ا
-
ابراهیم پور، حبیب
بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
-
احمدی الوار، زهرا
الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]
-
اعظمی، محسن
تبیین مدل ساختاری پیشبینی کنندههای بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسبوکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]
-
اکبری، پیمان
تبیین مدل ساختاری پیشبینی کنندههای بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسبوکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]
ب
-
باقرزاده خداشهری، راضیه
تبیین نقش جوِّ روانشناختی سبز بر نوآوری پایدار با انگیزههای درونی و بیرونی سبز [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 20-37]
-
بختی، آرین
الگوی مذاکرات و چانهزنی در زنجیره تأمین باتوجه به راهحل چانهزنی «نش» [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 155-175]
-
بهاری، غزاله
اثر کیفیت رابطه بر عملکرد بازار با اثربخشی و عملکرد مدیریت حساب کلیدی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 146-161]
ج
-
جعفری، محمد
تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد صادرات با مزیت موقعیتی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 1-18]
ح
-
حبیبی، علیرضا
نشانیابی چالشها و کاوش در راهبردهای ارتقای عملکرد فروش نمایندگان بیمه [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 116-134]
-
حسینی، سیدمحمود
طراحی و توسعۀ الگوهای ترغیب خریداران در بازاریابی صنعتی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 126-145]
-
حسینی بامکان، سید مجتبی
بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]
-
حسنوند، علی
تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد صادرات با مزیت موقعیتی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 1-18]
-
حکیمی، ایمان
قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاههای مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
تأثیر کارآفرینی بینالمللی با کسب آمادگی بینالمللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکتها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]
خ
-
خباز باویل، صمد
قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاههای مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
-
خدامی، سهیلا
نحوۀ شکلگیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]
ذ
-
ذاکری نصرآبادی، زهرا
چالشهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
ر
-
رجوعی، مرتضی
تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قومگرایی مصرفکننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]
-
رضاییان، علی
ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژیهای الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]
-
روحی عیسی لو، محمد
بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
ز
-
زرجو، شبنم
بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
س
-
سبک رو، مهدی
بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]
-
سیف بابلانی، توحید
بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
-
سلیمانی، مریم
چالشهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
-
سلمانیان، حسنعلی
نقش ابعاد جهتگیریهای راهبردی و تاکتیکهای بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازرگانی بینالملل شرکتهای توسعهیافته و نوظهور [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 58-79]
ش
-
شرقی، مرتضی
نحوۀ شکلگیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]
ص
-
صفری، خلیل
قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاههای مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
-
صفری، محمد
الگوی مذاکرات و چانهزنی در زنجیره تأمین باتوجه به راهحل چانهزنی «نش» [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 155-175]
ط
-
طباطبایی نسب، سیدمحمد
طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
-
طولابی، زینب
نقش اینترنت اشیاء در توسعه تجارت الکترونیک کسبوکارهایهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 83-101]
ع
-
عارفی فر، عارف
تبیین مدل ساختاری پیشبینی کنندههای بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسبوکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]
-
عارف نژاد، محسن
تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد صادرات با مزیت موقعیتی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 1-18]
-
عالمی، سید حسن رضا
طراحی و توسعۀ الگوهای ترغیب خریداران در بازاریابی صنعتی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 126-145]
-
عزیزی، شهریار
طراحی و توسعۀ الگوهای ترغیب خریداران در بازاریابی صنعتی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 126-145]
غ
-
غائی، سارا
بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]
ف
-
فریدونی، بهناز
تأثیر کارآفرینی بینالمللی با کسب آمادگی بینالمللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکتها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]
-
فروجانی زاده، پری ناز
چالشهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
-
فیض، داود
الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]
ق
-
قاسم پور، حامد
تبیین نقش جوِّ روانشناختی سبز بر نوآوری پایدار با انگیزههای درونی و بیرونی سبز [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 20-37]
ک
-
کردنائیج، اسداله
ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژیهای الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]
م
-
محبوب خواه، فرهاد
کارکرد ارزش ویژه برند در بازاریابی رسانههای اجتماعی با پاسخ مشتری [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 184-200]
-
محمدی، اسما
طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
-
محمدی، حیدر
نقش اینترنت اشیاء در توسعه تجارت الکترونیک کسبوکارهایهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 83-101]
-
مدرسی، میثم
الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]
-
مروتی شریف آبادی، علی
طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
-
ملکی مینباشرزگاه، مرتضی
اثر کیفیت رابطه بر عملکرد بازار با اثربخشی و عملکرد مدیریت حساب کلیدی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 146-161]
ن
-
نادری بنی، محمود
طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
-
نظری، جواد
تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قومگرایی مصرفکننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]
-
نوروزی، حسین
نحوۀ شکلگیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]
و
-
ویسه، صیدمهدی
تبیین نقش جوِّ روانشناختی سبز بر نوآوری پایدار با انگیزههای درونی و بیرونی سبز [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 20-37]
ی
-
یزدانی، ناصر
نقش ابعاد جهتگیریهای راهبردی و تاکتیکهای بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازرگانی بینالملل شرکتهای توسعهیافته و نوظهور [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 58-79]
-
یقطین، محمدحسین
ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژیهای الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد