نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
  • ابراهیمی، مهدی شایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
  • احمدپور داریانی، محمود مدل درآمدی ارزش و پیشنهادی بیمه فناورانه تقاضامحور [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 141-173]
  • اخوان خرازیان، مریم شناسایی و تحلیل پیش‌برنده‌ها و بازدارنده‌های شکل‌گیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 1-29]
  • ادبی، نرگس تجربة کاربری ابزار‌های روزمره با کاربست شبکة خزانه [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 63-84]
  • ایرانی، حمیدرضا محرک‌های توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانم‌های جوان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 35-62]
  • استیری، مهرداد نقش سرپرستی سوءاستفاده‌گرانه و فرسودگی عاطفی بر طفره‌روی اینترنتی کارکنان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 217-241]
  • اسماعیل زاده، منصور بخش‌بندی مراکز خرید و مشتریان شرکت فودسنتر [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 233-260]
  • اصانلو، بهاره نقش نوآوری سازمان در عملکرد مشتری با برندسازی داخلی و برندگرایی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 127-160]
  • اعظمی، محسن تبیین فن آوری و بازی وارسازی در توسعه کسب و کارها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 136-166]
  • اکبری، پیمان تبیین فن آوری و بازی وارسازی در توسعه کسب و کارها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 136-166]
  • اکبری مقدم، بیت اله تبیین ویژگی‌های کلامی و بصری سکو‌های فروشگاه‌های برخط بر اساس تجربه زیسته مشتریان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 230-262]
  • امامی، کاملیا شناسایی پیامدهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 215-252]
  • امیدی، فریدون طراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 263-295]
  • امیرنژاد، محمدحسن رفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]
  • انصاری، آذرنوش تبیین کارکردهای ساختاری، رفتاری و زمینه ای بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 79-95]
  • انصاری سامانی، حبیب راهبردهای توسعه اشتغال دانش‌بنیان در استان یزد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 55-78]

ب

  • باقرنژاد حمزه کلایی، محمد ابراهیم مدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]
  • بالنده، طالب شایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
  • بخشی پور، عباس تجربة کاربری ابزار‌های روزمره با کاربست شبکة خزانه [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 63-84]
  • بیرانوند، نسا تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر انعطاف‌پذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]
  • برومند، ریحانه تدوین مدل مفهومی کارآفرینی همکارانه در حوزه گردشگری [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 97-126]
  • بلندپرواز، محمدامین تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]

ج

  • جعفری، علی اکبر محرک‌های توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانم‌های جوان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 35-62]
  • جلادتی، حسام الدین مدل درآمدی ارزش و پیشنهادی بیمه فناورانه تقاضامحور [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 141-173]
  • جلال زاده، سیدرضا تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مشتریان با خودبیانگری نام‌ونشان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 196-229]
  • جندقی، مهسا گونه‌شناسی فعالیت‌های سبزنُمایی شرکت‌ها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 54-83]
  • جهان بخش ثمر خزان، سولماز تأثیرتبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی و هنجارهای ذهنی بر ارزش ویژه نام و نشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 55-84]

چ

  • چیت ساز، احسان مدل درآمدی ارزش و پیشنهادی بیمه فناورانه تقاضامحور [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 141-173]
  • چیرانی، ابراهیم صلاحیت‌های متخصصین آینده بازاریابی جهت توسعه صنعت بیمه [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 111-140]

ح

  • حاجی بابایی، حسین طراحی مدل کهن الگوهای تکوین پیشین نام‌ونشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 199-231]
  • حاج ملک، سمیه گونه‌شناسی نگرش مصرف‌کنندگان به تبلیغات درون‌برنامه‌ای تلفن‌های هوشمند [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 140-164]
  • حسینی، ابوالحسن شکاف بین نسلی رفتار خرید تکانشی در بستر تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 232-257]
  • حسینی، سیدعلی طراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 263-295]
  • حسن بیگی، سمانه مدل رفتاری ‌اشتراک‌گذاری دانش مشتریان در کسب‌وکارهای الکترونیک [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 25-54]
  • حسین پور، علی اکبر تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مشتریان با خودبیانگری نام‌ونشان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 196-229]
  • حقیقی کفاش، مهدی شایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
  • حقیقی نسب، منیژه موفقیت بازاریابی گردشگری چابک در شرایط پسا کرونا [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 1-34]
  • حکیمی طوسی، جواد تقویت هوش فرهنگی در تعاملات تجاری بین‌المللی [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 84-110]

خ

  • خاتمی، سید محسن مدل درآمدی ارزش و پیشنهادی بیمه فناورانه تقاضامحور [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 141-173]
  • خاشعی ورنامخواستی، وحید شایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
  • خاکسفیدی، محبوبه بخش‌بندی مراکز خرید و مشتریان شرکت فودسنتر [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 233-260]
  • خانجان زاده کاکرودی، نوید گونه‌شناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 85-111]
  • خدادادحسینی، سیدحمید تبیین ویژگی‌های کلامی و بصری سکو‌های فروشگاه‌های برخط بر اساس تجربه زیسته مشتریان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 230-262]
  • خدامی، سهیلا نقش نوآوری سازمان در عملکرد مشتری با برندسازی داخلی و برندگرایی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 127-160]
  • خیری، بهرام شناسایی پیامدهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 215-252]

د

  • دادبه، شیوا شناسایی و تحلیل پیش‌برنده‌ها و بازدارنده‌های شکل‌گیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 1-29]
  • دادوند، علی تبیین کارکردهای ساختاری، رفتاری و زمینه ای بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 79-95]
  • دانایی، ابوالفضل نقش تجربه مشتری و فعالیت‌های بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجی‌گری کیفیت رابطه [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 193-216]
  • ده یادگاری، سعید بررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد هم‌آفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]
  • دهقان، مائده نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]
  • دوست حسینی، فهیمه موفقیت بازاریابی گردشگری چابک در شرایط پسا کرونا [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 1-34]

ذ

  • ذاکری، امیر تقویت هوش فرهنگی در تعاملات تجاری بین‌المللی [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 84-110]

ر

  • ربیعی، مریم صلاحیت‌های متخصصین آینده بازاریابی جهت توسعه صنعت بیمه [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 111-140]
  • رحمان سرشت، حسین تأثیر استفاده تشخیصی و تعاملی از سیستم‌های کنترل مدیریت بر رابطه استراتژی – عملکرد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 31-53]
  • رشیدی آشتیانی، بابک تبیین ویژگی‌های کلامی و بصری سکو‌های فروشگاه‌های برخط بر اساس تجربه زیسته مشتریان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 230-262]
  • رضائی دولت آبادی، حسین تبیین کارکردهای ساختاری، رفتاری و زمینه ای بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 79-95]
  • رعیتی بنادکوکی، زهرا نقش تجربه مشتری و فعالیت‌های بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجی‌گری کیفیت رابطه [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 193-216]
  • رکابدار، قاسم طراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 263-295]

ز

  • زارعی، عظیم دستیابی به هوشمندی نام‌ونشان با فناوری‌های مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
  • زارع احمدآبادی، حبیب نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]
  • زرگران خوزانی، فاطمه گونه‌شناسی نگرش مصرف‌کنندگان به تبلیغات درون‌برنامه‌ای تلفن‌های هوشمند [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 140-164]

س

  • سبک رو، مهدی گونه‌شناسی فعالیت‌های سبزنُمایی شرکت‌ها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 54-83]
  • سیدجوادین، سیدرضا نقش سرپرستی سوءاستفاده‌گرانه و فرسودگی عاطفی بر طفره‌روی اینترنتی کارکنان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 217-241]

ش

  • شاهرودی، کامبیز صلاحیت‌های متخصصین آینده بازاریابی جهت توسعه صنعت بیمه [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 111-140]
  • شبگو منصف، سید محمود صلاحیت‌های متخصصین آینده بازاریابی جهت توسعه صنعت بیمه [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 111-140]
  • شیرخدایی، میثم گونه‌شناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 85-111]
  • شرفی، وحید تحریم برند در صنعت بانکداری [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 174-198]
  • شکری خیادانی، مسعود نگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]

ص

  • صبوری مقدم، حسن تجربة کاربری ابزار‌های روزمره با کاربست شبکة خزانه [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 63-84]
  • صنایعی، علی تبیین کارکردهای ساختاری، رفتاری و زمینه ای بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 79-95]

ط

ع

  • عابدین، بهاره گونه‌شناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 85-111]
  • عارف نژاد، محسن تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر انعطاف‌پذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]
  • عسکری فر، کاظم رفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]

غ

  • غنی تفرشی، مهتاب بررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد هم‌آفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]

ف

  • فاریابی، محمد تأثیرتبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی و هنجارهای ذهنی بر ارزش ویژه نام و نشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 55-84]
  • فاطمی، فرزانه تأثیرتبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی و هنجارهای ذهنی بر ارزش ویژه نام و نشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 55-84]
  • فرید، داریوش راهبردهای توسعه اشتغال دانش‌بنیان در استان یزد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 55-78]
  • فردوسی، سجاد تدوین مدل مفهومی کارآفرینی همکارانه در حوزه گردشگری [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 97-126]
  • فیض، داود مدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]
  • فیض، داود دستیابی به هوشمندی نام‌ونشان با فناوری‌های مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
  • فیض، محمد رسول تحریم برند در صنعت بانکداری [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 174-198]
  • فضلی نژاد، پدرام نقش نوآوری سازمان در عملکرد مشتری با برندسازی داخلی و برندگرایی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 127-160]
  • فقیهی، سیما تحریم برند در صنعت بانکداری [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 174-198]

ق

  • قبادی لموکی، تحفه طراحی مدل کهن الگوهای تکوین پیشین نام‌ونشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 199-231]
  • قیمتی، علیرضا نگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]

ک

  • کاظمی، زهرا تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
  • کاظمی سراسکانرود، زهرا شکاف بین نسلی رفتار خرید تکانشی در بستر تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 232-257]
  • کردنائیج، اسداله محرک‌های توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانم‌های جوان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 35-62]
  • کریمیان، مجتبی محرک‌های توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانم‌های جوان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 35-62]

ل

  • لطیفی، میثم طراحی مدل کهن الگوهای تکوین پیشین نام‌ونشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 199-231]

م

  • ماه آورپور، فهیمه مدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]
  • مجدم، کوثر تأثیر سازه‌های تجارت اجتماعی، اعتماد و ریسک درک شده بر نگرش و قصد خرید مشتریان [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 1-29]
  • محمودی، ادریس تأثیر سازه‌های تجارت اجتماعی، اعتماد و ریسک درک شده بر نگرش و قصد خرید مشتریان [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 1-29]
  • میرزائیان خمسه، پیوند نقش سرپرستی سوءاستفاده‌گرانه و فرسودگی عاطفی بر طفره‌روی اینترنتی کارکنان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 217-241]
  • میرغفوری، سید حبیب اله نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]
  • مروتی شریف آبادی، علی نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]
  • مطهری، محمد گونه‌شناسی نگرش مصرف‌کنندگان به تبلیغات درون‌برنامه‌ای تلفن‌های هوشمند [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 140-164]
  • ملاحسینی، علی بررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد هم‌آفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]
  • ملیحی، احسان مدل رفتاری ‌اشتراک‌گذاری دانش مشتریان در کسب‌وکارهای الکترونیک [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 25-54]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی دستیابی به هوشمندی نام‌ونشان با فناوری‌های مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
  • مودودی ارخودی، مهدی تدوین مدل مفهومی کارآفرینی همکارانه در حوزه گردشگری [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 97-126]
  • موسوی، سید نجم الدین شناسایی و اولویت بندی پیشایندها و پسایندهای پدیده سبزشویی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 253-277]
  • موسوی، سید نجم الدین تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر انعطاف‌پذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]
  • مومنی، ماندان شناسایی پیامدهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 215-252]

ن

  • نادری بنی، محمود گونه‌شناسی فعالیت‌های سبزنُمایی شرکت‌ها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 54-83]
  • نظری، کامران تبیین فن آوری و بازی وارسازی در توسعه کسب و کارها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 136-166]
  • نفر، فرشته راهبردهای توسعه اشتغال دانش‌بنیان در استان یزد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 55-78]
  • نیکبخت، امین تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
  • نکوئی زاده، مریم رفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]
  • نوروزی، حسین گونه‌شناسی نگرش مصرف‌کنندگان به تبلیغات درون‌برنامه‌ای تلفن‌های هوشمند [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 140-164]

و

  • ورمقانی، مریم دستیابی به هوشمندی نام‌ونشان با فناوری‌های مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
  • ولی زاده خرق، سعید تأثیر استفاده تشخیصی و تعاملی از سیستم‌های کنترل مدیریت بر رابطه استراتژی – عملکرد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 31-53]

ی

  • یزدانی، حمید رضا محرک‌های توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانم‌های جوان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 35-62]