نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابعاد جهت گیری های راهبردی" نقش ابعاد جهت‌گیری‌های راهبردی و تاکتیک‌های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازرگانی بین‌الملل شرکت‌های توسعه‌یافته و نوظهور [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 58-79]
  • اثربخشی مدیریت حساب کلیدی اثر کیفیت رابطه بر عملکرد بازار با اثربخشی و عملکرد مدیریت حساب کلیدی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 146-161]
  • ارزش خرید لذت‌جویانه انتقال احساس از برندهای ملی به برندهای فروشگاهی از طریق تصویر فروشگاه در فروشگاه‌های چند برندی [دوره 16، شماره 37، 1403، صفحه 1-19]
  • ارزش لذّت‌جویانه نحوۀ شکل‌گیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]
  • ارزش منفعت‌گرایانه نحوۀ شکل‌گیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]
  • ارزش ویژه برند کارکرد ارزش ویژه برند در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با پاسخ مشتری [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 184-200]
  • استراتژی ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژی‌های الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]
  • استراتژی تمایز تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد صادرات با مزیت موقعیتی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 1-18]
  • اصالت برند درک شده تبیین مدل ساختاری پیش‌بینی کننده‌های بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسب‌وکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]
  • اعتماد به شرکت قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاه‌های مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
  • اقتصاد تجربه بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]
  • الکترونیک استراتژی ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژی‌های الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]
  • انتخاب استراتژی بازاریابی چالش‌های به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاه‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
  • اینترنت اشیاء نقش اینترنت اشیاء در توسعه تجارت الکترونیک کسب‌وکارهای‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 83-101]
  • انتقال احساس انتقال احساس از برندهای ملی به برندهای فروشگاهی از طریق تصویر فروشگاه در فروشگاه‌های چند برندی [دوره 16، شماره 37، 1403، صفحه 1-19]
  • انحراف فروش الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]
  • انگیزه‌های درونی و بیرونی سبز تبیین نقش جوِّ روان‌شناختی سبز بر نوآوری پایدار با انگیزه‌های درونی و بیرونی سبز [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 20-37]

ب

  • بازاریابی رسانه‌ای کارکرد ارزش ویژه برند در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با پاسخ مشتری [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 184-200]
  • بازده عملکرد نمایندگان نشان‌یابی چالش‌ها و کاوش در راهبردهای ارتقای عملکرد فروش نمایندگان بیمه [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 116-134]
  • بازی‌سازی قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاه‌های مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
  • برندسازی داخلی تبیین مدل ساختاری پیش‌بینی کننده‌های بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسب‌وکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]
  • برند فروشگاهی انتقال احساس از برندهای ملی به برندهای فروشگاهی از طریق تصویر فروشگاه در فروشگاه‌های چند برندی [دوره 16، شماره 37، 1403، صفحه 1-19]
  • برند ملی انتقال احساس از برندهای ملی به برندهای فروشگاهی از طریق تصویر فروشگاه در فروشگاه‌های چند برندی [دوره 16، شماره 37، 1403، صفحه 1-19]
  • بهبود فضای کسب و کار تبیین مدل ساختاری پیش‌بینی کننده‌های بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسب‌وکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]

پ

  • پاسخ مشتری کارکرد ارزش ویژه برند در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با پاسخ مشتری [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 184-200]

ت

  • تاکتیک های بازاریابی دیجیتال" نقش ابعاد جهت‌گیری‌های راهبردی و تاکتیک‌های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازرگانی بین‌الملل شرکت‌های توسعه‌یافته و نوظهور [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 58-79]
  • تجارت الکترونیک نقش اینترنت اشیاء در توسعه تجارت الکترونیک کسب‌وکارهای‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 83-101]
  • تجربه خرید مصرف‌کنندگان طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
  • تجربۀ جریان نحوۀ شکل‌گیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]
  • تحول الکترونیک ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژی‌های الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]
  • تصویر ذهنی شرکت تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قوم‌گرایی مصرف‌کننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]
  • تصویر فروشگاه انتقال احساس از برندهای ملی به برندهای فروشگاهی از طریق تصویر فروشگاه در فروشگاه‌های چند برندی [دوره 16، شماره 37، 1403، صفحه 1-19]
  • تمایل به خریدتکانشی نحوۀ شکل‌گیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]
  • توانایی شرکت تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قوم‌گرایی مصرف‌کننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]

ج

  • جو روان‌شناختی سبز تبیین نقش جوِّ روان‌شناختی سبز بر نوآوری پایدار با انگیزه‌های درونی و بیرونی سبز [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 20-37]

چ

  • چالش انتخاب رسانه چالش‌های به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاه‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
  • چالش‌های بازاریابی الکترونیکی چالش‌های به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاه‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
  • چالش‌های تدوین استراتژی چالش‌های به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاه‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
  • چالش‌های تولید محتوا چالش‌های به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاه‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]

خ

  • خرید درمانی طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]

د

  • دلبستگی کاری تبیین مدل ساختاری پیش‌بینی کننده‌های بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسب‌وکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]

ر

  • راه‌حل چانه‌زنی «نش» الگوی مذاکرات و چانه‌زنی در زنجیره تأمین باتوجه‌ به راه‌حل چانه‌زنی «نش» [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 155-175]
  • رفتار خرید طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
  • رفتار فروشنده الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]
  • رفتار متکبرانه بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
  • رفتار مصرف‌کننده طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
  • رفتارهای انحرافی الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]

ز

  • زنجیره تأمین الگوی مذاکرات و چانه‌زنی در زنجیره تأمین باتوجه‌ به راه‌حل چانه‌زنی «نش» [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 155-175]

س

  • سرمایه مشتری بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]
  • سهولت استفاده درک شده قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاه‌های مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]

ش

  • شبکه‌سازی تأثیر کارآفرینی بین‌المللی با کسب آمادگی بین‌المللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکت‌ها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]
  • شرکت های توسعه یافته و نوظهور" نقش ابعاد جهت‌گیری‌های راهبردی و تاکتیک‌های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازرگانی بین‌الملل شرکت‌های توسعه‌یافته و نوظهور [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 58-79]
  • شهرت قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاه‌های مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]

ص

  • صنعت غذایی الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]
  • صنعت گردشگری بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]

ع

  • عملکرد بازار اثر کیفیت رابطه بر عملکرد بازار با اثربخشی و عملکرد مدیریت حساب کلیدی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 146-161]
  • عملکرد بازرگانی بین الملل" نقش ابعاد جهت‌گیری‌های راهبردی و تاکتیک‌های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازرگانی بین‌الملل شرکت‌های توسعه‌یافته و نوظهور [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 58-79]
  • عملکرد رفتاری نشان‌یابی چالش‌ها و کاوش در راهبردهای ارتقای عملکرد فروش نمایندگان بیمه [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 116-134]
  • عملکرد رفتاری تبیین مدل ساختاری پیش‌بینی کننده‌های بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسب‌وکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]
  • عملکرد صاردات تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد صادرات با مزیت موقعیتی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 1-18]
  • عملکرد فروش نشان‌یابی چالش‌ها و کاوش در راهبردهای ارتقای عملکرد فروش نمایندگان بیمه [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 116-134]
  • عملکرد مدیریت حساب کلیدی اثر کیفیت رابطه بر عملکرد بازار با اثربخشی و عملکرد مدیریت حساب کلیدی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 146-161]

ف

  • فرسودگی شغلی بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
  • فروشگاه زنجیره‌ای بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
  • فعالیت‌های بازاریابی نشان‌یابی چالش‌ها و کاوش در راهبردهای ارتقای عملکرد فروش نمایندگان بیمه [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 116-134]

ق

  • قصد خرید تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قوم‌گرایی مصرف‌کننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]
  • قصد خرید مجدد قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاه‌های مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
  • قوم‌گرایی مصرف‌کننده تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قوم‌گرایی مصرف‌کننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]

ک

  • کارآفرین بین‌المللی شدن تأثیر کارآفرینی بین‌المللی با کسب آمادگی بین‌المللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکت‌ها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]
  • کارکنان بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
  • کسب آمادگی بین‌المللی تأثیر کارآفرینی بین‌المللی با کسب آمادگی بین‌المللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکت‌ها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]
  • کسب‌و‌کار الکترونیک نقش اینترنت اشیاء در توسعه تجارت الکترونیک کسب‌وکارهای‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 83-101]
  • کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط نقش اینترنت اشیاء در توسعه تجارت الکترونیک کسب‌وکارهای‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 83-101]
  • کیفیت رابطه اثر کیفیت رابطه بر عملکرد بازار با اثربخشی و عملکرد مدیریت حساب کلیدی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 146-161]
  • کیفیت محصول تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قوم‌گرایی مصرف‌کننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]

م

  • مدیریت منابع انسانی بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]
  • مذاکره و چانه زنی الگوی مذاکرات و چانه‌زنی در زنجیره تأمین باتوجه‌ به راه‌حل چانه‌زنی «نش» [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 155-175]
  • مزیت موقعیتی تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد صادرات با مزیت موقعیتی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 1-18]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قوم‌گرایی مصرف‌کننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]
  • موفقیت ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژی‌های الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]
  • موفقیت عملکرد بین‌المللی تأثیر کارآفرینی بین‌المللی با کسب آمادگی بین‌المللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکت‌ها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]

ن

  • نظرات برخط نحوۀ شکل‌گیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]
  • نظریه بازی‌ها الگوی مذاکرات و چانه‌زنی در زنجیره تأمین باتوجه‌ به راه‌حل چانه‌زنی «نش» [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 155-175]
  • نوآوری پایدار تبیین نقش جوِّ روان‌شناختی سبز بر نوآوری پایدار با انگیزه‌های درونی و بیرونی سبز [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 20-37]

و

  • وفاداری سازمانی بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]

ه

  • هوش بازاریابی تأثیر کارآفرینی بین‌المللی با کسب آمادگی بین‌المللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکت‌ها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]