ا
-
ابعاد جهت گیری های راهبردی"
نقش ابعاد جهتگیریهای راهبردی و تاکتیکهای بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازرگانی بینالملل شرکتهای توسعهیافته و نوظهور [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 58-79]
-
اثربخشی مدیریت حساب کلیدی
اثر کیفیت رابطه بر عملکرد بازار با اثربخشی و عملکرد مدیریت حساب کلیدی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 146-161]
-
ارزش خرید لذتجویانه
انتقال احساس از برندهای ملی به برندهای فروشگاهی از طریق تصویر فروشگاه در فروشگاههای چند برندی [دوره 16، شماره 37، 1403، صفحه 1-19]
-
ارزش لذّتجویانه
نحوۀ شکلگیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]
-
ارزش منفعتگرایانه
نحوۀ شکلگیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]
-
ارزش ویژه برند
کارکرد ارزش ویژه برند در بازاریابی رسانههای اجتماعی با پاسخ مشتری [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 184-200]
-
استراتژی
ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژیهای الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]
-
استراتژی تمایز
تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد صادرات با مزیت موقعیتی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 1-18]
-
اصالت برند درک شده
تبیین مدل ساختاری پیشبینی کنندههای بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسبوکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]
-
اعتماد به شرکت
قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاههای مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
-
اقتصاد تجربه
بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]
-
الکترونیک استراتژی
ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژیهای الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]
-
انتخاب استراتژی بازاریابی
چالشهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
-
اینترنت اشیاء
نقش اینترنت اشیاء در توسعه تجارت الکترونیک کسبوکارهایهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 83-101]
-
انتقال احساس
انتقال احساس از برندهای ملی به برندهای فروشگاهی از طریق تصویر فروشگاه در فروشگاههای چند برندی [دوره 16، شماره 37، 1403، صفحه 1-19]
-
انحراف فروش
الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]
-
انگیزههای درونی و بیرونی سبز
تبیین نقش جوِّ روانشناختی سبز بر نوآوری پایدار با انگیزههای درونی و بیرونی سبز [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 20-37]
ب
-
بازاریابی رسانهای
کارکرد ارزش ویژه برند در بازاریابی رسانههای اجتماعی با پاسخ مشتری [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 184-200]
-
بازده عملکرد نمایندگان
نشانیابی چالشها و کاوش در راهبردهای ارتقای عملکرد فروش نمایندگان بیمه [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 116-134]
-
بازیسازی
قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاههای مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
-
برندسازی داخلی
تبیین مدل ساختاری پیشبینی کنندههای بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسبوکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]
-
برند فروشگاهی
انتقال احساس از برندهای ملی به برندهای فروشگاهی از طریق تصویر فروشگاه در فروشگاههای چند برندی [دوره 16، شماره 37، 1403، صفحه 1-19]
-
برند ملی
انتقال احساس از برندهای ملی به برندهای فروشگاهی از طریق تصویر فروشگاه در فروشگاههای چند برندی [دوره 16، شماره 37، 1403، صفحه 1-19]
-
بهبود فضای کسب و کار
تبیین مدل ساختاری پیشبینی کنندههای بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسبوکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]
پ
-
پاسخ مشتری
کارکرد ارزش ویژه برند در بازاریابی رسانههای اجتماعی با پاسخ مشتری [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 184-200]
ت
-
تاکتیک های بازاریابی دیجیتال"
نقش ابعاد جهتگیریهای راهبردی و تاکتیکهای بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازرگانی بینالملل شرکتهای توسعهیافته و نوظهور [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 58-79]
-
تجارت الکترونیک
نقش اینترنت اشیاء در توسعه تجارت الکترونیک کسبوکارهایهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 83-101]
-
تجربه خرید مصرفکنندگان
طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
-
تجربۀ جریان
نحوۀ شکلگیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]
-
تحول الکترونیک
ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژیهای الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]
-
تصویر ذهنی شرکت
تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قومگرایی مصرفکننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]
-
تصویر فروشگاه
انتقال احساس از برندهای ملی به برندهای فروشگاهی از طریق تصویر فروشگاه در فروشگاههای چند برندی [دوره 16، شماره 37، 1403، صفحه 1-19]
-
تمایل به خریدتکانشی
نحوۀ شکلگیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]
-
توانایی شرکت
تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قومگرایی مصرفکننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]
ج
-
جو روانشناختی سبز
تبیین نقش جوِّ روانشناختی سبز بر نوآوری پایدار با انگیزههای درونی و بیرونی سبز [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 20-37]
چ
-
چالش انتخاب رسانه
چالشهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
-
چالشهای بازاریابی الکترونیکی
چالشهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
-
چالشهای تدوین استراتژی
چالشهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
-
چالشهای تولید محتوا
چالشهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
خ
-
خرید درمانی
طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
د
-
دلبستگی کاری
تبیین مدل ساختاری پیشبینی کنندههای بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسبوکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]
ر
-
راهحل چانهزنی «نش»
الگوی مذاکرات و چانهزنی در زنجیره تأمین باتوجه به راهحل چانهزنی «نش» [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 155-175]
-
رفتار خرید
طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
-
رفتار فروشنده
الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]
-
رفتار متکبرانه
بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
-
رفتار مصرفکننده
طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
-
رفتارهای انحرافی
الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]
ز
-
زنجیره تأمین
الگوی مذاکرات و چانهزنی در زنجیره تأمین باتوجه به راهحل چانهزنی «نش» [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 155-175]
س
-
سرمایه مشتری
بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]
-
سهولت استفاده درک شده
قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاههای مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
ش
-
شبکهسازی
تأثیر کارآفرینی بینالمللی با کسب آمادگی بینالمللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکتها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]
-
شرکت های توسعه یافته و نوظهور"
نقش ابعاد جهتگیریهای راهبردی و تاکتیکهای بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازرگانی بینالملل شرکتهای توسعهیافته و نوظهور [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 58-79]
-
شهرت
قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاههای مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
ص
-
صنعت غذایی
الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]
-
صنعت گردشگری
بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]
ع
-
عملکرد بازار
اثر کیفیت رابطه بر عملکرد بازار با اثربخشی و عملکرد مدیریت حساب کلیدی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 146-161]
-
عملکرد بازرگانی بین الملل"
نقش ابعاد جهتگیریهای راهبردی و تاکتیکهای بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازرگانی بینالملل شرکتهای توسعهیافته و نوظهور [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 58-79]
-
عملکرد رفتاری
نشانیابی چالشها و کاوش در راهبردهای ارتقای عملکرد فروش نمایندگان بیمه [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 116-134]
-
عملکرد رفتاری
تبیین مدل ساختاری پیشبینی کنندههای بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسبوکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]
-
عملکرد صاردات
تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد صادرات با مزیت موقعیتی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 1-18]
-
عملکرد فروش
نشانیابی چالشها و کاوش در راهبردهای ارتقای عملکرد فروش نمایندگان بیمه [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 116-134]
-
عملکرد مدیریت حساب کلیدی
اثر کیفیت رابطه بر عملکرد بازار با اثربخشی و عملکرد مدیریت حساب کلیدی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 146-161]
ف
-
فرسودگی شغلی
بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
-
فروشگاه زنجیرهای
بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
-
فعالیتهای بازاریابی
نشانیابی چالشها و کاوش در راهبردهای ارتقای عملکرد فروش نمایندگان بیمه [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 116-134]
ق
-
قصد خرید
تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قومگرایی مصرفکننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]
-
قصد خرید مجدد
قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاههای مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
-
قومگرایی مصرفکننده
تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قومگرایی مصرفکننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]
ک
-
کارآفرین بینالمللی شدن
تأثیر کارآفرینی بینالمللی با کسب آمادگی بینالمللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکتها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]
-
کارکنان
بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
-
کسب آمادگی بینالمللی
تأثیر کارآفرینی بینالمللی با کسب آمادگی بینالمللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکتها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]
-
کسبوکار الکترونیک
نقش اینترنت اشیاء در توسعه تجارت الکترونیک کسبوکارهایهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 83-101]
-
کسبوکارهای کوچک و متوسط
نقش اینترنت اشیاء در توسعه تجارت الکترونیک کسبوکارهایهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 83-101]
-
کیفیت رابطه
اثر کیفیت رابطه بر عملکرد بازار با اثربخشی و عملکرد مدیریت حساب کلیدی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 146-161]
-
کیفیت محصول
تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قومگرایی مصرفکننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]
م
-
مدیریت منابع انسانی
بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]
-
مذاکره و چانه زنی
الگوی مذاکرات و چانهزنی در زنجیره تأمین باتوجه به راهحل چانهزنی «نش» [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 155-175]
-
مزیت موقعیتی
تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد صادرات با مزیت موقعیتی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 1-18]
-
مسئولیتپذیری اجتماعی
تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قومگرایی مصرفکننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]
-
موفقیت
ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژیهای الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]
-
موفقیت عملکرد بینالمللی
تأثیر کارآفرینی بینالمللی با کسب آمادگی بینالمللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکتها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]
ن
-
نظرات برخط
نحوۀ شکلگیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]
-
نظریه بازیها
الگوی مذاکرات و چانهزنی در زنجیره تأمین باتوجه به راهحل چانهزنی «نش» [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 155-175]
-
نوآوری پایدار
تبیین نقش جوِّ روانشناختی سبز بر نوآوری پایدار با انگیزههای درونی و بیرونی سبز [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 20-37]
و
-
وفاداری سازمانی
بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
ه
-
هوش بازاریابی
تأثیر کارآفرینی بینالمللی با کسب آمادگی بینالمللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکتها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد