نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابزارهای تشخیص فرار مالیاتی رویکرد نوآورانه در استفاده از روش‌شناسی سیستم های نرم در حل مساله فرار مالیاتی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 41-66]
  • اثربخشی تبلیغات تبیین مؤلفه‌های فضای اشتراکی مجازی جمعی تجاری بر تصویر ذهنی، نگرش‌ها و قصد خرید مشتریان [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 22-40]
  • ارزش ویژه برند تأثیر استراتژی‌های تخفیف‌دهی بر ارزش ویژه برند بازار پوشاک از دیدگاه مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 96-112]
  • استراتژی انطباق محصول تبیین استراتژی انطباق محصول و عملکرد صادراتی با بازارگرایی شرکت‌های صادرکننده محصولات پلاستیکی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 80-95]
  • اعتماد تأثیرشناسی رفتار خرید برخط و رضایت مصرف‌کنندگان با اعتماد و عوامل محصول در خرده‌فروشی‌ها [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 139-158]
  • اینستاگرام ارائه الگوی توسعه کسب‌وکارها با رسانه‌های اجتماعی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 38-59]
  • اولویت‌بندی شناسایی و اولویت‌بندی کل‌نگرانه کارکردها و کژکارکردهای دانش بازاریابی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 67-84]

ب

  • بازاریابی بازاندیشی انتقادی روانکاوی به مثابه رویکردی نوین در بازاریابی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 178-198]
  • بازاریابی شناسایی و اولویت‌بندی کل‌نگرانه کارکردها و کژکارکردهای دانش بازاریابی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 67-84]
  • بازارگرایی تحلیل نقش واسطه‌ای قابلیت‌های پویا و مزیت رقابتی در تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری کسب‌وکار (مورد مطالعه: شرکت‌های تولید لبنیات تهران) [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 1-20]
  • بازارگرایی تبیین استراتژی انطباق محصول و عملکرد صادراتی با بازارگرایی شرکت‌های صادرکننده محصولات پلاستیکی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 80-95]
  • برند طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند در صنعت بانکداری [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 1-21]
  • بلاکچین تبیین مؤلفه‌های فضای اشتراکی مجازی جمعی تجاری بر تصویر ذهنی، نگرش‌ها و قصد خرید مشتریان [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 22-40]

پ

  • پیامدهای مثبت و منفی شناسایی و اولویت‌بندی کل‌نگرانه کارکردها و کژکارکردهای دانش بازاریابی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 67-84]
  • پیشایندهای خرید برخط تأثیرشناسی رفتار خرید برخط و رضایت مصرف‌کنندگان با اعتماد و عوامل محصول در خرده‌فروشی‌ها [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 139-158]

ت

  • تجربه مشتری خرده فروشی همه‌کاناله و تأثیر آن بر تجربه و وفاداری مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 60-79]
  • تجربه مشتری تحلیل تجربۀ لذت‌بخش مشتری در خریدهای الکترونیکی بازاریابی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 85-107]
  • تحریم‌ها ارائه الگوی توسعه صادرات پوشاک ایران [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 113-138]
  • تحول دیجیتال تأثیر کارآفرینی شرکتی، تحول دیجیتال و نوآوری کسب‌وکار بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط بازرگانی [دوره 17، شماره 40، 1404]
  • تخفیفات پایان مدت تأثیر استراتژی‌های تخفیف‌دهی بر ارزش ویژه برند بازار پوشاک از دیدگاه مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 96-112]
  • تخفیفات تبلیغاتی تأثیر استراتژی‌های تخفیف‌دهی بر ارزش ویژه برند بازار پوشاک از دیدگاه مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 96-112]
  • تخفیفات حجمی تأثیر استراتژی‌های تخفیف‌دهی بر ارزش ویژه برند بازار پوشاک از دیدگاه مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 96-112]
  • تخفیفات خرید بعدی تأثیر استراتژی‌های تخفیف‌دهی بر ارزش ویژه برند بازار پوشاک از دیدگاه مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 96-112]
  • تخفیفات فصلی تأثیر استراتژی‌های تخفیف‌دهی بر ارزش ویژه برند بازار پوشاک از دیدگاه مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 96-112]
  • تصویر اجتماعی توسعۀ مقیاس برای اندازه‌گیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
  • تصویر اقتصادی توسعۀ مقیاس برای اندازه‌گیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
  • تصویر سیاسی توسعۀ مقیاس برای اندازه‌گیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
  • تصویر سلامتی توسعۀ مقیاس برای اندازه‌گیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
  • تصویر طبیعی توسعۀ مقیاس برای اندازه‌گیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
  • تصویر فرهنگی توسعۀ مقیاس برای اندازه‌گیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
  • تصویر فناوری توسعۀ مقیاس برای اندازه‌گیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
  • تکرار خرید تأثیر مسکات بر رفتار مصرف‏ کننده [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 159-177]
  • توان مالی ارائه الگوی توسعه صادرات پوشاک ایران [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 113-138]
  • توسعه ارائه الگوی توسعه کسب‌وکارها با رسانه‌های اجتماعی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 38-59]
  • توسعه صادرات پوشاک ارائه الگوی توسعه صادرات پوشاک ایران [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 113-138]
  • توسعه کارآفرین تحلیل تجربۀ لذت‌بخش مشتری در خریدهای الکترونیکی بازاریابی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 85-107]

ث

  • ثبات خدمات خرده فروشی همه‌کاناله و تأثیر آن بر تجربه و وفاداری مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 60-79]

خ

  • خرید الکترونیکی تحلیل تجربۀ لذت‌بخش مشتری در خریدهای الکترونیکی بازاریابی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 85-107]
  • خرده فروشی همه کاناله خرده فروشی همه‌کاناله و تأثیر آن بر تجربه و وفاداری مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 60-79]

د

  • دیجیتال طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند در صنعت بانکداری [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 1-21]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی ارائه الگوی توسعه کسب‌وکارها با رسانه‌های اجتماعی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 38-59]
  • رضایت مصرف‌کننده تأثیرشناسی رفتار خرید برخط و رضایت مصرف‌کنندگان با اعتماد و عوامل محصول در خرده‌فروشی‌ها [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 139-158]
  • رفتار مصرف کننده مرور نظام‌مند رفتار مصرف‌کننده در صنعت مُد پایدار [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 21-37]
  • رفتار مصرف کننده تأثیر مسکات بر رفتار مصرف‏ کننده [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 159-177]
  • رفتار مصرف کننده بازاندیشی انتقادی روانکاوی به مثابه رویکردی نوین در بازاریابی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 178-198]
  • رفتار مصرف‌کننده نسل Z تأثیرشناسی رفتار خرید برخط و رضایت مصرف‌کنندگان با اعتماد و عوامل محصول در خرده‌فروشی‌ها [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 139-158]
  • روانکاوی بازاندیشی انتقادی روانکاوی به مثابه رویکردی نوین در بازاریابی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 178-198]
  • روش‌شناسی رویکرد نوآورانه در استفاده از روش‌شناسی سیستم های نرم در حل مساله فرار مالیاتی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 41-66]
  • روش فراترکیب تحلیل تجربۀ لذت‌بخش مشتری در خریدهای الکترونیکی بازاریابی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 85-107]

س

  • سیاستگذاری بازاریابی شناسایی و اولویت‌بندی کل‌نگرانه کارکردها و کژکارکردهای دانش بازاریابی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 67-84]
  • سیاست‌های کاهش فرار مالیاتی رویکرد نوآورانه در استفاده از روش‌شناسی سیستم های نرم در حل مساله فرار مالیاتی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 41-66]
  • سیستم‌های نرم رویکرد نوآورانه در استفاده از روش‌شناسی سیستم های نرم در حل مساله فرار مالیاتی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 41-66]

ش

  • شبکه مجازی تبیین مؤلفه‌های فضای اشتراکی مجازی جمعی تجاری بر تصویر ذهنی، نگرش‌ها و قصد خرید مشتریان [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 22-40]
  • شرکت‌های تولید کننده پلاستیک تبیین استراتژی انطباق محصول و عملکرد صادراتی با بازارگرایی شرکت‌های صادرکننده محصولات پلاستیکی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 80-95]
  • شفافیت خدمات خرده فروشی همه‌کاناله و تأثیر آن بر تجربه و وفاداری مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 60-79]
  • شهرت طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند در صنعت بانکداری [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 1-21]

ص

  • صادرات غیرمستقیم ارائه الگوی توسعه صادرات پوشاک ایران [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 113-138]
  • صنعت بانکداری طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند در صنعت بانکداری [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 1-21]

ض

  • ضمیر ناخودآگاه بازاندیشی انتقادی روانکاوی به مثابه رویکردی نوین در بازاریابی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 178-198]

ع

  • عملکرد تجاری تحلیل نقش واسطه‌ای قابلیت‌های پویا و مزیت رقابتی در تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری کسب‌وکار (مورد مطالعه: شرکت‌های تولید لبنیات تهران) [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 1-20]
  • عملکرد صادراتی‌ تبیین استراتژی انطباق محصول و عملکرد صادراتی با بازارگرایی شرکت‌های صادرکننده محصولات پلاستیکی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 80-95]
  • عملکرد کسب و کار تأثیر کارآفرینی شرکتی، تحول دیجیتال و نوآوری کسب‌وکار بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط بازرگانی [دوره 17، شماره 40، 1404]
  • عوامل محصول تأثیرشناسی رفتار خرید برخط و رضایت مصرف‌کنندگان با اعتماد و عوامل محصول در خرده‌فروشی‌ها [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 139-158]
  • عوامل مؤثر بر شکل‌گیری تجربه مشتری تحلیل تجربۀ لذت‌بخش مشتری در خریدهای الکترونیکی بازاریابی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 85-107]

ف

  • فضای اشتراکی مجازی جمعی تبیین مؤلفه‌های فضای اشتراکی مجازی جمعی تجاری بر تصویر ذهنی، نگرش‌ها و قصد خرید مشتریان [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 22-40]

ق

  • قابلیت‌های پویا تحلیل نقش واسطه‌ای قابلیت‌های پویا و مزیت رقابتی در تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری کسب‌وکار (مورد مطالعه: شرکت‌های تولید لبنیات تهران) [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 1-20]

ک

  • کارآفرینی شرکتی تأثیر کارآفرینی شرکتی، تحول دیجیتال و نوآوری کسب‌وکار بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط بازرگانی [دوره 17، شماره 40، 1404]
  • کسب و کار ارائه الگوی توسعه کسب‌وکارها با رسانه‌های اجتماعی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 38-59]

م

  • مُد پایدار مرور نظام‌مند رفتار مصرف‌کننده در صنعت مُد پایدار [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 21-37]
  • مرور نظام‌مند مرور نظام‌مند رفتار مصرف‌کننده در صنعت مُد پایدار [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 21-37]
  • مزیت رقابتی تحلیل نقش واسطه‌ای قابلیت‌های پویا و مزیت رقابتی در تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری کسب‌وکار (مورد مطالعه: شرکت‌های تولید لبنیات تهران) [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 1-20]
  • مسکات تأثیر مسکات بر رفتار مصرف‏ کننده [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 159-177]
  • مصرف پایدار مرور نظام‌مند رفتار مصرف‌کننده در صنعت مُد پایدار [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 21-37]
  • مطالعات میان رشته‌ای بازاندیشی انتقادی روانکاوی به مثابه رویکردی نوین در بازاریابی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 178-198]
  • منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس تأثیر کارآفرینی شرکتی، تحول دیجیتال و نوآوری کسب‌وکار بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط بازرگانی [دوره 17، شماره 40، 1404]

ن

  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند در صنعت بانکداری [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 1-21]
  • نوآوری رویکرد نوآورانه در استفاده از روش‌شناسی سیستم های نرم در حل مساله فرار مالیاتی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 41-66]
  • نوآوری کسب و کار تأثیر کارآفرینی شرکتی، تحول دیجیتال و نوآوری کسب‌وکار بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط بازرگانی [دوره 17، شماره 40، 1404]

و

  • وفاداری به برند تأثیر مسکات بر رفتار مصرف‏ کننده [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 159-177]
  • وفاداری مشتری خرده فروشی همه‌کاناله و تأثیر آن بر تجربه و وفاداری مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 60-79]

ه

  • هوش مصنوعی تبیین مؤلفه‌های فضای اشتراکی مجازی جمعی تجاری بر تصویر ذهنی، نگرش‌ها و قصد خرید مشتریان [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 22-40]

ی

  • یادآوری برند تأثیر مسکات بر رفتار مصرف‏ کننده [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 159-177]