نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیم پور، حبیب بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
  • احمدی الوار، زهرا الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]
  • اعظمی، محسن تبیین مدل ساختاری پیش‌بینی کننده‌های بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسب‌وکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]
  • اکبری، پیمان تبیین مدل ساختاری پیش‌بینی کننده‌های بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسب‌وکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]

ب

  • باقرزاده خداشهری، راضیه تبیین نقش جوِّ روان‌شناختی سبز بر نوآوری پایدار با انگیزه‌های درونی و بیرونی سبز [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 20-37]
  • بختی، آرین الگوی مذاکرات و چانه‌زنی در زنجیره تأمین باتوجه‌ به راه‌حل چانه‌زنی «نش» [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 155-175]
  • بهاری، غزاله اثر کیفیت رابطه بر عملکرد بازار با اثربخشی و عملکرد مدیریت حساب کلیدی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 146-161]

ج

  • جعفری، محمد تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد صادرات با مزیت موقعیتی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 1-18]

ح

  • حبیبی، علیرضا نشان‌یابی چالش‌ها و کاوش در راهبردهای ارتقای عملکرد فروش نمایندگان بیمه [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 116-134]
  • حسینی، سیدمحمود طراحی و توسعۀ الگوهای ترغیب خریداران در بازاریابی صنعتی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 126-145]
  • حسینی بامکان، سید مجتبی بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]
  • حسنوند، علی تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد صادرات با مزیت موقعیتی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 1-18]
  • حکیمی، ایمان قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاه‌های مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
  • حمیدی زاده، محمدرضا تأثیر کارآفرینی بین‌المللی با کسب آمادگی بین‌المللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکت‌ها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]

خ

  • خباز باویل، صمد قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاه‌های مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
  • خدامی، سهیلا نحوۀ شکل‌گیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]

ذ

  • ذاکری نصرآبادی، زهرا چالش‌های به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاه‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]

ر

  • رجوعی، مرتضی تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قوم‌گرایی مصرف‌کننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]
  • رضاییان، علی ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژی‌های الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]
  • روحی عیسی لو، محمد بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]

ز

  • زرجو، شبنم بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]

س

  • سبک رو، مهدی بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]
  • سیف بابلانی، توحید بررسی رفتار متکبرانه مشتریان بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی وفاداری سازمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 102-115]
  • سلیمانی، مریم چالش‌های به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاه‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
  • سلمانیان، حسنعلی نقش ابعاد جهت‌گیری‌های راهبردی و تاکتیک‌های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازرگانی بین‌الملل شرکت‌های توسعه‌یافته و نوظهور [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 58-79]

ش

  • شرقی، مرتضی نحوۀ شکل‌گیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]

ص

  • صفری، خلیل قصد خرید مجدد از سامانه فروشگاه‌های مجازی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 38-57]
  • صفری، محمد الگوی مذاکرات و چانه‌زنی در زنجیره تأمین باتوجه‌ به راه‌حل چانه‌زنی «نش» [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 155-175]

ط

  • طباطبایی نسب، سیدمحمد طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
  • طولابی، زینب نقش اینترنت اشیاء در توسعه تجارت الکترونیک کسب‌وکارهای‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 83-101]

ع

  • عارفی فر، عارف تبیین مدل ساختاری پیش‌بینی کننده‌های بالقوه عملکرد رفتاری کارکنان در جهت بهبود فضای کسب‌وکارها [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 80-98]
  • عارف نژاد، محسن تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد صادرات با مزیت موقعیتی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 1-18]
  • عالمی، سید حسن رضا طراحی و توسعۀ الگوهای ترغیب خریداران در بازاریابی صنعتی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 126-145]
  • عزیزی، شهریار طراحی و توسعۀ الگوهای ترغیب خریداران در بازاریابی صنعتی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 126-145]

غ

  • غائی، سارا بازآفرینی سرمایه مشتری در مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقتصاد تجربه [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 162-183]

ف

  • فریدونی، بهناز تأثیر کارآفرینی بین‌المللی با کسب آمادگی بین‌المللی شدن بر موفقیت عملکرد شرکت‌ها [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 176-197]
  • فروجانی زاده، پری ناز چالش‌های به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه مدیران بنگاه‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 1-19]
  • فیض، داود الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]

ق

  • قاسم پور، حامد تبیین نقش جوِّ روان‌شناختی سبز بر نوآوری پایدار با انگیزه‌های درونی و بیرونی سبز [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 20-37]

ک

  • کردنائیج، اسداله ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژی‌های الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]

م

  • محبوب خواه، فرهاد کارکرد ارزش ویژه برند در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با پاسخ مشتری [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 184-200]
  • محمدی، اسما طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
  • محمدی، حیدر نقش اینترنت اشیاء در توسعه تجارت الکترونیک کسب‌وکارهای‌های کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 83-101]
  • مدرسی، میثم الگوی تبیین پیشایندها و پیامدهای رفتارهای مثبت و منفی در فروش [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 99-125]
  • مروتی شریف آبادی، علی طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
  • ملکی مین‌باش‌رزگاه، مرتضی اثر کیفیت رابطه بر عملکرد بازار با اثربخشی و عملکرد مدیریت حساب کلیدی [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 146-161]

ن

  • نادری بنی، محمود طراحی مدل خرید درمانی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 135-154]
  • نظری، جواد تأثیر تصویر ذهنی از شرکت با قوم‌گرایی مصرف‌کننده بر قصد خرید [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 39-56]
  • نوروزی، حسین نحوۀ شکل‌گیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربۀ جریان و مدل احتمال موشکافی [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 57-82]

و

  • ویسه، صیدمهدی تبیین نقش جوِّ روان‌شناختی سبز بر نوآوری پایدار با انگیزه‌های درونی و بیرونی سبز [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 20-37]

ی

  • یزدانی، ناصر نقش ابعاد جهت‌گیری‌های راهبردی و تاکتیک‌های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازرگانی بین‌الملل شرکت‌های توسعه‌یافته و نوظهور [دوره 16، شماره 36، 1403، صفحه 58-79]
  • یقطین، محمدحسین ارزیابی وضعیت موفقیت و مطلوبیت استراتژی‌های الکترونیک در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 35، 1403، صفحه 19-38]