ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
تأثیر تأییدکنندههای مشهور در رسانههای اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیمگیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
-
ابراهیمی، مهدی
شایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
-
احمدپور داریانی، محمود
مدل درآمدی ارزش و پیشنهادی بیمه فناورانه تقاضامحور [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 141-173]
-
اخوان خرازیان، مریم
شناسایی و تحلیل پیشبرندهها و بازدارندههای شکلگیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 1-29]
-
ادبی، نرگس
تجربة کاربری ابزارهای روزمره با کاربست شبکة خزانه [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 63-84]
-
ایرانی، حمیدرضا
محرکهای توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانمهای جوان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 35-62]
-
استیری، مهرداد
نقش سرپرستی سوءاستفادهگرانه و فرسودگی عاطفی بر طفرهروی اینترنتی کارکنان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 217-241]
-
اسماعیل زاده، منصور
بخشبندی مراکز خرید و مشتریان شرکت فودسنتر [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 233-260]
-
اصانلو، بهاره
نقش نوآوری سازمان در عملکرد مشتری با برندسازی داخلی و برندگرایی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 127-160]
-
اعظمی، محسن
تبیین فن آوری و بازی وارسازی در توسعه کسب و کارها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 136-166]
-
اکبری، پیمان
تبیین فن آوری و بازی وارسازی در توسعه کسب و کارها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 136-166]
-
اکبری مقدم، بیت اله
تبیین ویژگیهای کلامی و بصری سکوهای فروشگاههای برخط بر اساس تجربه زیسته مشتریان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 230-262]
-
امامی، کاملیا
شناسایی پیامدهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 215-252]
-
امیدی، فریدون
طراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسبوکارهای صادراتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 263-295]
-
امیرنژاد، محمدحسن
رفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]
-
انصاری، آذرنوش
تبیین کارکردهای ساختاری، رفتاری و زمینه ای بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 79-95]
-
انصاری سامانی، حبیب
راهبردهای توسعه اشتغال دانشبنیان در استان یزد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 55-78]
ب
-
باقرنژاد حمزه کلایی، محمد ابراهیم
مدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]
-
بالنده، طالب
شایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
-
بخشی پور، عباس
تجربة کاربری ابزارهای روزمره با کاربست شبکة خزانه [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 63-84]
-
بیرانوند، نسا
تأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر انعطافپذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]
-
برومند، ریحانه
تدوین مدل مفهومی کارآفرینی همکارانه در حوزه گردشگری [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 97-126]
-
بلندپرواز، محمدامین
تأثیر تأییدکنندههای مشهور در رسانههای اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیمگیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
ج
-
جعفری، علی اکبر
محرکهای توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانمهای جوان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 35-62]
-
جلادتی، حسام الدین
مدل درآمدی ارزش و پیشنهادی بیمه فناورانه تقاضامحور [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 141-173]
-
جلال زاده، سیدرضا
تأثیرگذاران رسانههای اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مشتریان با خودبیانگری نامونشان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 196-229]
-
جندقی، مهسا
گونهشناسی فعالیتهای سبزنُمایی شرکتها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 54-83]
-
جهان بخش ثمر خزان، سولماز
تأثیرتبلیغات توصیهای الکترونیکی و هنجارهای ذهنی بر ارزش ویژه نام و نشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 55-84]
چ
-
چیت ساز، احسان
مدل درآمدی ارزش و پیشنهادی بیمه فناورانه تقاضامحور [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 141-173]
-
چیرانی، ابراهیم
صلاحیتهای متخصصین آینده بازاریابی جهت توسعه صنعت بیمه [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 111-140]
ح
-
حاجی بابایی، حسین
طراحی مدل کهن الگوهای تکوین پیشین نامونشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 199-231]
-
حاج ملک، سمیه
گونهشناسی نگرش مصرفکنندگان به تبلیغات درونبرنامهای تلفنهای هوشمند [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 140-164]
-
حسینی، ابوالحسن
شکاف بین نسلی رفتار خرید تکانشی در بستر تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 232-257]
-
حسینی، سیدعلی
طراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسبوکارهای صادراتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 263-295]
-
حسن بیگی، سمانه
مدل رفتاری اشتراکگذاری دانش مشتریان در کسبوکارهای الکترونیک [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 25-54]
-
حسین پور، علی اکبر
تأثیرگذاران رسانههای اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مشتریان با خودبیانگری نامونشان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 196-229]
-
حقیقی کفاش، مهدی
شایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
-
حقیقی نسب، منیژه
موفقیت بازاریابی گردشگری چابک در شرایط پسا کرونا [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 1-34]
-
حکیمی طوسی، جواد
تقویت هوش فرهنگی در تعاملات تجاری بینالمللی [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 84-110]
خ
-
خاتمی، سید محسن
مدل درآمدی ارزش و پیشنهادی بیمه فناورانه تقاضامحور [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 141-173]
-
خاشعی ورنامخواستی، وحید
شایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
-
خاکسفیدی، محبوبه
بخشبندی مراکز خرید و مشتریان شرکت فودسنتر [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 233-260]
-
خانجان زاده کاکرودی، نوید
گونهشناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 85-111]
-
خدادادحسینی، سیدحمید
تبیین ویژگیهای کلامی و بصری سکوهای فروشگاههای برخط بر اساس تجربه زیسته مشتریان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 230-262]
-
خدامی، سهیلا
نقش نوآوری سازمان در عملکرد مشتری با برندسازی داخلی و برندگرایی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 127-160]
-
خیری، بهرام
شناسایی پیامدهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 215-252]
د
-
دادبه، شیوا
شناسایی و تحلیل پیشبرندهها و بازدارندههای شکلگیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 1-29]
-
دادوند، علی
تبیین کارکردهای ساختاری، رفتاری و زمینه ای بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 79-95]
-
دانایی، ابوالفضل
نقش تجربه مشتری و فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجیگری کیفیت رابطه [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 193-216]
-
ده یادگاری، سعید
بررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد همآفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]
-
دهقان، مائده
نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاههای کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]
-
دوست حسینی، فهیمه
موفقیت بازاریابی گردشگری چابک در شرایط پسا کرونا [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 1-34]
ذ
-
ذاکری، امیر
تقویت هوش فرهنگی در تعاملات تجاری بینالمللی [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 84-110]
ر
-
ربیعی، مریم
صلاحیتهای متخصصین آینده بازاریابی جهت توسعه صنعت بیمه [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 111-140]
-
رحمان سرشت، حسین
تأثیر استفاده تشخیصی و تعاملی از سیستمهای کنترل مدیریت بر رابطه استراتژی – عملکرد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 31-53]
-
رشیدی آشتیانی، بابک
تبیین ویژگیهای کلامی و بصری سکوهای فروشگاههای برخط بر اساس تجربه زیسته مشتریان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 230-262]
-
رضائی دولت آبادی، حسین
تبیین کارکردهای ساختاری، رفتاری و زمینه ای بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 79-95]
-
رعیتی بنادکوکی، زهرا
نقش تجربه مشتری و فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجیگری کیفیت رابطه [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 193-216]
-
رکابدار، قاسم
طراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسبوکارهای صادراتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 263-295]
ز
-
زارعی، عظیم
دستیابی به هوشمندی نامونشان با فناوریهای مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
-
زارع احمدآبادی، حبیب
نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاههای کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]
-
زرگران خوزانی، فاطمه
گونهشناسی نگرش مصرفکنندگان به تبلیغات درونبرنامهای تلفنهای هوشمند [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 140-164]
س
-
سبک رو، مهدی
گونهشناسی فعالیتهای سبزنُمایی شرکتها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 54-83]
-
سیدجوادین، سیدرضا
نقش سرپرستی سوءاستفادهگرانه و فرسودگی عاطفی بر طفرهروی اینترنتی کارکنان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 217-241]
ش
-
شاهرودی، کامبیز
صلاحیتهای متخصصین آینده بازاریابی جهت توسعه صنعت بیمه [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 111-140]
-
شبگو منصف، سید محمود
صلاحیتهای متخصصین آینده بازاریابی جهت توسعه صنعت بیمه [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 111-140]
-
شیرخدایی، میثم
گونهشناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 85-111]
-
شرفی، وحید
تحریم برند در صنعت بانکداری [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 174-198]
-
شکری خیادانی، مسعود
نگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]
ص
-
صبوری مقدم، حسن
تجربة کاربری ابزارهای روزمره با کاربست شبکة خزانه [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 63-84]
-
صنایعی، علی
تبیین کارکردهای ساختاری، رفتاری و زمینه ای بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 79-95]
ط
-
طاهری مینا، فوزیه
طراحی مدل کهن الگوهای تکوین پیشین نامونشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 199-231]
-
طباطبایی نسب، سیدمحمد
گونهشناسی فعالیتهای سبزنُمایی شرکتها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 54-83]
ع
-
عابدین، بهاره
گونهشناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 85-111]
-
عارف نژاد، محسن
تأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر انعطافپذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]
-
عسکری فر، کاظم
رفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]
غ
-
غنی تفرشی، مهتاب
بررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد همآفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]
ف
-
فاریابی، محمد
تأثیرتبلیغات توصیهای الکترونیکی و هنجارهای ذهنی بر ارزش ویژه نام و نشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 55-84]
-
فاطمی، فرزانه
تأثیرتبلیغات توصیهای الکترونیکی و هنجارهای ذهنی بر ارزش ویژه نام و نشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 55-84]
-
فرید، داریوش
راهبردهای توسعه اشتغال دانشبنیان در استان یزد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 55-78]
-
فردوسی، سجاد
تدوین مدل مفهومی کارآفرینی همکارانه در حوزه گردشگری [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 97-126]
-
فیض، داود
مدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]
-
فیض، داود
دستیابی به هوشمندی نامونشان با فناوریهای مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
-
فیض، محمد رسول
تحریم برند در صنعت بانکداری [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 174-198]
-
فضلی نژاد، پدرام
نقش نوآوری سازمان در عملکرد مشتری با برندسازی داخلی و برندگرایی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 127-160]
-
فقیهی، سیما
تحریم برند در صنعت بانکداری [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 174-198]
ق
-
قبادی لموکی، تحفه
طراحی مدل کهن الگوهای تکوین پیشین نامونشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 199-231]
-
قیمتی، علیرضا
نگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]
ک
-
کاظمی، زهرا
تأثیر تأییدکنندههای مشهور در رسانههای اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیمگیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
-
کاظمی سراسکانرود، زهرا
شکاف بین نسلی رفتار خرید تکانشی در بستر تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 232-257]
-
کردنائیج، اسداله
محرکهای توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانمهای جوان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 35-62]
-
کریمیان، مجتبی
محرکهای توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانمهای جوان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 35-62]
ل
-
لطیفی، میثم
طراحی مدل کهن الگوهای تکوین پیشین نامونشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 199-231]
م
-
ماه آورپور، فهیمه
مدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]
-
مجدم، کوثر
تأثیر سازههای تجارت اجتماعی، اعتماد و ریسک درک شده بر نگرش و قصد خرید مشتریان [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 1-29]
-
محمودی، ادریس
تأثیر سازههای تجارت اجتماعی، اعتماد و ریسک درک شده بر نگرش و قصد خرید مشتریان [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 1-29]
-
میرزائیان خمسه، پیوند
نقش سرپرستی سوءاستفادهگرانه و فرسودگی عاطفی بر طفرهروی اینترنتی کارکنان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 217-241]
-
میرغفوری، سید حبیب اله
نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاههای کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]
-
مروتی شریف آبادی، علی
نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاههای کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]
-
مطهری، محمد
گونهشناسی نگرش مصرفکنندگان به تبلیغات درونبرنامهای تلفنهای هوشمند [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 140-164]
-
ملاحسینی، علی
بررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد همآفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]
-
ملیحی، احسان
مدل رفتاری اشتراکگذاری دانش مشتریان در کسبوکارهای الکترونیک [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 25-54]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
دستیابی به هوشمندی نامونشان با فناوریهای مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
-
مودودی ارخودی، مهدی
تدوین مدل مفهومی کارآفرینی همکارانه در حوزه گردشگری [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 97-126]
-
موسوی، سید نجم الدین
شناسایی و اولویت بندی پیشایندها و پسایندهای پدیده سبزشویی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 253-277]
-
موسوی، سید نجم الدین
تأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر انعطافپذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]
-
مومنی، ماندان
شناسایی پیامدهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 215-252]
ن
-
نادری بنی، محمود
گونهشناسی فعالیتهای سبزنُمایی شرکتها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 54-83]
-
نظری، کامران
تبیین فن آوری و بازی وارسازی در توسعه کسب و کارها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 136-166]
-
نفر، فرشته
راهبردهای توسعه اشتغال دانشبنیان در استان یزد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 55-78]
-
نیکبخت، امین
تأثیر تأییدکنندههای مشهور در رسانههای اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیمگیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
-
نکوئی زاده، مریم
رفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]
-
نوروزی، حسین
گونهشناسی نگرش مصرفکنندگان به تبلیغات درونبرنامهای تلفنهای هوشمند [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 140-164]
و
-
ورمقانی، مریم
دستیابی به هوشمندی نامونشان با فناوریهای مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
-
ولی زاده خرق، سعید
تأثیر استفاده تشخیصی و تعاملی از سیستمهای کنترل مدیریت بر رابطه استراتژی – عملکرد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 31-53]
ی
-
یزدانی، حمید رضا
محرکهای توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانمهای جوان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 35-62]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد