ا
-
ابزارهای تشخیص فرار مالیاتی
رویکرد نوآورانه در استفاده از روششناسی سیستم های نرم در حل مساله فرار مالیاتی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 41-66]
-
اثربخشی تبلیغات
تبیین مؤلفههای فضای اشتراکی مجازی جمعی تجاری بر تصویر ذهنی، نگرشها و قصد خرید مشتریان [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 22-40]
-
ارزش ویژه برند
تأثیر استراتژیهای تخفیفدهی بر ارزش ویژه برند بازار پوشاک از دیدگاه مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 96-112]
-
استراتژی انطباق محصول
تبیین استراتژی انطباق محصول و عملکرد صادراتی با بازارگرایی شرکتهای صادرکننده محصولات پلاستیکی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 80-95]
-
اعتماد
تأثیرشناسی رفتار خرید برخط و رضایت مصرفکنندگان با اعتماد و عوامل محصول در خردهفروشیها [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 139-158]
-
اینستاگرام
ارائه الگوی توسعه کسبوکارها با رسانههای اجتماعی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 38-59]
-
اولویتبندی
شناسایی و اولویتبندی کلنگرانه کارکردها و کژکارکردهای دانش بازاریابی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 67-84]
ب
-
بازاریابی
بازاندیشی انتقادی روانکاوی به مثابه رویکردی نوین در بازاریابی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 178-198]
-
بازاریابی
شناسایی و اولویتبندی کلنگرانه کارکردها و کژکارکردهای دانش بازاریابی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 67-84]
-
بازارگرایی
تحلیل نقش واسطهای قابلیتهای پویا و مزیت رقابتی در تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری کسبوکار (مورد مطالعه: شرکتهای تولید لبنیات تهران) [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 1-20]
-
بازارگرایی
تبیین استراتژی انطباق محصول و عملکرد صادراتی با بازارگرایی شرکتهای صادرکننده محصولات پلاستیکی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 80-95]
-
برند
طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند در صنعت بانکداری [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 1-21]
-
بلاکچین
تبیین مؤلفههای فضای اشتراکی مجازی جمعی تجاری بر تصویر ذهنی، نگرشها و قصد خرید مشتریان [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 22-40]
پ
-
پیامدهای مثبت و منفی
شناسایی و اولویتبندی کلنگرانه کارکردها و کژکارکردهای دانش بازاریابی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 67-84]
-
پیشایندهای خرید برخط
تأثیرشناسی رفتار خرید برخط و رضایت مصرفکنندگان با اعتماد و عوامل محصول در خردهفروشیها [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 139-158]
ت
-
تجربه مشتری
خرده فروشی همهکاناله و تأثیر آن بر تجربه و وفاداری مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 60-79]
-
تجربه مشتری
تحلیل تجربۀ لذتبخش مشتری در خریدهای الکترونیکی بازاریابی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 85-107]
-
تحریمها
ارائه الگوی توسعه صادرات پوشاک ایران [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 113-138]
-
تحول دیجیتال
تأثیر کارآفرینی شرکتی، تحول دیجیتال و نوآوری کسبوکار بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط بازرگانی [دوره 17، شماره 40، 1404]
-
تخفیفات پایان مدت
تأثیر استراتژیهای تخفیفدهی بر ارزش ویژه برند بازار پوشاک از دیدگاه مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 96-112]
-
تخفیفات تبلیغاتی
تأثیر استراتژیهای تخفیفدهی بر ارزش ویژه برند بازار پوشاک از دیدگاه مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 96-112]
-
تخفیفات حجمی
تأثیر استراتژیهای تخفیفدهی بر ارزش ویژه برند بازار پوشاک از دیدگاه مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 96-112]
-
تخفیفات خرید بعدی
تأثیر استراتژیهای تخفیفدهی بر ارزش ویژه برند بازار پوشاک از دیدگاه مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 96-112]
-
تخفیفات فصلی
تأثیر استراتژیهای تخفیفدهی بر ارزش ویژه برند بازار پوشاک از دیدگاه مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 96-112]
-
تصویر اجتماعی
توسعۀ مقیاس برای اندازهگیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
-
تصویر اقتصادی
توسعۀ مقیاس برای اندازهگیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
-
تصویر سیاسی
توسعۀ مقیاس برای اندازهگیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
-
تصویر سلامتی
توسعۀ مقیاس برای اندازهگیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
-
تصویر طبیعی
توسعۀ مقیاس برای اندازهگیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
-
تصویر فرهنگی
توسعۀ مقیاس برای اندازهگیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
-
تصویر فناوری
توسعۀ مقیاس برای اندازهگیری تصویر گردشگری کشور [دوره 17، شماره 40، 1404]
-
تکرار خرید
تأثیر مسکات بر رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 159-177]
-
توان مالی
ارائه الگوی توسعه صادرات پوشاک ایران [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 113-138]
-
توسعه
ارائه الگوی توسعه کسبوکارها با رسانههای اجتماعی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 38-59]
-
توسعه صادرات پوشاک
ارائه الگوی توسعه صادرات پوشاک ایران [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 113-138]
-
توسعه کارآفرین
تحلیل تجربۀ لذتبخش مشتری در خریدهای الکترونیکی بازاریابی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 85-107]
ث
-
ثبات خدمات
خرده فروشی همهکاناله و تأثیر آن بر تجربه و وفاداری مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 60-79]
خ
-
خرید الکترونیکی
تحلیل تجربۀ لذتبخش مشتری در خریدهای الکترونیکی بازاریابی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 85-107]
-
خرده فروشی همه کاناله
خرده فروشی همهکاناله و تأثیر آن بر تجربه و وفاداری مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 60-79]
د
-
دیجیتال
طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند در صنعت بانکداری [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 1-21]
ر
-
رسانههای اجتماعی
ارائه الگوی توسعه کسبوکارها با رسانههای اجتماعی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 38-59]
-
رضایت مصرفکننده
تأثیرشناسی رفتار خرید برخط و رضایت مصرفکنندگان با اعتماد و عوامل محصول در خردهفروشیها [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 139-158]
-
رفتار مصرف کننده
مرور نظاممند رفتار مصرفکننده در صنعت مُد پایدار [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 21-37]
-
رفتار مصرف کننده
تأثیر مسکات بر رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 159-177]
-
رفتار مصرف کننده
بازاندیشی انتقادی روانکاوی به مثابه رویکردی نوین در بازاریابی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 178-198]
-
رفتار مصرفکننده نسل Z
تأثیرشناسی رفتار خرید برخط و رضایت مصرفکنندگان با اعتماد و عوامل محصول در خردهفروشیها [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 139-158]
-
روانکاوی
بازاندیشی انتقادی روانکاوی به مثابه رویکردی نوین در بازاریابی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 178-198]
-
روششناسی
رویکرد نوآورانه در استفاده از روششناسی سیستم های نرم در حل مساله فرار مالیاتی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 41-66]
-
روش فراترکیب
تحلیل تجربۀ لذتبخش مشتری در خریدهای الکترونیکی بازاریابی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 85-107]
س
-
سیاستگذاری بازاریابی
شناسایی و اولویتبندی کلنگرانه کارکردها و کژکارکردهای دانش بازاریابی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 67-84]
-
سیاستهای کاهش فرار مالیاتی
رویکرد نوآورانه در استفاده از روششناسی سیستم های نرم در حل مساله فرار مالیاتی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 41-66]
-
سیستمهای نرم
رویکرد نوآورانه در استفاده از روششناسی سیستم های نرم در حل مساله فرار مالیاتی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 41-66]
ش
-
شبکه مجازی
تبیین مؤلفههای فضای اشتراکی مجازی جمعی تجاری بر تصویر ذهنی، نگرشها و قصد خرید مشتریان [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 22-40]
-
شرکتهای تولید کننده پلاستیک
تبیین استراتژی انطباق محصول و عملکرد صادراتی با بازارگرایی شرکتهای صادرکننده محصولات پلاستیکی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 80-95]
-
شفافیت خدمات
خرده فروشی همهکاناله و تأثیر آن بر تجربه و وفاداری مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 60-79]
-
شهرت
طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند در صنعت بانکداری [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 1-21]
ص
-
صادرات غیرمستقیم
ارائه الگوی توسعه صادرات پوشاک ایران [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 113-138]
-
صنعت بانکداری
طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند در صنعت بانکداری [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 1-21]
ض
-
ضمیر ناخودآگاه
بازاندیشی انتقادی روانکاوی به مثابه رویکردی نوین در بازاریابی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 178-198]
ع
-
عملکرد تجاری
تحلیل نقش واسطهای قابلیتهای پویا و مزیت رقابتی در تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری کسبوکار (مورد مطالعه: شرکتهای تولید لبنیات تهران) [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 1-20]
-
عملکرد صادراتی
تبیین استراتژی انطباق محصول و عملکرد صادراتی با بازارگرایی شرکتهای صادرکننده محصولات پلاستیکی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 80-95]
-
عملکرد کسب و کار
تأثیر کارآفرینی شرکتی، تحول دیجیتال و نوآوری کسبوکار بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط بازرگانی [دوره 17، شماره 40، 1404]
-
عوامل محصول
تأثیرشناسی رفتار خرید برخط و رضایت مصرفکنندگان با اعتماد و عوامل محصول در خردهفروشیها [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 139-158]
-
عوامل مؤثر بر شکلگیری تجربه مشتری
تحلیل تجربۀ لذتبخش مشتری در خریدهای الکترونیکی بازاریابی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 85-107]
ف
-
فضای اشتراکی مجازی جمعی
تبیین مؤلفههای فضای اشتراکی مجازی جمعی تجاری بر تصویر ذهنی، نگرشها و قصد خرید مشتریان [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 22-40]
ق
-
قابلیتهای پویا
تحلیل نقش واسطهای قابلیتهای پویا و مزیت رقابتی در تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری کسبوکار (مورد مطالعه: شرکتهای تولید لبنیات تهران) [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 1-20]
ک
-
کارآفرینی شرکتی
تأثیر کارآفرینی شرکتی، تحول دیجیتال و نوآوری کسبوکار بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط بازرگانی [دوره 17، شماره 40، 1404]
-
کسب و کار
ارائه الگوی توسعه کسبوکارها با رسانههای اجتماعی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 38-59]
م
-
مُد پایدار
مرور نظاممند رفتار مصرفکننده در صنعت مُد پایدار [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 21-37]
-
مرور نظاممند
مرور نظاممند رفتار مصرفکننده در صنعت مُد پایدار [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 21-37]
-
مزیت رقابتی
تحلیل نقش واسطهای قابلیتهای پویا و مزیت رقابتی در تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری کسبوکار (مورد مطالعه: شرکتهای تولید لبنیات تهران) [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 1-20]
-
مسکات
تأثیر مسکات بر رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 159-177]
-
مصرف پایدار
مرور نظاممند رفتار مصرفکننده در صنعت مُد پایدار [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 21-37]
-
مطالعات میان رشتهای
بازاندیشی انتقادی روانکاوی به مثابه رویکردی نوین در بازاریابی [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 178-198]
-
منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس
تأثیر کارآفرینی شرکتی، تحول دیجیتال و نوآوری کسبوکار بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط بازرگانی [دوره 17، شماره 40، 1404]
ن
-
نظریه داده بنیاد
طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند در صنعت بانکداری [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 1-21]
-
نوآوری
رویکرد نوآورانه در استفاده از روششناسی سیستم های نرم در حل مساله فرار مالیاتی [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 41-66]
-
نوآوری کسب و کار
تأثیر کارآفرینی شرکتی، تحول دیجیتال و نوآوری کسبوکار بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط بازرگانی [دوره 17، شماره 40، 1404]
و
-
وفاداری به برند
تأثیر مسکات بر رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 159-177]
-
وفاداری مشتری
خرده فروشی همهکاناله و تأثیر آن بر تجربه و وفاداری مشتری [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 60-79]
ه
-
هوش مصنوعی
تبیین مؤلفههای فضای اشتراکی مجازی جمعی تجاری بر تصویر ذهنی، نگرشها و قصد خرید مشتریان [دوره 17، شماره 40، 1404، صفحه 22-40]
ی
-
یادآوری برند
تأثیر مسکات بر رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 39، 1404، صفحه 159-177]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد