ا
-
ابوهاشم آبادی، فرزانه
تحلیلی بر موانع توسعه گردشگری الکترونیک در ایران؛ رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 189-212]
-
اجلی، مهدی
تحلیلی بر موانع توسعه گردشگری الکترونیک در ایران؛ رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 189-212]
-
احقر بازرگان، نگین
تاثیر توسعه داد و ستدهای الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 71-90]
-
احمدی، محمدمهدی
خرده فرهنگها و سبکهای تصمیمگیری مصرف کنندگان (پژوهش بین فرهنگی: سنندج و تبریز) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 343-360]
-
اسدزاده، عبداله
تاثیر نقشهای استراتژیک بنگاه مادر بر الگوی اداره کسب و کارها [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 233-251]
-
اسماعیل پور، مجید
چالشهای پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکتهای فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 39-63]
-
افصحی زاده، سید محمد
بررسی رابطه بین کیفیت وبسایت و تحریکپذیری مصرفکننده با تمایل به خرید ناگهانی در محیط اینترنت [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 1-17]
-
الحسینی المدرسی، سیدمهدی
نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 329-351]
ب
-
باقری، روح اله
شکل گیری شبکه دانش در شرکت های دانش بنیان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 187-213]
-
باقری، سید محمد
بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی در چارچوب مزیت رقابتی در شرکت های صنعتی کوچک و متوسط (مطالعه موردی: مجموعهای از شهرکهای صنعتی استان مازندران) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 169-187]
-
باقری قره بلاغ، هوشمند
عوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید مجدد مصرفکنندگان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 215-242]
-
باورصاد، بلقیس
بررسی تأثیر اقدامات مدیریت زنجیره تأمین بر عملکرد مالی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی بزرگ استان خوزستان) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 1-26]
پ
-
پرهیزگار، محمدمهدی
مدل توان رقابتی در بانکداری الکترونیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 263-281]
ت
-
ترکستانی، محمد صالح
بررسی رابطه بین کیفیت وبسایت و تحریکپذیری مصرفکننده با تمایل به خرید ناگهانی در محیط اینترنت [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 1-17]
-
تیموری، هادی
بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 65-97]
ج
-
جعفری، سید محمدباقر
تأثیر بهکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM) بر عملکرد رابطه با مشتری [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 115-134]
-
جعفری، سلیمان
بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 253-276]
-
جعفرپور، یونس
چالشهای پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکتهای فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 39-63]
-
جلالی، سید مهدی
طـراحی و ارائه مـدل ارتباط مصرف کننـده برند در بازار اینتـرنت تلـفن همـراه (مطـالعه مـوردی: شرکت خدمات ارتبـاطی ایرانسـل) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 309-328]
-
جوکار، علی اکبر
مدل توان رقابتی در بانکداری الکترونیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 263-281]
ح
-
حاجی پور، بهمن
طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 353-377]
-
حاجی غلام سریزدی، علی
ارائه مدل بوم شناسی کسب وکار تامین مالی جمعی در ایران [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 307-342]
-
حدادیان، علیرضا
بررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تأثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانکهای دولتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 277-306]
-
حسینی، سید یعقوب
چالشهای پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکتهای فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 39-63]
-
حسینی، میرزاحسن
مدل توان رقابتی در بانکداری الکترونیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 263-281]
-
حسینی امیری، سید محمود
کارکردهای مسئولیت اجتماعی بر ارتقای سطح عملکرد کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 91-114]
-
حسینی پور، سیدمحمدرضا
مدل توان رقابتی در بانکداری الکترونیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 263-281]
-
حسن زاده، علیرضا
ارائه مدل بوم شناسی کسب وکار تامین مالی جمعی در ایران [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 307-342]
-
حسین زاده شهری، معصومه
تاثیر قابلیت پویا و قابلیت نوآوری بر مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 123-141]
-
حسنقلی پور، طهمورث
الگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین های تبلیغاتی ایرانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 283-307]
-
حقیقی، محمد
تأثیر انتظارات مصرفکنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آنها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 143-168]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 353-377]
خ
-
خدادادحسینی، سیدحمید
قابلیتهای پویا در استراتژی کسب مزیت رقابتی رابطه محور، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 99-121]
-
خراسانی اجبارکلایی، زهرا
کارکردهای مسئولیت اجتماعی بر ارتقای سطح عملکرد کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 91-114]
-
خواجه، منظر
بررسی تاثیر قابلیتهای شرکت و ارزشهای مشارکتی بر ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی شهرکهای صنعتی استان بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 213-232]
-
خوش چهـره، زینب
طـراحی و ارائه مـدل ارتباط مصرف کننـده برند در بازار اینتـرنت تلـفن همـراه (مطـالعه مـوردی: شرکت خدمات ارتبـاطی ایرانسـل) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 309-328]
د
-
درزیان عزیزی، عبدالهادی
تبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 169-186]
-
دلشاد، علی
تحلیلی بر موانع توسعه گردشگری الکترونیک در ایران؛ رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 189-212]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
بررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 243-262]
-
دهقانی فیروزآبادی، محمدرضا
نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 329-351]
ر
-
رجب زاده قطری، علی
ارائه مدل بوم شناسی کسب وکار تامین مالی جمعی در ایران [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 307-342]
-
رحیمی، فرج الله
تبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 169-186]
-
رحیمی، فرج اله
بررسی تأثیر اقدامات مدیریت زنجیره تأمین بر عملکرد مالی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی بزرگ استان خوزستان) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 1-26]
-
رضائی، محمدرضا
تاثیرپذیری بازرگانی داخلی از شاخصهای نهادی اقتصاد بازرگانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 135-152]
-
رضائیان، علی
شکل گیری شبکه دانش در شرکت های دانش بنیان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 187-213]
ز
-
زندمهر، منا
بررسی رابطه بین کیفیت وبسایت و تحریکپذیری مصرفکننده با تمایل به خرید ناگهانی در محیط اینترنت [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 1-17]
س
-
سالار باباخانی، ناهید
بررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تأثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانکهای دولتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 277-306]
-
سبک رو، مهدی
عوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید مجدد مصرفکنندگان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 215-242]
-
سرداری کرمانی، سیمین
بررسی تأثیر اقدامات مدیریت زنجیره تأمین بر عملکرد مالی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی بزرگ استان خوزستان) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 1-26]
-
سعیدا اردکانی، سعید
نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 329-351]
-
سماک نژآد، نگار
الگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین های تبلیغاتی ایرانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 283-307]
ش
-
شاه طهماسبی، اسماعیل
قابلیتهای پویا در استراتژی کسب مزیت رقابتی رابطه محور، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 99-121]
-
شاهینی، صاحبه
تاثیر قابلیت پویا و قابلیت نوآوری بر مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 123-141]
-
شفیعیان، رزمینا
تبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 169-186]
-
شکیبانیا، بابک
ارزیابی کارکردهای برنامههای تشویقی دولت بر عملکرد صادرات [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 19-38]
-
شهبازی، حبیب
ارزیابی کارکردهای برنامههای تشویقی دولت بر عملکرد صادرات [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 19-38]
ص
-
صادقی، فرشته
بررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تأثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانکهای دولتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 277-306]
-
صالح اردستانی، عباس
بررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 243-262]
-
صفایی قادیکلایی، عبدالحمید
مقایسه عملکرد مدلهای کلاسیک و هوش مصنوعی در پیشبینی وضعیت اعتباری مشتریان بانک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 51-69]
ط
-
طباطبایی نسب، سید محمد
نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 329-351]
ع
-
عباسی فر، اکرم
ارزیابی کارکردهای برنامههای تشویقی دولت بر عملکرد صادرات [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 19-38]
-
علیقلی، منصوره
تاثیرپذیری بازرگانی داخلی از شاخصهای نهادی اقتصاد بازرگانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 135-152]
غ
-
غفاری آشتیانی، پیمان
نقش آفرینی موسیقی در تشویق به خرید [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 153-167]
-
غلامی، محمدرضا
عوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید مجدد مصرفکنندگان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 215-242]
ف
-
فاریابی، محمد
نقش و کارکرد تصدیق انتظارات هنجاری و قابل پیش بینی فرانشیزگیرنده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 27-49]
ق
-
قاسمیان صاحبی، ایمن
تحلیلی بر موانع توسعه گردشگری الکترونیک در ایران؛ رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 189-212]
-
قاسم نیا عربی، نرجس
مقایسه عملکرد مدلهای کلاسیک و هوش مصنوعی در پیشبینی وضعیت اعتباری مشتریان بانک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 51-69]
-
قبادی، تحفه
بررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 243-262]
ک
-
کردنائیج، اسدالله
قابلیتهای پویا در استراتژی کسب مزیت رقابتی رابطه محور، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 99-121]
-
کرمی، مسعود
تأثیر انتظارات مصرفکنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آنها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 143-168]
-
کریمی علویجه، محمدرضا
خرده فرهنگها و سبکهای تصمیمگیری مصرف کنندگان (پژوهش بین فرهنگی: سنندج و تبریز) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 343-360]
-
کلهر، رامینه
خرده فرهنگها و سبکهای تصمیمگیری مصرف کنندگان (پژوهش بین فرهنگی: سنندج و تبریز) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 343-360]
-
کیماسی، مسعود
الگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین های تبلیغاتی ایرانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 283-307]
گ
-
گودرزوند چگینی، مریم
بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 65-97]
ل
-
لطیفی، صفیه
بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی در چارچوب مزیت رقابتی در شرکت های صنعتی کوچک و متوسط (مطالعه موردی: مجموعهای از شهرکهای صنعتی استان مازندران) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 169-187]
م
-
محسنی ملردی، شکوفه
بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی در چارچوب مزیت رقابتی در شرکت های صنعتی کوچک و متوسط (مطالعه موردی: مجموعهای از شهرکهای صنعتی استان مازندران) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 169-187]
-
محمدی، سارا
تبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 169-186]
-
محمدی، مهدی
طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 353-377]
-
محمدشفیعی، مجید
تاثیر توسعه داد و ستدهای الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 71-90]
-
محمدنامدار، مهسا
نقش و کارکرد تصدیق انتظارات هنجاری و قابل پیش بینی فرانشیزگیرنده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 27-49]
-
مشایخی، علینقی
ارائه مدل بوم شناسی کسب وکار تامین مالی جمعی در ایران [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 307-342]
-
ملکی، محمدمهدی
تأثیر انتظارات مصرفکنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آنها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 143-168]
-
مهاجرانی، نسیم سادات
نقش آفرینی موسیقی در تشویق به خرید [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 153-167]
-
موسوی، سید نجم الدین
بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 253-276]
ن
-
نداف، مهدی
بررسی تاثیر قابلیتهای شرکت و ارزشهای مشارکتی بر ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی شهرکهای صنعتی استان بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 213-232]
-
نصیری، سپیده
الگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین های تبلیغاتی ایرانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 283-307]
-
نظافتی، نوید
شکل گیری شبکه دانش در شرکت های دانش بنیان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 187-213]
و
-
وحدتی، حجت
بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 253-276]
ی
-
یعقوبی جهرمی، زینب
تأثیر بهکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM) بر عملکرد رابطه با مشتری [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 115-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد