sherazi,S.K.,(2012). ”The Impact of Brands on Consumer Purchase Intentions” . Asian Journal of Business Management., Vol:4(2).
25- James, W., (1890). "The Principles of Psychology", Holt, New York.
26- Johar, J. S., and Sirgy, M. Joseph (1990). Value Expressive Versus Utilitarian Appeals:When andWhy to UseWhich Appeal. Journal of Advertising
27- Karayalcin C., (2009/2010). “ Comparison of Brand and Retailer Equity Regarding Purchase Intentions of Customers in Turkish Automotive Sector”., Master’s Thesis., University of Amsterdam.,Marketing.,
28- Keller,K.L.(1993). ”Conceptualizing, measuring and managing customer-basedbrand equity”., Journal of Marketing.,Vol:57(1)
29- Keller, K.L.,(2003).“Strategic Brand Management:Building, Measuring and Managing Brand Equity” ., New Jersey:Prentice-Hall, 2nd ed.
30- Kwak, D. H, and Kang, J. H.(2015). “Symbolic purchase in sport: the roles of self-image congruence and perceived quality”. Journal of Management Decision, Vol:47(1).
31- Lecky. P., (1945). “Self-c,onsisten: A theory ofpersonuliry”., New York: Island Press
33- Liu, F,.
Li J.,
Mizerski D.,
Soh H., (2012). "Self-congruity, brand attitude, and brand loyalty: a study on luxury brands
" .,European Journal of Marketing., Vol:46(7/8).
34-
Maehle N.,
Shneor R., (2010). “On congruence between brand and human personalities”.,
Journal of Product and Brand Management, Vol:19 (1).
35- Magner, N., Welker, R. B., & Campbell, T. L.,(1996). “Testing a model of cognitive budgetary participation -processes in a latent variable structural equations framework.” Accounting and Business Research, 27(1)
36- Malik M. E, Mudasar Ghafoor M., Kashif Iqbal H. (2013). “Importance of Brand Awareness and Brand Loyalty in assessing Purchase Intentions of Consumer", International Journal of Business and Social Science,Vol: 4.no.5
37- Olson, E. L., (2008). “The Implications of Platform Sharing on Brand Value”., Journal of Product & Brand Management.,Vol: 17(4).
38- Orth, U.R. & Green, M.T. (2009). ”Customer loyalty to family versus non-family business:The roles of store image, trust and satisfaction.” Journal of Retailing and Consumer Services, 16 (4)
39- Percy.L., Rossiter.J.R.,(1992). ”A model of brand awareness and brand attitude advertising strategies” Journal of Psychology and Marketing.,Vol:9(4)
40- Prendergast, G., and Man, H. (2002). “The influence of store image on store loyalty in Hong Kong's quick service restaurant industry., Journal of Foodservice Business Research, Vol:5(1)
41- Rio, A., Vazquez, R., and Iglesias, V.(2001). “The effects of brand associations on consumer response”., Journal of Consumer Marketing., Vol: 18(5)
42- Sirgy, M.J.(1982). “Self-Concept in Consumer Behaviour: a Critical Review”, Journal ofConsumer Research, Vol: 9
43- Sirgy, M.J. and Samli, C., (1985). "A path analytic model of store loyalty involving self-concept, store image, geographic loyalty, and socioeconomic status"., Journal of the Academy of Marketing Science,Vol:13(3)
44- Sirgy, M.J., Johar, J.S., Samli A.C. and Claiborne C.B. (1991). “Self-Congruence Versus Functional Predictors of Consumer Behaviour”, Journal of the Academy of Marketing Science, Vol:19.
45- Sirgy, M.J., Grewal, D., Mangleburg, T.F., Park, J., Chon, K., Claiborne,C.B., Johar,J.S. and Berkman H. (1997). “Assessing the Predictive Validity of Two Methods of Measuring Self-Image Congruence”, Journal of the Academy of Marketing Science, Vol: 25(3)
46- Sirgy, M., Grewal, D., and Mangleburg, T.(2000). “Retail environment, self-congruity, and retail patronage: An integrative model and a research agenda”Journal of Business research,Vol:49.,