کلیدواژه‌ها = تجارت الکترونیک
طراحی و تبیین الگوی بهبود خرید برخط فرایند تصمیم‌گیری مشتری

دوره 12، شماره 23، شهریور 1399، صفحه 277-308

10.22034/bar.2020.9626.2554

آمنه کیارزم؛ لطف اله فروزنده دهکری؛ محمد محمودی میمند؛ میرزا حسن حسینی


مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاه‌های اینترنتی به وسیله‌ی نگاشت‌های شناختی فازی

دوره 7، شماره 13، اردیبهشت 1394، صفحه 73-91

فرشید فراست؛ طهمورث حسن قلی‌پور یاسوری


تحلیل موانع به کارگیری تجارت الکترونیکی در صنایع غذایی ایران (مطالعه موردی: صنایع غذایی استان یزد)

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389، صفحه 74-91

اصغر مشبکی؛ امیرهمایون سرفراز؛ حبیب زارع؛ محمدعلی شهریان


ترسیم نقشۀ فازی عناصر اجرای طرح کسب و کار الکترونیک در سازمان‌های کوچک و متوسّط

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389، صفحه 107-123

سید غلامرضا جلالی نائینی؛ یاسمن محمدرضائی لرکی